arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

تکذیب شایعات ناامنی در کیش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسين دهكي در جمع خبرنگاران در مورد شایعات اخیر در خصوص حوادث جنایی در فضای مجازی  درجزیره کیش گفت: در طول سال جاري هيچگونه پرونده اي در حوزه جرائم جنايي در كيش تشكيل نشده و منتشركنندگان اينگونه اخبار و شایعات بايد منتظر عواقب اقدام خود باشند.

دهکی ضمن دعوت مردم با فرهنگ،فهيم و خونگرم جزيره كيش به آرامش، و همكاري با پليس و عدم توجه به اينگونه شايعات بی پایه واساس در فضای مجازی افزود: پليس جزيره كيش خود را ملزم و موظف مي داند با اهتمام بيشتر موضوع اینگونه شایعات را رصد و پيگيري نمايد و متعاقب آن با متهمان در فضاي مجازي برابر قانون و با جديت و قاطعيت برخورد کند.

فرمانده انتظامي ويژه کيش به امنيت و آرامش جزيره كيش اشاره كرد و خاطرنشان کرد: براساس بررسي هاي کارشناسي، توسط مسئولان نیروی انتظامی ویژه کیش ،جزيره کيش بالاترين سطح ضريب احساس امنيت در کشور را داراست و انتشار اينگونه اخبار به امنيت و آرامش جزیره كيش خدشه اي وارد نخواهد كرد.

سرهنگ حسين دهكي در ادامه با برشمردن وظايف نيروي انتظامي اظهار داشت: اولين رسالت پليس در جامعه اين است كه پناهگاهي محكم براي مردم ايجاد كند كه در پناه آن شهروندان احساس آرامش و امنيت داشته باشند. و این تامين امنيت و آرامش پايدار فقط با مشاركت مردم و پليس محقق خواهد شد وكمك و همكاري بوميان جزيره مي تواند در حوزه هاي مختلف امنيت اجتماعي گام هاي موثری برداشته می شود.

این مقام انتظامی جزیره کیش در پايان ، فداکاري و روحيه ايثار را شاخص ترين ويژگي كاركنان نيروي انتظامي عنوان کرد و بیان کرد: نيروي انتظامي براي تامين آرامش جامعه و مردم، از هيچ تلاش و كوششي فروگذاري نخواهد كرد وبا متخلفانی که بخواهند با شایعات بی پایه واساس به امنیت وآرامش مردم خدشه وارد کنند برخورد قاطعنانه خواهد کرد و آنان را شناسایی و تحویل دستگاه قضایی  می دهد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان