arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

لجاجت با دایی، رفاقت با دایی

پرسپولیس برای فصل بعد قصد دارد به طور جدی خط حمله اش را تقویت کند و در این بین به نظر می رسد اولین بازیکن مد نظر دایی کریم انصاری فرد باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرسپولیس تغییر و تحولات برای فصل پیش رو را از خط حمله شروع می کند؛ جایی که این تیم با مهدی سید صالحی به عنوان امید اصلی اش در فصل پیش استارت زد و در نهایت هم فرزاد حاتمی را به مجموعه اضافه کرد. با این حال نه سید صالحی و نه حاتمی هیچ کدام نتوانستند انتظارات دایی را برآورده کنند و مربی پرسپولیس در ادامه راه که البته چیزی هم به پایان فصل نمانده بود رو به مهاجم جوانش یعنی عباس زاده کرد تا این بازیکن شمالی به ناگاه از حاشیه به متن بیاید و جور خط حمله این تیم را به تنهایی بکشد.

به گزارش فرارو درخشش عباس زاده باعث شده تا دایی و پرسپولیس خیالشان از داشتن حداقل یک مهاجم راحت باشد. با این حال موردی که در ذهن دایی می گذرد این است که برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیاز به مهاجمی کارکشته و البته با تجربه دارند؛ بازیکنی که تجربه حضور در بازی های مهم را داشته باشد. در این میان بهترین گزینه کریم انصاری فردی است که هم تجربه بازی در پرسپولیس را دارد و هم در عین جوانی بازیکن با تجربه ای است.

کریم البته فصل پیش بهترین گلزن لیگ هم شده و ناخودآگاه توجه زیادی را به خودش جلب کرده است. با این حال در نگاه اول شاید قیمت بالای او که بیش از یک میلیارد تومان تخمین زده می شود مشکل اصلی پرسپولیس برای جذب او به شمار برود با این حال موضوع سهل و ممتنع تر از این مسائل است.

لجاجت با دایی، رفاقت با دایی
کریم انصاری فرد فصل کابوس واری را در پرسپولیس سپری کرد؛ این مهاجم جوان که به عنوان امید اول گلزنی در پرسپولیس راهی این باشگاه پرطرفدار شد هرگز نتوانست گوشه ای از خلاقیت هایش را به نمایش بگذارد و در نهایت هم با زدن تعداد گل های اندک شماری فصل را با سرخ ها به پایان رساند.

اما مشکلی که انصاری فرد با پرسپولیسی ها پیدا کرد به زمان تمدید قراردادها مربوط می شود. در شرایطی که دایی از مسئولان خواسته بود قرارداد این بازیکن را تمدید کنند انصاری فرد تماس مسئولان پرسپولیس را برای مدتی بی پاسخ گذاشت و در نهایت دایی به رغم میل باطنی اش رای به خروج این بازیکن از لیست مد نظرش داد؛ اتفاقی که باعث شد بین کریم و دایی حسابی شکرآب شود.

اما این سکه روی دیگری هم دارد؛ کریم انصاری فرد هنوز دایی را الگوی ورزشی اش می داند و دلیل پرسپولیسی شدنش هم مشورت با خود دایی توصیف کرده است. با این حال اتفاقی که افتاده بود رابطه این دو را تحت تاثیر قرار داد تا اینکه خبر رسید کریم انصاری فرد همین یکی دو روز گذشته به دایی زنگ زده و از او بابت اتفاقی که فصل پیش رخ داده عذرخواهی کرده است. در واقع این خبری است که «آی اسپرت» داده و از بهبود روابط دایی و انصاری فرد پرده برداشته است.

اما خبر وقتی مهم تر می شود که  انصاری فرد در صدر لیستی قرار دارد که دایی به رحیمی، مدیرعامل باشگاه، داده است. ظاهرا دایی برای برگرداندن انصاری فرد به پرسپولیس جدی است و در مکالمه ای که این دو نفر داشته اند هم انصاری فرد چراغ سبزش برای برگشتن به پرسپولیس را نشان داده است. در این بین می ماند پیشنهادات خارجی کریم انصاری فرد؛ با توجه به اینکه جام جهانی در پیش است دو طرف ادامه مذاکره را به بعد از جام جهانی موکول خواهند کرد؛ در واقع کریم اگر پیشنهاد قابل توجهی از «آن ور آب» داشته باشد ایران را ترک می کند و در غیر این صورت به پرسپولیس برمی گردد.

نظرات بینندگان