arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

نماینده ولی فقیه در بسیج: لغو سخنرانی سیدحسن خمینی در دانشگاه از اساس کذب است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر ما از ما می‌خواهد که مراسم بزرگداشت امام(ره) را با شکوه برگزار کنیم و هرگونه حرکتی که مجد و عظمت این مراسم را بشکند، یک حرکت ضدانقلابی است.

همایش قرارگاه شهید فهمیده به منظور هماهنگی برای برگزاری مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام، صبح امروز (یکشنبه) با حضور برخی مسئولان کشوری و کمیته‌های ملی و استانی قرارگاه شهید فهمیده برگزار شد.

در این مراسم سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار کاظمینی فرمانده قرارگاه شهید فهمیده،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سردار ذوالقدر جانشین قرارگاه شهید فهمیده،‌ رئیس پلیس راهور تهران، محمدعلی انصاری دبیر کمیته اجرایی ستاد بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) و نجار نماینده وزیر کشور در ستاد بیست و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام(ره) حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در بخشی از این مراسم با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)، گفت: آن چیزی که برای مقام معظم رهبری در چنین مراسمی اهمیت دارد، این است که به اندازه مجد و عظمت امام(ره) مراسم باعظمت باشد و نظم در آن جاری شود. هرگونه حرکتی که مجد و عظمت امام را بشکند، یک حرکت ضدانقلابی است.

تویسرکانی همچنین با اشاره به خبر لغو سخنرانی نوه امام در دانشگاه، اظهار کرد: هفته پیش خبری مبنی بر لغو سخنرانی سیدحسن خمینی در دانشگاه پخش شد که این خبر از اساس کذب است و معلوم است که یک تیم خبری دارد خبرسازی می‌کند. چقدر هم بر روی این خبر تاکید شد و آن را تحلیل کرد. این نشان می‌دهد که دشمن دارد تلاش می‌کند حاکمیت دوگانه‌ای در کشور القا کند. ما وظیفه داریم به همگان نشان دهیم که نظم، وحدت و شکوه مورد نظر رهبری را انجام می‌دهیم.

در ادامه این مراسم نماینده وزیر کشور در ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام با بیان اینکه "جمهوری اسلامی ادامه حاکمیتی است که پیامبر اسلام آن را پایه‌گذاری کرده‌اند"، گفت: جمهوری اسلامی با وجود زور و سنگ‌اندازی‌های کشورهای سرسپرده به کار خود ادامه می‌دهد. بعد از رحلت امام(ره) نیز فرزند خلفش راه او را مستحکم و منسجم‌تر ادامه داده است. باید قدر این نعمت الهی یعنی جمهوری اسلامی را که بزرگترین نعمت است بدانیم و از آن پشتیبانی کنیم و زیر سایه امام زمان و ولایت کار خود را انجام دهیم.

اسماعیل نجار با اشاره به در پیش بودن بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) اظهار کرد: برای استمرار نظام الهی و بیمه شدن نظام و اینکه بیش از گذشته شناسایی شود، باید بیش از پیش در مسیر امام قرار بگیریم تا دنیا امام بزرگوار را بیشتر از گذشته بشناسد.

وی ادامه داد: من به استانداردها می‌گویم که پول خوبی در ابتدای این مراسم کنار بگذارند و حتی الامکان از اتوبوس‌های خوب و درست استفاده کنند تا زائران به راحتی به تهران برسند و در تهران نیز همه به دنبال این هستند که امکانات لازم برای زوار امام راحل را فراهم آورند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان