arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

این مجری دلواپس نیست!

تهیه‌کننده و مجری برنامه «ثریا» که پیش از این در برخی از رسانه‌ها عنوان شده بود که او در همایش «دلواپسیم» شرکت کرده است، اعلام کرد که «متاسفانه و یا خوشبختانه، در همایش دلواپسان حضور نداشته‌ است.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


در متنی که این برنامه‌ساز تلویزیون به سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ارسال کرده، همچنین نسبت به این مساله انتقاد شده است که متاسفانه برخی رسانه‌هایی که خبر کذب حضورش در همایش «دلواپسیم» را منتشر کرده بودند، بدون توجه به قانون مطبوعات درباره‌ی انتشار جوابیه در رسانه‌های منتشر کننده خبر، هنوز تکذیبه‌اش درباره‌ی عدم حضور در این همایش را منتشر نکرده‌اند.

محسن مقصودی در ادامه این متن افزوده است: وقتی می‌بینم این رسانه‌ها نه تنها زحمت انتشار تکذیبیه را هم به خودشان ندادند بلکه خبر کذبشان را از روی سایت‌هایشان هم برنداشته‌اند، دلوپسی‌ام برای بی‌اخلاقی این قبیل رسانه‌ها بیشتر می‌شود. دلواپسی از اینکه برخی از هر فرصتی برای تخریب، منتقدان استفاده می‌کنند.

مقصودی همچنین گفته است: با اتفاقات اخیر به خوبی می‌توان فهمید چرا در برخی رسانه‌های ما توجه به موضوعات اصلی و دغدغه‌های مردم و اخبار پیشرفت‌ها و چالش‌های علم و فناوری و اقتصاد کشور اینقدر مغفول مانده است.

وی ادامه داده است: گرفتار شدن در غل و زنجیرهای سیاسی و جناحی باعث گرفتاری در فرعیات و فراموش کردن اصلیات کشور می‌شود که از آن جمله همین اتفاق اخیر و دست زدن به تخریب رسانه‌های منتقد و مستقل به هر روش ممکن است.

تهیه‌کننده «ثریا» عنوان کرده است: در ابتدای انتشار خبر گمان می‌کردم واقعا برخی بدون غرض با دیدن عکس دچار سوء تفاهم شده‌اند و آن جوابیه را صادر کردم ولی با مشاهده رفتار اخیر حتی در نیت اولیه منتشرکنندگان آن خبر جعلی شک کردم.

برچسب ها: ثریا ، دلواپسیم ، رسانه ، تخریب
نظرات بینندگان