arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

لیست نهایی دروازبان های کی روش تغییر می کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 بانک ورزش  - پیش از این بانک ورزش لیستی از دروازه بان های نهایی تیم ملی را منتشر کرده بود که با توجه به شنیده ها و برخی شواهد، در نهایت رحمان احمدی، دانیال داوری و علیرضا حقیقی بیشترین شانس را برای حضور در لیست مسافران برزیل دارند. حالا انتشار آخرین لیست کی روش برای اردوی اتریش و حذف حامد لک از میان دروازه بان های ملی پوش مهر تأییدی است بر خبر بانک ورزش.

شواهد نشان از این دارد که در بین 5 بازیکنی که در نهایت برای رقابت های جام جهانی از لیست کی روش حذف خواهند شد، سوشا مکانی دروازه بان دیگری است که با تیم ملی وداع می کند.  با توجه به اینکه مکانی از یک بازی تیم ملی محروم است و نظر به اینکه کارلوس کی روش علاقه ی زیادی به بازیکنان ایرانی لژیونر دارد به نظر می رسد که آخرین دروازبان خط خورده ی تیم ملی سوشا  مکانی باشد و تیم ملی با داوری،احمدی و علیرضا حقیقی راهی برزیل شود.

ضمن اینکه کارلوس کی روش پیش از این بارها نشان داده که حضور در لیگ های خارجی حتی اگر با بازی بازیکنان همراه نباشد به کارنامه خوب آن ها در لیگ داخلی ارجحیت دارد. او همچنین جسته و گریخته نشان داده که به علیرضا حقیقی نگاه ویژه ای دارد و به همین خاطر است که با وجود سکونشینی او در روبین کازان، حقیقی همیشه پای ثابت لیست های دعوتی او به تیم ملی بوده است!


نظرات بینندگان