arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳

رحمتي نبود، استقلال نتايج وحشتناکي مي‌گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارشناس فوتبال ايران معتقد است استفاده از بازيکنان جوان نقش مهمي در کسب نتاج خوب فولاد خوزستان داشته است و مي‌گويد اگر استقلال رحمتي را نداشت نتايج وحشتناکي مي‌گرفت.
 

مرتضي محصص با اشاره به نتايجي که نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا کسب کردند، اظهار کرد: يکي از دلايل نتيجه نگرفتن نمايندگان ما در آسيا، نداشتن کادر فني حرفه‌اي بود. اگر به کار فني الهلال که يکي از تيم‌هاي خوب اين دوره از مسابقات بود توجه کنيد مي بينيد سامي الجابر با استفاده از سه دستيار فرانسوي، يک بدنساز بلژيکي و همين طور استفاده از 4 فيزيوتراپ، کادر فني حرفه‌اي را براي الهلال در نظر گرفته است. اگر ما مي خواهيم در آسيا حرفي براي گفتن داشته باشيم بايد از کادر فني حرفه‌اي و در تيم‌هاي خود استفاده کنيم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين با اشاره به نتايجي که استقلال در ليگ قهرمانان آسيا کسب کرده، اضافه کرد: استقلال امسال از نظر بازيکن تضعيف شده بود. اين تيم اگر تمام بازيکنانش را در اختيار داشت، مطمئنا مي‌توانست نتايج بهتري کسب کند. باخت يک بر صفر استقلال در اولين بازي مقابل الشباب نشان از تضعيف استقلال بود. استقلال در بازي دوم نيز ناباورانه مقابل الريان شکست خورد و اين 2 شکست باعث تضعيف روحيه آبي پوشان شد. به اعتقاد من هر کدام از نمايندگان ما، اگر در خانه نتيجه را به حريف واگذار کنند شانس بسيار کمي براي قهرماني در آسيا خواهند داشت. البته هر کس ديگري هم جاي امير قلعه نويي بود با توجه به نبود بازيکنان، نمي‌توانست کاري انجام دهد. اگر مهدي رحمتي نبود، استقلال امسال نتايج وحشتناکي مي‌گرفت.

اين کارشناس فوتبال در ادامه با اشاره به تيم سپاهان به ايسنا گفت: سپاهان در آخرين بازي با تغييرات زيادي به ديدار با الهلال رفت. محرم نويدکيا و همينطور ملي پوشان اين تيم حضور نداشتند. مطمئنا اين تغييرات بر نتيجه‌اي که سپاهان کسب کرد، نقش مهمي داشت. سپاهان بازي اول خود را با يک شکست سنگين مقابل السد به پايان برد. شکست در نخستين بازي، تاثير منفي روي نتايج آينده تيم مي‌گذارد. البته به نوعي مي‌توان گفت دست کم گرفتن حريفان اماراتي مشکل بعدي سپاهاني ‌ها بود. نمي‌دانم در بازي مقابل الهلال چرا محرم نويدکيا بازي نکرد، اما مطمئنا اگر نويدکيا بود مي‌توانست تاثير مثبتي روي روند کاري سپاهان داشته باشد.

محصص همچنين در مورد نتايجي که فولاد خوزستان در ليگ قهرمانان آسيا کسب کرده است نيز اظهار کرد: از دلايل موفقيت اين تيم مي‌توان به استفاده از بازيکنان جوان اشاره کرد. البته نبايد فراموش کنيم که اداره کردن اين جوانان نيز کار ساده‌اي نيست. از نظر داشتن ستاره، فولاد بازيکني ندارد که ستاره ناميده شود و فکر مي‌کنم حضور حسين فرکي نقش مهمي در کسب نتايج خوب اين تيم داشته است. فرکي در اين فصل هوشيارانه از بازيکنانش استفاده کرد و به نوعي با استفاده از جوانان تيمش را از ستاره محوري دور کرد. اميدوارم فولاد به روند موفقيتهاي خود ادامه دهد و بتواند در آسيا نتايج خوبي کسب کند.

برچسب ها: رحمتی ، استقلال ، نتایج
نظرات بینندگان