arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳

اولیاء: مخالفان دولت به دنبال ایجاد شرایط بازگشت به قدرت هستند/ دولت بهانه به دست افراطیون ندهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده سابق مجلس با تاكید بر اینكه دولت باید بیشتر از اینها مراقب باشد تا بهانه‌ای به دست مخالفان و افراطیون ندهد، بیان كرد: در حالی كه دولت تمام هم و غم خود را برای خروج كشور از شرایط نامناسب گذاشته است، برخی كمر همت بسته‌اند تا دولت شكست بخورد تا شرایط برای بازگشت‌شان به قدرت فراهم بشود.

علی اكبر اولیاء در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص حاشیه‌سازی‌های برخی از اصولگرایان برای جشن زنان نهاد ریاست جمهوری گفت: اینگونه حاشیه سازی ها از سوی كسانی كه روزی خود را وكیل‌الدوله می‌نامیدند، بعید نیست.

وی خطاب به دولت اظهار داشت: دوستان دولت تدبیر و امید باید بیشتر از اینها مراقب باشد تا بهانه‌ای به دست مخالفان و افراطیون ندهند. متاسفانه برخی از افراطیون به شدت دولت را در زیر ذره‌بین گذاشته‌اند تا بهانه‌ای كوچك از دولت بگیرند و از كاه، كوه بسازنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اظهارات یکی از این افراد مبنی بر اینكه قصد دارد به زودی فیلم این مراسم را منتشر كند، تصریح كرد: این مراسم، یك مراسم زنانه بوده كه به شكل مخفیانه فیلم‌برداری كرده‌اند. این كار، كاری خلاف شرع و اخلاقیات است و این نشاندهنده عدم پایبندی آنها به اخلاق و اصول و شرع است كه همواره ادعا كرده‌اند و ادعاهایشان گوش فلك را كر كرده است.

نماینده مردم یزد در مجلس هشتم شورای اسلامی با بیان اینكه كشور  گرفتار  مشكلات بسیاری در عرصه‌های اقتصادی است، خاطرنشان كرد: در حالی كه دولت تمام هم و غم خود را برای خروج كشور از این شرایط گذاشته، برخی كمر همت بسته‌اند تا دولت شكست بخورد تا شرایط برای بازگشت‌شان به قدرت فراهم بشود.

اولیا با تاكید بر اینكه مخالفت‌ها با دولت به نفع ملت نیست، اذعان داشت: البته همانطور كه گفتم دولت باید حواسش باشد تا بهانه‌ای به مخافان ندهد و در این باره نیز پاسخگو باشد و صریحا شفاف‌سازی كند و اگر اشتباهی كرده است، بپذیرد.

وی در پاسخ به این سوال كه دلیل مخالفت‌هایی كه برخی با دولت انجام می‌دهند، چیست؟ بیان كرد: آنها از شكست و افتضاحات گذشته‌شان دلخورند و می‌خواهند برای فرار از پاسخگویی، فرافكنی و فرار به جلو بكنند و از هر فرصتی برای منكوب كردن دولت استفاده می‌كنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: اگر این افراد می‌گویند كه ما با اشراف‌گری مخالفیم، پس چرا در زمان دولت آقای احمدی‌نژاد مخالفتی نمی‌كردند؟ آنجا كه بریز و بپاش‌ها بیشتر و عیان‌تر بود.

نماینده مردم یزد در مجلس هشتم یادآور شد: البته بازهم تاكید می‌كنم كه دولت باید شفاف‌تر و صریح‌تر در این باره صحبت كند و با پاسخ دادن، مخالفانش را خلع سلاح بكند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان