arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۷۶۴
تعداد نظرات: ۹۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

علی مطهری: مجلس به جای این‌که از حقوق مردم دفاع کند بر عکس کار می‌کند/عده‌ای دوست دارند فتنه بماند و هر بار 9 دی بگیرند

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه‌ها را امری مثبت ارزیابی کرد و در عین حال گفت: متاسفانه مجلس مانع این کار است و به جای این‌که از حقوق مردم دفاع کند بر عکس کار می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده تهران در مجلس با اشاره به جایگاه حقوق شهروندی و حقوق بشر در کشور خاطرنشان کرد که «بایدها و اساس آزادی در شعارهای انقلاب اسلامی و قانون اساسی کشور وجود دارد.»

به گزارش «انتخاب»، علی مطهری در جمع هزار نفری دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این‌که «از آن‌جا که انسان باید در هر دوره‌ای به وظیفه اش عمل کند من هم انتقادهای خودم را علنی کرده‌ام» اظهار کرد که « خطر برخی از دوستان اصولگرای مجلس از اصلاح‌طلبان مجلس ششم بسیار بیشتر است» و افزود: از همان ابتدای مجلس هشتم احساس کردم خطری انقلاب را تهدید می‌کند و آن برداشت‌های غلط از «ولایت فقیه»، «آزادی» و «ضد نظام» است که باعث شده خیال ‌کنیم برای «حفظ نظام» به راحتی می‌توانیم حقوق مردم را زیر پا بگذاریم.

وی با اعتقاد به این‌که «در انتخابات 88 اصولگرایان باید عاقلانه عمل می‌کردند» گفت: ما از آذرماه سال 87 به این نتیجه رسیده بودیم که ادامه دولت احمدی‌نژاد سم مهلکی برای کشور است؛ از این رو شخصا به دنبال این بودم که اصولگرایان بر روی دکتر ولایتی اجماع کنند و حتی موافقت آقایان خاتمی و هاشمی را هم گرفته بودیم، اما به یکباره عده‌ای کاسه داغ تر از آش گفتند که دل آقا با احمدی‌نژاد است و این نقطه شروع فتنه بود.

وی دیدگاه‌هایی مبنی بر عدم تبعیت از مجلس و قوانین آن را نوعی استبداد دانست و گفت: خطر این جور نگاه‌ها به مراتب بیشتر از اصلاح‌طلبان است؛ چراکه اصلاح‌طلبان شاید در برخی مسائل فرهنگی اهل تساهل و تسامح باشند، اما عقل‌شان را به کار می‌برند.

به نوشته ی ایسنا، این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه‌ها را امری مثبت ارزیابی کرد و در عین حال گفت: متاسفانه مجلس مانع این کار است و به جای این‌که از حقوق مردم دفاع کند بر عکس کار می‌کند.

دانشجویی پرسید: چرا شما تنها از وظایف حکومت سخن می‌گویید و از تکالیف مردم حرفی نمی‌زنید؟

مطهری پاسخ داد: در مورد تکالیف مردم در مقابل نظام همه صحبت می‌کنند، اما در دفاع از حقوق مردم کمتر افرادی می‌آیند و کمتر جرأت می‌کنند که حرف بزنند، همان‌گونه که در مورد ستار بهشتی همه از من انتقاد کردند که چرا در مورد شهادت بسیجی‌ها حرفی نمی‌زنی که گفتم در مورد شهادت یک بسیجی همه نظام پشت سر او است و از او حمایت می‌کنند، اما در مورد ستار بهشتی کسی جرأت نمی‌کرد حرفی بزند.

وی در مورد موضوع دفن ریچارد فرای در اصفهان نیز اظهار کرد: مدرکی را که نشان دهد او جاسوس است، من ندیده‌ام بلکه او یک ایران‌دوست بوده که در دولت خاتمی از دولت وقت می‌خواهد که اجازه دهند او را در خاک ایران دفن کنند و در دولت احمدی‌نژاد هم تعهد کتبی می‌گیرد که او را در کنار مقبره پوپ دفن کنند که حتی احمدی‌نژاد در آن جلسه یک منزل در اصفهان به او هدیه می‌کند.

وی ادامه داد: این‌که کسی می‌خواهد در خاک ایران دفن شود چیز عجیبی نیست و نشانه عظمت ایران است که یک دانشمند از کشوری که دشمن ماست می‌خواهد در ایران دفن شود و اگر هم جاسوس باشد، جاسوس را دفن کنیم که خیلی خوب است!

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالات مکرر دانشجویان در مورد رفع حصر موسوی و کرویی با بیان این‌که «من بارها گفتم و حتی در نطق پیش از دستور خودم در 8 دی ماه سال گذشته نیز تأکید کردم که این روش مصلحت نیست و باید مشکل رفع شود» اظهار کرد: در آن جلسه اگرچه برخی از نمایندگان حتی در صحن علنی به من اهانت کردند اما تحقیقا نیمی از نمایندگان به من گفتند با سخنانت موافق هستیم، اما جرأت بیان آن را نداریم.

وی پیشنهاد داد: بهترین راه حل این است که طرفین از خطاهای یکدیگر بگذرند، هرچند خطاهای موسوی و کروبی عکس‌العمل کارهایی بود که دولت احمدی‌نژاد انجام می‌داد، اما به هرحال مرتکب خطاهایی شده‌اند که باید دو طرف یکدیگر را ببخشند، در فتنه 88 به عده‌ای از بزرگان نظام هم تهمت زده شد که باید اجازه دهیم بیایند و از خود دفاع کنند؛ اگرچه همان موقع از صداوسیما خواستند اما اجازه سخن به آن‌ها ندادند.

وی افزود: اگر بنا بر بخشش نیست، بیایند و همه را در یک دادگاه علنی محاکمه کنند. موسوی، کروبی، احمدی نژاد و حتی آن‌ها که بر خلاف قانون از احمدی‌نژاد دفاع می‌کردند. انتظار می‌رود از عقلای قوم که به صحنه بیایند و این موضوع را حل کنند و این‌که بگوییم آن‌ها باید توبه کنند تا آزاد شوند در اسلام چنین چیزی وجود ندارد و ظاهرا عده‌ای دوست دارند فتنه بماند و هر بار 9 دی بگیرند.

مطهری در پاسخ به درخواست دانشجویان برای اقدام نمایندگان مردم برای رفع حصر گفت: برخی از نمایندگان حتی جرأت ندارند در نطق خود به این موضوع اشاره کنند، چه برسد به این‌که بخواهند آثار مکتوبی از خود بر جای بگذارند؛ چراکه می‌ترسند سرنوشتی همانند نامه بیش از 100 نماینده مجلس ششم که در باب موضوع هسته‌ای به رهبری نوشتند و همگی به لیست سیاه رفتند و در دوره بعدی تأیید صلاحیت نشدند، پیدا کنند.

وی ایران را تنها کشوری برشمرد که خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد و از 3 استقلال سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی در کشور سخن گفت.

وی به اقدامات گشت ارشاد و اقدامات نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: البته امر به معروف و نهی از منکر مراحلی دارد؛ کار فرهنگی باید انجام شود، اما بعد از کار فرهنگی اگر عده‌ای رعایت نکردند و دوباره با وضعیت ناهنجار در جامعه ظاهر شدند با توجه به این‌که ما در ایران روابط آزاد نداریم، پس نمی‌توانیم اجازه دهیم تحریک کنند و باید با آن مقابله کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این جلسه با قرائت چندین اصل از قانون اساسی در مورد آزادی‌های مطرح در این قانون سخن گفت و خاطرنشان کرد: همواره آرزو می‌کردم که ای کاش شهید مطهری دیرتر شهید می‌شدند تا در تدوین قانون اساسی حضور پررنگ‌تری داشته باشند تا قانون اساسی بهتری می‌داشتیم.

وی با اعتقاد به «فاصله پیدا کردن با قانون اساسی» از این موضوع انتقاد کرد.

وی به مرگ ستار بهشتی در زندان اشاره کرد و افزود: عده‌ای در مجلس ناراحت بودند که چرا این سوال را از وزیر وقت کشور پرسیدم و معتقد بودند حفظ نظام بالاتر از این‌هاست که البته این‌ها برداشت‌های غلطی از قانون اساسی است؛ چراکه زندانی در زندان جز مجازاتی که دادگاه صادر کرده حق اعمال مجازات دیگری ندارند.

مطهری به اختلاف در مبانی آزادی عقیده و آزادی بیان میان اسلام و غرب نیز اشاره کرد و گفت: در اسلام نمی‌توانیم بگوییم هر عقیده‌ای آزاد است، اما هر تفکری آزاد است. انسان تنها موجودی است که با ماهیت ثابت به دنیا نمی‌آید و ماهیت او نیز از منفی بی‌نهایت تا مثبت بی نهایت قابل بررسی است. هنر اسلام در این است که تفاوت میان مادیت و معنویت را مطرح نکرد، بلکه به ترکیب ماده و معنا پرداخت در حالی که کلیسا و برخی دیگر میان مادیت و معنویت تفاوت قائل شدند و فاصله انداختند تا این‌که مردم از دین گریزان شدند.

وی خاطرنشان کرد که شهید مطهری بر آزادی تفکر اهتمام داشت و برای آن ارزش قائل بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۷
در انتظار بررسی: ۴۶
غیر قابل انتشار: ۹۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
16
553
علی مطهری همه ی کاراش ایراد داشته باشه اینکه آدمی ست که چابلوسی نمیکنه خیلی ارزش داره،زنده باشی مرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
همه اولش خوب حرف می زنند تا زمانی که به قدرت برسند ان وقت مشخص میشود که چی تو چنته دارد
پارستون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
22
427
واقعا نماینده واقعی مردم ایشون هستند.حرف حق میزنن و خون شهید مطهری تو رگ هاشونه.
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
7
254
درود و رحمت بی پایان خداوند بر روح متفکر شهید که براستی شایسته پاره تن امام بودن است و همسر بزرگوار ایشان که چنین آزادمردی با نام مولایش علی را در دامن خود پرورانده ان که از بیان حقیقت باکی ندارد و مسلما فردای قیامت در پیشگاه خداوند وپدر و مادر روی سفید ظاهر خواهد شد برخلاف جمعی بله قربان گو که کرسیهای مجلس را غصب کرده اند.وای بر نماینده ای که در جایگاه مدرس نشسته باشد اما اعتراف کند از بیان حق میترسد .رویشان سیاه باد از پول مردم ارتزاق میکنند و جرات دفاع از مظلوم را ندارند.کسیکه اینقدر عرضه ندارد فردای قیامت چگونه جوابگوی مظلومان خواهد بود؟این حقوقی که از بودجه بیت المال ملت میگیرند حرامشان باد.هیچکس از این بابت راضی نیست .مثل نمایندگان شهر اصفهان که فقط دنبال امضا جمع کردن برای این و آن هستند و اصلا یادشان رفته برای چه به مجلس رفته اند.انشاالله در انتخابات بعدی مجلس ملت جواب اینگونه نمایندگان ... را خواهد داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
8
295
خدا تو را حفظ کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
11
314
ظاهرا عده‌ای دوست دارند فتنه بماند و هر بار 9 دی بگیرند.
!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
بله خیلی ها نون خور فتنه هستند و نمیخواهند در این دکان پردر امد را بر خود ببنندند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
9
300
احسنت بر این نماینده شجاع و با شعور و باتدبیر مجلس
خداوند پدر ومادرت را رحمت کند وبر طول عمر عزتت بیفزاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
9
249
ماهم باایشان موافقیم که کشور نباید به احمدی نژاد سپرده میشد امیدوارم تکرارنشود وازروی لج ولجبازی تایید صلاحیت نشود.
اوزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
11
214
درود بر مطهری،وبر شجاعت و صراحت کلامش .
حسون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
7
189
اینان دل به دریاافکناند(درودبرمطهریها)انتخاب مچکرییم
میرفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
5
153
خدا رو شکر که حداقل شما در مجلس هستی ...با وجود شما ،بنده احساس میکنم در مجلس شورای اسلامی هنوز هستند کسانی که اسلام را آنطور که هست میفهمند...و حق را زیر پای مصلحت اندیشی های ناصواب سلاخی نمیکنند.
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
7
161
درود بر آزاد مرد مجلس و نماینده ی واقعی مردم که شرفش را به هیچ بهایی نفروخت.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
8
145
مجلس فقط یک نماینده واقعی ملت دارد و آن هم فرزند خلف شهید مطهری است. مردی اصیل، شریف و خداشناس و خداترس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
9
137
بسیار زیبا و پر محتوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
9
138
مطهری دوست داریم
asi
|
United States of America
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
6
139
مطهری:اما در تحقیقات نیمی از نمایندگان به من گفتند با سخنانت موافق هستیم، اما جرأت بیان آن را نداریم!
قابل توجه حضراتی که ایران را آزادترین کشور دنیا می دانند! نماینده مجلس که طبق قانون اساسی مصونیت داره وضعش اینگونه هست وای به حال من مدرس دانشگاه بی پناه و پارتی
Khoram
|
United States of America
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
6
133
سلام جناب مطهری
اگه همه چیز رو روال و شایسته سالاری می بود باید 290 نفر مثل شما داشتیم ولی یه دونه ای به خدا
خدا پشت و پناهت که سخن از زبان ما می گویی
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
6
134
واقعا همیشه حرف دل مردم رو میزنید.
علی مطهری = کل نماینگان مجلس
کاشکی 290تا نماینده مثل مطهری داشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
اقا امید اگثر نمایندگان این دوره مجلس نون خوره روز هستند و کاری به معیشت مردم ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
115
درود بر مطهری که هم اصولگرابه معنی واقعی است(نه به معنی بازاری رایج) و هم اصلاح طلبی که به دنبال اصلاح برداشت های غلط است
leila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
7
90
آقاي مطهري؛ اصلاح طلبان دقيقا به همان دليل كه عقلشان را به كار مي گيرند اهل تسامح و تساهلند، آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
6
116
درود بر روان شهید مطهری که فرزند برومندش در دوران سکوت خواص، از حقوق شهروندان دفاع می کند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
6
111
درود وسلام برروح بلند شهید مطهری به خاطر این فرزند ازاده و شجاع
علی
|
Germany
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
100
{مجلس به جای این‌که از حقوق مردم دفاع کند بر عکس کار می‌کند}...درود بر شرفت بزرگمرد که حرف حق رو همیشه می زنی...
پاسخ ها
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
نمونه اش اعتراض و شکایت سه نماینده! به برگشتن دانشجویان ستاره دار به دانشگاه است در حالی که زمان ستاره دار شدن اینان لام تا کام حرفی نزدند! جالبه که عنوان دکتر را هم یدک میکشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
6
100
درود بر صداقت و شجاعت و مردانگی آقای مطهری عزیز.
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
74
همیشه استقلال رای و کرامت نفس این بزرگ مرد را تحسین کرده ام! مجلس جای بزرگ زاده هاست،نه ...
ناصر هشترودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
91
خدا حفظت کند نماینده واقعی مردم .خدا پدر بزرگوار شما را بیامرزد
امیر محمد
|
Germany
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
69
آقای مطهری بدلیل شجاعتی که در بیان نظرات و عقاید خود در زمینه‌های مختلف سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی دارند مورد اعتماد و وثوق نه تنها موکلین خویش در حوزه انتخابیه‌شان هستند بلکه به جرأت می‌توان گفت در همه نقاط کشور بهمین دلائل طرفداران پرشماری دارد ، ایشان بعنوان یک مسلمان وارسته و راستین هرجا کاستی و کمبودی احساس می‌کنند متذکر می‌شوند و از ظلم به هر مظلومی فارغ از نوع تفکر وگرایش عقیدتی او فریادش بلند می‌شود ، وقتی خانواده‌های زندانیان از میان بیش از 270 نماینده مجلس از او طلب کمک ، رسیدگی و کشف حقیقت دارند مبین صداقت و ایمانی است که در او یافته‌اند و الا چه بسا اغلبشان با تفکرات آقای مطهری مخالف هم باشند ، همه‌ی این صفات و خصوصیات منحصر بفرد، از ایشان انسانی ساخته که از هر ده کوره‌ای نامزد نمایندگی مجلس شود مورد اقبال مردم قرار می‌گیرد ، ایکاش همه نمایندگان به تأسی از این انسان وارسته و متعهد ، صادقانه و شجاعانه بوظایف نمایندگیشان عمل می‌کردند .
نما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
79
احسنت بسیار عالی وعقلانی صحبت فرمودید ... من که شخصا یه یاد کلام وسخن استاد شهید مطهری افتادم .. کاش مجلس ما 10 نماینده شبیه ایشان داشت
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
9
73
شیر مرد اصول گرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
58
سلام بر شما و سلام بر شهید مطهر مرتضی مطهری که قربانی جهالت و خشونت کسانی شد که اصرار داشته و دارند که فاصله خود را با حق و حقیقت حفظ و با قدرت و ثروت کمتر کنند
امیر هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
47
ظاهرا نمایندگان مجلس وظایف شان را از یاد برده اند اگر واقعا بیکارا قوانین و بخشنامه ها را دوباره مطالعه و در کمیسیون های تخصصی مربوطه مورد بازبینی قرار دهند تا ببینن چقدر از این قوانین بایستی بروز و یا اصلاح گردد و از سخنرانی های بی مورد پرهیز و با همدلی با دولت و ملت جوی آرام در کشور ایجاد کنن و سخنان مقام معظم رهبری را فصل و الخطاب همه هست هر کسی به نفع خود برداشت نکند / ضمنا مردم ما هم فراموش کار نیستن دو سال دیگه گذر پوست به دباغ خونه می یفته .
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
7
81
درود بر علی مطهری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
7
78
زنده باشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
11
70
آقاي مطهري شما يك فرشته ايد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
149
17
بله ما دوست داریم یاد فتنه بماند (خود فتنه که جعم شد) و هر سال 9 دی بگیریم، اگر قرار است انقلاب بماند با همین یادآوری هاست، همانطور که اسلام و تشیع را یاد محرم و عاشورا زنده نگه داشته است.
ما هر سال 9 دی می گیریم تا همان آدمی که هوادارن را به شورش در مقابل رای 25 میلیونی و قبول نکردن نتیجه انتخابات دعوت کرد زبان 12 متری نداشته باشد که : ما از جمهوریت نظام دفاع می کنیم! منافق که شاخ و دم ندارد.
پاسخ ها
فضول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
شما هر روز 9 دی بگیر!
بهادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
من اینجا اشتباهی مثبت زدم از خدا طلب بخشش واز مردم پوزش می طلبم درود بر مطهری ها
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
مجید دلبندم اون جمعه،جمع
محمد
| Luxembourg |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
فتنه "جعم" نشد،"جمع" شد. یاد "ام پی تی" افتادم.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
56
حرفها ونظرات جالبه ولی کمی شک می کنم که نماینده ای از حق مردم دفاع می کنه!
خدا به اینگونه نماینده ها کمک کنه ان شاالله.
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
7
72
با شنیدن چنین افکاری امیدوار می شو یم به آینده . زنده باد علی مطهری وبرای شادی روح پدر بزرگوارش صلوات می فرستیم .
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
5
65
جناب آقاي مطهري
درود برشما كه هر زمان نياز ديده ايد شفاف مسائل را مطرح كرده ايد. به طور يقين عده زيادي از نمايندگان بر
اساس منافع شخصي ويا حزبي تصميم گرفته و دنبال
حل مشكلات مردم و جامعه نيستند .
313
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
152
17
عده‌ای دوست دارند فتنه بماند و هر بار 9 دی بگیرند...!!!!

درست است جناب نماینده .... تا توان داریم فتنه را زنده نگه میداریم و نه دی ها را گرامی میداریم تا آینه دق فتنه گران و دوستداران آنها باشیم...

ان شائالله تا نفس داریم خدا ما را دراین کار یاری دهد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
مومن کسی است که به جای کینه و نفرت به مردمان جامعه اسلامی اش، به فکر بذر محبت و رفع کینه ها است. امیدوارم درسی از اسلام بگیرید و سال ها تا توان دارید به فکر دق دادن دیگران نباشید. حد اقل دغدغه هدایت داشته باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
جای این کارا به فکر توسعه کشور هم بودین بد نبودا.
با زنده باد و مرده باد کشوری پیشرفت نکرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
ببخشيد اشتباهي مثبت زدم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
ببخشید اشتباهی مثبت دادم
محمد
| Luxembourg |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
بی‌زحمت هرساله سالروز توزیع کارت هدیه رو هم گرامی بدارید!
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
5
72
درود بر علی مطهری ..
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
5
64
دورد بر بزرگ مرد.که دنبال حقانیت است
عبدلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
5
61
عاشقتون هستم دكتر استاد بزرگ
محمد
|
Malaysia
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
67
نماینده ای که جرات ندارد در مجلس حرف بزند نماینده نیست. اینها نان به نرخ روز خورهایی ترسو هستند که منفع شخصی برایشان از کل مردم و نظام مهمتر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
59
درود بر مطهری
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
5
69
کاش امثال ایشان در مجلس بیشتر داشتیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
انشاالله دوره بعد.
تــــرنـــــم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
59
درود بر نماینده ی واقعی مردم، نماد اعتدال، دکترعلی مطهری...
شاپورکریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
61
درودبرشما ای فرزندمطهرزمان وای نماینده راستین ملت.چه نیکووبجاگفتی حقاکه ازدل 90درصدایرانی می گویی.
عاشق وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
57
فقط میتونم بگم درود درود درو د بر شما وسلام و درود بر روح پدر بزرگوار شما که فرزند شجاعی مثل شما تربیت کرده بی نهایت ازشما متشکرم.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
58
سلام بر مردخدا علی مطهری درود بر شجاعتش
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
57
این همه شما از وضع موجود انتقاد میکنید پس چرا تا بحال هیچ تغییری حاصل نشده هیچ، بدتر هم شده؟
درود بر شرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
یک دست صدا ندارد.
منصور نوين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
55
درود بر شهيد مطهري بابت چنين فرزند با شرفي
خسرو
|
Russian Federation
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
55
سلام بر شیر مرد ایران شیر مادر حلالت باد و بدان که فرزند خلف ان راد مرد بزرگ هستی پاینده و پایدار باشی دوستت داریم
mohammad2del
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
50
خدا تو برامون نگه داره انشالله...

خیلی عشقی علی آقا
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
36
الحق وانصاف که لفظ شجاع شایسته ی دکتر هست.کاش امثال شما زیاد بودند.جایگاه شما نزدما بالاتر از نماینده مجلس هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
30
به خدا همین یک نماینده برای کل مردم ایران کافیه .بقیه که فقط پول میگیرند و بلوا درست می کنند.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
34
علی مطهری آزاد مرد مجلس ایران
خدا حفظش کنه
mosa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
32
شاید کمتر نماینده ای شاهد بودیم که وظیفه اش را انجام میدهد دعای خیر مردم بدرقه راه ات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
43
7
میشه یگی دلیل اینکه همه میترسن ولی شما نمیترسی چیه اقای مطهری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
38
واقعا نمی دانم باید به روح پدر درود فرستاد بخاطر چنین پسری یا به پسر آفرین گفت بخاطر چنان پدری، پس درودم را نثار هر دو می کنم
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
32
نماينده اي كه نتواند و نخواهد از حقوق مردم دفاع كند، معلوم است كه به فكر جيبش و وكالتش گام بر مي دارد. او حقيقت را ذبح تيغ مصلحت آينده اش ميكند. در اين شرايط وجودش در مجلس، بي خاصيت و براي مملكت مضر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
30
من زیاد ازش خوشم نمیاد ولی بر شرفش درود می فرستم
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
42
درود بر علی آقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
1
7
درود بر علی مطهری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
1
9
آقاي مطهري عزيز من ! شما بايد از راه ديگري وارد شوي . الان موقع تشكيل يه حزب معتدل قوي از سوي شماست . تا چوب خط شما پر نشده بايد كاري كنيد . با تشكيل حذب خيلي كارا مي شه كرد . . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
8
دورود برشرافتت مرد بزرگ حق طلب
کمال
|
-
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
10
در این عصر خفگان این حرف از مرد بزرگ بر می آید درود بر شرفتان خدارخمت کند پدر دانشمندت را
HamzeH
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
8
حرف دل مردمو میزنید.دمتان گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
1
7
چون از اين راه نان مي خوردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
2
7
شیر مادرت حلالت باد و درود بر شرف بزرگمرد مجلس .ای کاش دیگر نمایندگان بجای خوابیدن در مجلس و مجیز گوئی از حق مردم دفاع میکردند مثل تو شیر مرد عرصه سیاست و تقوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
10
آفرین بر مطهری بزرگ خدا پدرت را بیامرزه وبچه هات هم نگه داره صحبتهای شما شبیه حرفهای آقای سید محمد خاتمی هستش به دل میچسبه
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
1
10
درود بر آزاد مرد مجلس و نماینده ی واقعی مردم
کریمی
|
Canada
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
8
آقای مطهری یک اصول گرا به معنای واقعی کلمه است. یعنی به اصولی که به آن عقیده دارد عمل میکند و منافع حزبی تاثیری در موضع گیری او ندارد. هر چند برخی از مواضع او را نمی پسندم ولی به خاطر این رفتار به او آفرین می گویم.
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
8
درودبرمردان باعقل ودوراندیش
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
7
به نظرم ریشه تمام گرفتاری های این مملکت در انتخاب نمایندگان مجلسه
بهتره فکر کنیم چرا نمایندگان مناسب نداریم؟
حل این مشکل کم هزینه ترین و بهترین راه برای حل تمام مشکلات ایران است.
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
1
8
آفرین بر شما که استقلال رای دارید . شما هم دلسوز نظام هستید هم انتقاد سازنده دارید احسنت
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
1
9
آفرین دستت درد نکند آقای علی مطهری .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
3
6
من یه سوال کردم که دلیل تنرسیدن شما (آقای مطهری ) چیه ، منفی دادن به یه سوال !!! معلومه خیلیا بدون تفکر نظر میدن ،متاسفم فکر کنم فقط اینجا باید از ایشون تعریف و تمجید کرد تا عزیزان خوششون بیاد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
10
واقعا مصداق کامل شعار اصول گرایی ایشان هستند و عده ای دیگر فقط شعار می دهندو نون ان را می خورند .
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
31
4
9دي در تاريخ ماندگار است . از شما برادر بزرگوار بعيد است
chong
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
13
درود ورحمت بی کران بر پدر ومادرت که یک چنین فرزند حق گو وحق طلبی را تحویل این جامعه داده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
3
13
درود بر شرفت نماینده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
3
14
زنده باد علی مطهری - زنده باد آزاد اندیشی-درود بر شهید مطهری
علی احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
54
6
با عرض سلام و احترام خدمت آقای مطهری لازم است چند سطری در مورد نظرات این بزرگوار بیان نمایم .جناب آقای مطهری بنده یک فرهنگی هستم و می دانم که به اندازه جنابعالی تحلیل سیاسی داشته باشم اما از وقتی که متوجه شده ام در بشتر نظرات حضرت عالی در مورد فتنه گران آقای احمدی نژاد را هم سهیم می دانید در حالی که آقای احمدی نژاد 24 میلیون رأی سالم آوردند وهیچ وقت جنابعالی در مورد موسوی و کروبی به صراحت اعلام نکرده اید که اینان فتنه گر هستند در صورتی که حتی عامه ی ملت شریف ایران فتنه گری اینان را قبول دارند اگر شما و سایر روشنفکران واحزاب مختلف سیاسی به صراحت فتنه ی آنان را تأیید می کردید این قدر شک و شبهه وجود نداشت پس بهتر است من بعد از اینان دفاع ننمایید زیرا که ملت ایران آنها را قبول ندارند
نظرات بینندگان