arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۵۹۲
تعداد نظرات: ۱۲۰ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
معاون اجرایی رییس جمهور:

آمار انصرافی‌ها از یارانه خوشایند نیست / یارانه این ماه پرداخت می شود/ ذخیره بنزین 400 تومانی کارت‌های سوخت نمی‌سوزد/ رسانه ملی مردم را تشویق به ثبت نام برای دریافت یارانه می کرد

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: قیمت بنزین در سال 1393 تا پایان هفته جاری اعلام می شود و ذخیره بنزین 400 تومانی کارت‌های سوخت نمی‌سوزد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: قیمت بنزین در سال 1393 تا پایان هفته جاری اعلام می شود و ذخیره بنزین 400 تومانی کارت‌های سوخت نمی‌سوزد.

به گزارش «انتخاب»، «محمد شریعتمداری» این مطلب را روز دوشنبه در حاشیه گردهمایی معاونان برنامه ریزی و اشتغال و مدیران کل دفاتر امور اقتصادی استانداری های سراسر کشور در وزارت کشور و در جمع خبرنگاران بیان کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره واریز سهمیه بنزین 400 تومانی خودروها تاکید کرد: سهمیه بنزین خودروهای عمومی واریز شده است و قیمت بنزین برای سایر خودروها نیز تا آخر هفته اعلام می شود.

جانشین رییس ستاد هدفمندی یارانه ها یادآور شد: افرادی که در کارت های خود بنزین 400 تومانی دارند، می توانند از سهمیه بنزین خود استفاده کنند.

شریعتمداری در پاسخ به سوالی درباره پرداخت یارانه اردیبهشت ماه اظهارداشت: یارانه اردیبهشت ماه نیز به ثبت نام کنندگان پرداخت می شود.

وی همچنین درباره میزان ثبت نام کنندگان یا افراد انصرافی در طی 10 روز گذشته تصریح کرد: اطلاعات در حال پردازش است و هنوز اطلاعاتی در مورد تعداد افراد ثبت نام کننده یا انصراف دهنده منعکس نشده است.

معاون اجرایی رییس جمهوری درباره نظرسنجی های گذشته دولت و برآورد از تعداد انصراف دهندگان گفت: براساس نظرسنجی ها برآورد ما این بود که یک دهک انصراف خواهند داد ولی هنوز آمار کاملی از انصرافی ها وجود ندارد و اطلاعات خانوارها در حال پردازش است.

وی همچنین درمورد افزایش قیمت های کرایه های حمل و نقل عمومی اظهارداشت: افزایش کرایه خودروهای حمل و نقل عمومی با هماهنگی وزارت کشور انجام می شود و این اقدام متناسب با نرخ حامل های انرژی، تصمیم شورای شهر و مراجع ذیصلاح اجرا می شود.

معاون اجرایی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: تا اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، قیمت ها ثابت می ماند تا بعد از عبور از مرحله دوم این قانون تصمیم لازم اتخاذ شود.

شریعتمداری در پاسخ به این پرسش که آیا کل ثبت نام کنندگان فرم های خود اظهاری یارانه دریافت می کنند؟، گفت: تمامی افرادی که ثبت نام کرده اند یک مرحله را گذرانده اند و دولت به همه اعتماد لازم دارد.

وی درباره تعداد ثبت نام کنندگان یا انصراف دهندگان از دریافت یارانه خاطرنشان کرد: هنوز آمار کافی درباره تعداد ثبت نام کنندگان یا انصراف دهندگان از دریافت یارانه وجود ندارد چرا که اطلاعات در حال پردازش است.

جانشین رییس ستاد هدفمندی یارانه ها یادآور شد: درهای انصراف از دریافت یارانه هنوز باز است و ساز و کار آن اعلام شده است.

شریعتمداری ادامه داد: دولت تدبیر و امید به افراد اعلام نیاز به دریافت یارانه اعتماد کامل دارد، مگر در طی دوره زمانی در مواردی اندک خلافش ثابت شود.

وی همچنین از عملکرد صدا و سیما در انعکاس اخبار مربوط به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه قدردانی کرد و اظهارداشت: البته رویکرد رسانه ملی در همه موارد متناسب با دیدگاه های دولت نبود.

معاون اجرایی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: مخاطب ما دهک های 9 و 10 بودند اما از برنامه های صدا و سیما چنین هدفی مشاهد نشد و این از برنامه های صدا و سیما برآمد که همه مخاطبان انصراف دهندگان یارانه ها هستند.

معاون اجرایی رییس جمهوری یادآور شد: در تبلیغاتی که متاسفانه به صورت عمومی انجام شد، زبان صحبت با دهک های 9 و 10 گم شده بود و حتی گاه مردم تشویق به ثبت نام برای دریافت یارانه می شدند.

آمار انصرافی ها خوشایند نبود

وی به پنج گروه درآمدی تفکیک شده برای دریافت یارانه اشاره کرد و گفت:‌ میانگین در روز بین 2 تا 4 میلیون و 200 هزار خانوار برای دریافت یارانه ثبت‌نام کرده‌اند که آمار به دست آمده تاکنون نشانگر اطلاعات خوشایندی نیست و در این زمینه بخش اندکی بودند که درآمد خود را بالای 2 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کردند.

وی به تبلیغات صورت گرفته در صدا و سیما برای انصراف از یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: می‌توانستیم مذاکرات بهتر و کار تبلیغاتی مناسب‌تری را انجام دهیم. دولت از تمامی مردم برای دریافت از یارانه درخواست نکرده بود بلکه در دهک‌های 9 و 10 درآمدی برای انصراف از دریافت یارانه درخواست کرده بود.

وی گفت: در نظرسنجی‌های ما 10 درصد اعلام کردند که از دریافت یارانه انصراف می‌دهند و بخش عمده‌ای از سرمایه‌داران نیز اعلام کرده بودند که یارانه را خودشان بین افراد فقیر می‌توانند بهتر توزیع کنند و یا اینکه در سایت رفاهی.آی آر ثبت‌نام کردند برای اینکه احساس کرده بودند دولت آنها را ثروتمند تلقی می‌کند و در آینده برای آنها مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

شریعتمداری یادآور شد: تا دو سه روز آینده قیمت بنزین، گازوئیل و CNG اعلام خواهد شد و سعی می‌شود در سه ماهه نخست امسال قیمت‌ها بر مبنای سال گذشته باشد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: تأمین منابع و ذخیره‌سازی کالاها انجام شده و مطمئنا تمام سعی خود را می‌کنیم تا اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها فشاری بر مردم وارد نیاید و اجحافی صورت نگیرد.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: برای ثبت‌نام دریافت یارانه 85 درصد مردم آی‌پی شخصی داشتند و بقیه مردم نیز از دیگر مراکز مشخص شده اقدام کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۷۰
غیر قابل انتشار: ۳۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
329
186
این دولتمردان چرا همیشه طلبکارند؟
کار وزندگی رسانه ملی در این مدت شده بود یارانه ها وتشویق به انصراف بعد ایشان رویکرد رسانه ملی را در رابطه با یارانه ها،متناسب با دولت نمی داند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
وسط فوتبال ، فیلم ، اخبار و ... همش حرف از انصرافه
ایرانیو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
هدف رسانه میلی تشویق برای ثبت نام بود تا انصراف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
46
403
من از طرفدارای پروپا قرص دولت دکتر روحانیم
اما میخوام بدونم چرا مردم باید از دریافت یارانه انصراف بدن؟
همه چیو چند برابر گرون کردن و اسمشو گذاشتن فاز دوم هدفمندی یارانه ها!اینم شده بهانه و اسم جدید گرانی
از اینهمه بریز و بپاش و دزدی و اختلاس و رانت خواری به راحتی چشم پوشی میشه اما برای نفری 45 هزار تومن مردم رو به انصراف تشویق میکنن
چرا باید انصراف بدن وقتی هفت مردم گرو هشتشونه
سهمیه ی بنزینم که نریختن
پس انتظار کف و هورا نداشته باشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
خیلی چیزا تو کشور ما مشکل داره که مبنای خیلی از اونها هم بی اعتمادی و مسئولیت نشناسی مردم هست، از آلوده کردن محیط زیست و از بین بردن طبیعت تا مصرف بی رویه امکانات و فرهنگ رانندگی. صرف نظر کردن یارانه هم اگر چه در مقابل خیلی از اتلاف هزینه ها خیلی بزرگ نبود اما مردم برای یک بار هم که شده به جای بهانه های بنی اسرائیلی (البته دو دهک صاحب درآمد) می توانستند فرهنگ راست گویی و اعتماد را تجربه کنند.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
برای اینکه اساسا پولی برای پخش کردن بین مردم وجود ندارد.
برای اینکه پولی که بین مردم پخش می شد از درآمد فاز اول هدفمندی بیشتر بود و منجر به کسری بودجه می شد.
برای اینکه قرار نیست مملکت به یک کمیته امداد بزرگ تبدیل شود.
از نظر من حداکثر به یک سوم مردم باید یارانه داد و بقیه را در تولید سرمایه گزاری کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاداشهای میلونی حذف بشه بخـــــــــــــــــــــــدا تمام شهرهای محروم یکساله صاحب بهترین بیمارستان میشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
با احترام به نظر شما واقعا باید جای دولت بود تا متوجه خرابی های دولت قبل بشید دولت چاره ای نداره مجبوره همه راه حلهای ممکن رو انجام بده تازه خیلی از خرابکاریهای دولت قبل آثارش کم کم پیدا میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
اگر واقعا راست ميگويند و دولت قبل اينهمه خسارت به بيت المال زده چرا دادگاهي نمي کنند آخر تا کي بايد دولتها بيايند و بروند و به هيچ کس جوابگو هم نباشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
160
34
اتفاقا تشویق مردم توسط رسانه ملی برای دریافت یارانه خیلی هم خوب است. با این کار کسی متقاضی دریافت یارنه نمی شود.
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
13
241
اقا دیگه چطوری باید بگیم که درامدمان کفاف قیمت ها بالای اجناس معمولی زندگی را نمی دهد
می خواستید منم مثل فوتبالیست های غیور این مملکت از دریافت یارانه انصراف بدم!!!؟؟؟اونها ماهانه می گیرند 1 میلیارد تومن منم ماهانه میگیرم 1 میلیون تومن دوندگی ام هم از اونها بیشتره!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
16
94
وقتی بنا را بر اعنماد می گذارید و می گویید مبنای قضاوت شما اطلاعات خود مردم خواهد بود و دولت هم حق سرک کشیدن به حساب مردم را ندارد همین میشود که هر کس خودش را نیازمند معرفی میکند و از بابت توانایی دولت در شناسایی آنها هم کاملا خیالش راحت است. بابا اینجا ایران است و تا کشورهای پیشرفته که همه خودشان به موقع و داوطلبانه( البته از ترس عواقب قانونی) مالیاتشان را می پردازند زمین تا آسمان فرق است!
محفوظ
|
Malaysia
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
18
78
اینکه رسانه ملی با دولت سر ناسازگاری دارد برای همه ثابت شده است . اما تا زمانیکه دولت برای یارانه ها راه حل مناسبتری پیدا نکند , هرگز مشکلات تورم حل نخواهد شد. من در صفحه ریاست جمهوری در فیس بوک هم قبل از شروع ثبت نام پیش بینی کردم که منصرفین از یارانه تعدادکمی از مردم خواهند بود. دلیلش هم اینستکه من هم مثل بقیه مردم در بین مردم زندگی میکنم و مشکلات را میدانم , اما مسئولین نمیتوانند از پشت میز برخی حقایق را بخوبی دیگران درک کنند.
عادل فرحانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
71
89
مقصر احمدی نژاد بود یا صدا و سیما ، به هر حال تا اندازه ای همه چیز مشخص شد، امیدوارم دولت محترم بعد از پیاده کردن طرح شکست خورده سبد کالا و طرح شکست خودره انصراف از یارانه در فاز دوم، برای آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشد که حداقل بتواند این چهار سال را با موفقیت به اتمام برساند و بعد از آن برود دنبال کار خودش!
پاسخ ها
مونا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
که بعد از اون 4 سال لابد جناب احمدی تشریف بیارند نه؟
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
2
101
خاطرم هست یکی که صاحب سه تا خونه اجاره ای بود و پولش از پارو بالا میرفت ثبت نام کرد و گفت ما که کاری نداریم اگه یارانمو واریز نکنن رو اجاره هر خونه 50000 تومان میذارم
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
43
125
دیگه مونده بود صدا و سیما فحش بده بگه هر کی یارانه بگیره....
روی چه حسابی ایشون میفرمایند صدا و سیما تشویق به گرفتن یارانه می کرده؟!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
خوب مجید دلبندم !!! منظور معاون رئیس جمهور هم اعتراض به همین برخورده !!!!
مونا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
نوع تبلیغات صحیح نبود و نتیجه عکس میداد
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
صدا و سیما میبایست روی مردم مرفه جامعه مانور میداد نه اینکه راه بیافته تو خیابون از مردم بپرسه شما ثبت نام میکنید یا نه؟ مجری های اخبار هم چنان با آب و تاب زمان شروع و پایان ثبت نام رو اعلام میکردن که هر کسی رو تحریک میکرد بره ثبت نام کنه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
19
83
بنده مستمری بگیر سازمان بازنشستگی کارکنان دولت، با دریافتی 1390000 تومان هستم و برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام نکردم، چرا که این روش را بزرگترین اشتباه اقتصادی تاریخ این کشور می دانم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
اشتباه کردی
اشتباه دولت را با اشتباه خودت تکمیل کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
44
بالاخره چقد انصراف دادند؟؟انصرافشون بدید میلیاردرها منصرف نمی شوند...
sam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
4
74
یکی بهش نیست بگه وضع مردم خرابه ثبت نام کردن یه سر تو خیابون راه برو خودت میفهمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
27
56
والا دراین چند روز صدا و سیما تبلیغ عدم دریافت یارانه می کرد ، شما هم که دیواری کوتاه تر از صدا و سیما پیدا نکردید.
تازه هم چرا خوشایند نیست با این گرانی ؟
نترسید گران می کنید چند برابرش از جیب مردم میگیرید
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
17
41
رسانه ملي ديشب اعلام مي کرد:
فقط چهار ساعت ديگر تا پايان زمان ثبت نام دريافت يارانه!
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
4
59
ایا من که با حقوق یک میلیون و 100 هزار تومانی و 500 هزار تومان قسط ماهیانه به دولت اعتمادکردم و برای یارانه ثبت نام نکردم با خواندن این خبر که به همه کسانی که یارانه ثبت نام کردند یارانه پرداخت می شود نباید فکر کنم این فریب و حیله گری ی دولت است؟ مگر اقایان نمی گفتند که پرداخت یارانه نقدی یعنی تورم روز افزون؟پس چه فرقی با دولت قبل داره این دولت؟ نکنه اقای روحانی هم میخواد به هر قیمتی محبوبیت کاذب کسب کنه؟ نه اقاجون با این حرفها و تعارفات نمی شه دولت رو اداره کرد اونی که درسته و طبق قاعده ست رو عمل کنید و با مردم صادقانه رفتار کنید باور کنید به من یکی که خیلی توهین شد خدا کنه خبر درست نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
منظور فقط این ماه بود تا سرفرصت اطلاعات رو پردازش کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
59
56
كلا اين دولت با صدا و سيما مشكل دارد!
علتش هم اين است كه صدا و سيما در اختيار ايشان نيست!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
3
43
اگر جواب ازمون های استخدامی میامد من و خانواده من هم انصراف میدادند اما وقتی که من که پارتی ندارم و فقط درس خوندم بین 129000 هزار نفر تو ازمون نفت قبول میشم و یک سال معطل می مونم معلومه که نه تنها انصراف نمیدهم بلکه تازه خیلی سریع تر از بقیه میرم یارانه ثبت نام میکنم
در اخر جناب اقای دکتر روحانی خیلی دوستون دارم اما اگر یک تذکر کوچک به معاون توسعه و برنامه ریزی ریاست جمهوری جناب اقای دکتر نوبخت میدادید نزدیک به یک میلیون خانواده که معطل ازمون های استخدامی اند حداقل میفهمیدند کی به جواب میرسیدند.
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
دوست عزیز اینقدر منتظر جواب این آزمون نباش اینها پول ندارن خرج مردم رو بدن. فکر می کنید کسی رو از میان من و شما استخدام می کنند؟اگر بنا به استخدام هم باشه اینقدر پسر خاله دارن که به ما نخواهد رسید!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
امیر جان بگو من بدون پارتی چکار کنم؟
نه سرمایه ای دارم که پارتی.
تنها داراییم از زندگی خط اعتباری تلفن همراهه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
12
59
دولت بايد شجاعت داشته باشد و اقشار مرفه را حذف كند
پاسخ ها
بااین کاراتون از خدا بترسید...
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
راست میگن
منم موافقم....بیچاره مردم
هرکاری دلشون میخواد با این بنده های خدا میکنن
که چی؟؟؟؟
راست میگید جلوی اختلاسای میلیاردی رو بگیرید
چرا از جیب مردم میکَنید!!!!! والا

ی کم از خدا بترسید
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
8
35
تشکر آقای نوبحت را از رسانه ملی برای یارنه نگرفتن مردم باید قبول کرد یا اعتراض معاون اجرایی رییس جمهور را؟ ظاهرا دولت مردان فکر کرده اند اگر مردم به اندازه دلخواه آنان انصراف یارنه ای نداده اند باید دنبال مقصر کار بگردن و یکی را مجرم کنند. و این دولت مردان اول باید حرفشان را یکی کنند تا عملشان درست شود.
عادل فرحانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
16
62
مقصر دادن 5 سکه به مهمانان در کاخ ریاست جمهوری کیست؟
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
4
80
چیزی که مردم را تشویق به یارانه کرد اختلاس بود، دست کجی بعضی از آقا زاده ها بود، دروغ گفتن بعضی از مسئولین در دولت قبل با وعده های بیهوده و دروغین و چه بسا در این دولت بود،
چیزی که باعث شد مردم رو تشویق کنه به دریافت یارانه این بود که مطمئن نیستن این پول ها خرج مردم کشور خودشون میشه یا کشورهای دوست و همسایه. مردم هر روز دارن خبر اختلاس و دزدی بعضی از مسولان رو میشنون که تا دیروز شعار عزت و سربلندی میدادن. از طرفی هم صدا سیما یا رسانه شخصی بعضی از آقایون مصاحبه هایی را نشان میدادن که دقیقا توهین به شعور مردم بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
احسنت فقط وفقط علت همینه و باز این دولت زیر اوارهای دولت قبلی ماند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
8
24
رسانه ی ملی دعوت به ثبت نام میکرد!!!! ، چه خبـــــــــــــر
میرفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
26
33
زیاد روی حمایت صدا و سیما حساب باز نکنید حداقل تا موقعی که آقای ضرغامی حضور دارند
روزبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
17
43
متاسفانه قویترین راه ارتباط جمعی ، یعنی صا سیما آنقدر میان مردم ( اکثریت ) منفور شده است که اگر بگوید ملت همه یارانه ثبت نام کنید تا دولت متضرر شود یحتمل 10 میلیون نفر هم ثبت نام نمیکردن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
5
41
من هیچ بحث با تبلیغی از تلویزیون برای تشویق ندیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
23
47
ای بابا صدا و سیما دیگه باید چجوری میگفت که مردم یارانه نگیرن شما دیگه شورشو در اوردین یکم انصاف داشته باشید بد نیست بخدا همه چیز رو سیاسی نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
بحث اینجاست مردم دقیقا برعکس او چیزی عمل میکنند که صدا و سیما میگه و اکثر مردم از لج ثبت تام کردن. و از همه جالبتر صدا و سیما این موضوع را خیلی خوب می دونه .
مراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
12
64
برادر من
عزیز من
سرور من
مردم حق خودشون می خوان
گدایی که نکردن
اگه این یارانه رو نگیرن چی بهشون میرسه؟؟؟
صادقی نِِِژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
3
27
معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: برای ثبت‌نام دریافت یارانه ،85 درصد مردم آی‌پی شخصی داشتند و بقیه مردم نیز از دیگر مراکز مشخص شده اقدام کردند.
من ثبت نام نکردم به دلیل اینکه در آمدم متوسط است ولی بسیار از همکاران با دریافت بیشتر ثبت نام کردند. جای سوال دارد ، ایا بخش خدماتی با در آمدهای چند ده میلیونی و ثروتهای میلیاردی ، افراد نیاز مند بحساب می آیند ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
17
39
خیلیها رو سراغ دارم که در عین تمکن مالی برای دریافت یارانه ثبت نام کردند یا اگرهم انصراف داده اند از ترس دسترسی به حسابهاشون بوده .
دلم برای رئیس جمهور می سوزه چون اصولا ما ملت خودخواهی هستیم و وقتی پای منافع خودمون وسط میاد همه قول و قرارهامونو فراموش می کنیم .
آقای روحانی اومده تا مشکل ما رو حل کنه و حداقل اینه که داره سعی خودشو میکنه ، اونوقت ما حاضر نیستیم برای آینده خودمون به دولت کمک کنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
کاملا موافق ام. ولی اگر مردم می دیدند و احساس میکر دن در فاز اول درآمد های حاصل از گران کردن حامل های انرژی و غیره کجای این ممکلت و بر ای این ملت هزینه شده اکثر مردم انصراف مید اند.
ایده دادن پول نقد به مردم از اول اشتباه بود و ادامه آن صد اشتباه .خیلی روش های ساده دیگری هستند که در خیلی کشور ها با موفقت اجرا شده است. مانند مالیات که باز متاسفانه در ایران بدرستی اجرا نمیشود . مثلا از در آمد یک کارمند متوسط با اضاقه کاری 25- 35 در صد مالیات کم میکنند و 8 درصد موقع خرید مالبات بر ارزش پرداخت میکند عملا حدود 40 % از آمدش قبلا از اینکه حقوق اش بدست برسد به دولت برمیگردند. تامین ا جتماعی که فقط شعار است و اگر مریض بشود و نیاز به عمل هم داشته باشد باید همه چیزاش را بفروشد .
ولی کدام کسبه و بازاری ، بازرگان و کارخانه دار به غیر از کارمند 40 % از سود خالص شان را به دولت مالیات پرداخت میکند ؟
ححح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
19
49
ما ایرانیها عاشق گدایی هستیم و این خوی و خصلت کاری به فقیر و غنی نداره ... متاسفم .
نباتلخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
8
47
صدا و سیما که ما رو برای انصراف از یارانه خفه کرد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
3
27
اگر قرار بود به همه پرداخت کنید پس چرا درامدها را واسطه کردید و گفتید دارایی ها چک میکنید و ... این که باز شد همان ماجرای قبل. اگر چنین است از انصراف خود منصرفیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
4
36
اقای شریعمتداری شما که می دانید ژن راستگویی در طی سالیان اخیر به زور وارد دی ان ای ما ایرانی ها شده پس دیگر چه نیازی به پرسیدن میزان درامد افراد دارید؟
من خودم در خدمات کامپیوتری برای چند نفر ثبت نام یارانه انجام داده ام. اشخاصی سوار بر پرادو امده بودند برای ثبت نام و میزان درامد خود را هم 600 هزار تومان اعلام می کردند. یا در موردی شخصی برای ثبت نام امده بود که کد ملی او را سیستم قبول نمی کرد پرس و جو کردم متوجه شدم اقا از ... بلند پایه هستند و کد ملی این افراد در جایی ثبت نمی شود ان وقت این شخص امده بود برای دریافت 45 هزار تومان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
28
تا وقتی متعصبانه و کورکورانه از گروهی خاص حمایت میکنیم و بهم تهمت و افترا می زنیم مثل نقل ونبات و مثل بچه های 5 ساله "تاکید می کنم 5 ساله " توقع اوضاعی بهتر از الانمون نمیشه داشت
دیگه حالم بهم میخوره از چک کردن اخبار پر از حب و بغض که روح نا امیدی توش جولان میده و کامنت هایی که قصدشون فقط تخریب و استهزا کسایی که به هر دلیلی ازشون بدمون میاد (اونم در شرایطی که فریاد آزادی عقیده مون گوش فلک رو کر کرده) و توجیه اشتباهات اظهر من الشمس کسایی که بهشون علاقه داریم
من معتقدم که این چنین کارهای قطعا در این دنیا بی جواب نمی مونه و نتیجه اش رو هم الان همه داریم تو جامعه مون می بینیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
3
25
لطفاً سایت ثبت نام و انصراف را باز نگه دارید تا آنهاییکه تغییر رای دادند آنرا اعمال کنند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
4
44
پس من بیچاره با درآمد ماهی 1میلیون تومان که علی رغم اصرار همسرم به خاطر کمک به دولت وبهبود وضع سلامت ومحیط زیست ثبت نام نکردم سرم کلاه رفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
خیلی بیشتر از اون چیزی که فک میکنی سرت کلاه رفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
داغ بودی حواست نبود حالا فهمیدی باخودت وزن وبچت چی کار کردی
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
هموطن عزیز هیچ کلاهی سرت نرفته،فقط عزت نفس خودت رو حفظ کردی وکورکورانه دنباله روی بقیه نشدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
2
21
فکر کنم حقوق جنابعالی اونقدر بالاست که این تورم ها را احساس نمی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
9
58
جناب معاون:
من دیروز بعد از ظهر در رادیو شنیدم که امروز روز آخر ثبت‌نام است از این رو مردم جا نمانند و ثبت‌نام کنند:
این جمله خبر رسانی بوده و عین واقعیت است. اگر آقای ضرغامی در طول عمر کاریش در صدا و سیما یک کار درست انجام داده باشه همین یک اطلاع رسانی بجا بوده است.مگر شما قصد غافلگیر کردن مردم را داشتید.؟!!!!!!
جناب معاون محترم اگر یک تحقیق درست انجام بدید خواهید دید که کل ثروت، اقتصاد، سرمایه و امکانات اقتصادی ، اجتماعی و ....کشور در اختیار 3 تا حد اکثر 4هزار خانوار ایرانی و منسوبین آنهاست. بقیه یا فقیرند، یا بیکارند یا کارمند مفلسند. یا دزد و شالاتان و بادمجان دور قاب چین این چند هزار خانوار که از طریق نزدیکی به این خانوارها انگل وار ارتزاق میکنند. بله به نرخ امروز و بر اساس شاخص رفاه قطعا بالای 60درصد جامعه زیر خط فقرند و بالای 80 درصد مستحق یارانه. اما اینکه این مبلغ یارانه دردی از مردم دوا میکند یا خیر بحث دیگری است که نسبت اعتماد مردم به دولت و نظام را نشان میدهد. مردم وقتی آقای خاوری عزیز با اون جای مهر بر پیشانی را بیاد می آورند و یا بسیجی اقتصادی جناب زنجانی را می بینند و هزاران هزار مثال دیگر قطعا حق خواهند داشت به عملکرد اقتصادی نظام و نماینده اش دولت اعتماد نکرده و برای یارانه ثبت نام کنند. این موضوع هیچ ربطی به دولت احمدی نژاد یا رو حانی ، اصول گرا یا اصلاح طلب ندارد. تا زمانی که شفافیت و صداقت در این نظام حاکم نشود اعتماد مردم سخت است. راست بگویید و صداقت داشته باشید البته هزینه اش را هم بپردازید آنوقت ببینید مردم نه تنها انصراف می دهند بلکه پیرزن روستایی تخم مرغ خانگیش را هم مثل زمان جنگ در سبد دولت خواهد گذاشت. در اینکه احمدی نژاد سوء مدیریت و بی تدبیری داشت جای هیچ شک و ابهامی نیست. اما آیا واقعا در مقایسه با بقیه دولتها مستحق این همه حمله بی مهری فحاشی و امثالهم بود. به جرات می گویم هجمه های انجام شده به احمدی نژاد کمتر از هجمه به اسراییل نبوده است. پس رعایت انصاف هم در جلب اعتماد مردم قطعا اثر گذار است.و کلام آخراینکه چه تضمینی هست سر انجام روحانی هم مثل بقیه روسای دولتهای قبلی نشود میر حسین هاشمی خاتمی احمدی نژاد. بروید فقط و فقط مقالات کیهان را در مورد روسای دولتهای قبل بخوانید بعد ببینید مردم حق دارند اعتماد نکنند یا خیر.البته طبق معمول کامنت من را منتشر نخواهید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
مثبت تا ابتدای .اما آیا واقعا در مقایسه ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
شما برو کیهانت رو بخون
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
هموطن عزیز کاملا با نظر جنابعالی موافق هستم مسئله اصلی مردم کشور بی اعتمادی محض به مسئولین است اصلاح طلب و اصولگرا هم نمی شناسد مردم واقعا خسته شدند.پس چرا باید کمک کنند؟
بیطرف
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
احسنت
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
23
33
صدا و سیما تشویق میکرد ؟ واقعا بی انصافید
نیازمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
8
26
«آمار انصرافی‌ها از یارانه خوشایند نیست.»
من از این ادبیات دولتیها و رسانه های رسمی و غیررسمی در شگفتم.
مگر دریافت یارانه حق همه اشخاص است که از آنها میخواهید از مطالبه آن انصراف دهند!؟
ناصر هشترودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
14
23
همانطور که مردم رسانه ملی(خصوصی اقایان) را تحریم کرده اند دولت نیز چنین کاری انجام دهد .برای به زمین زدن این دولت دست به هر کاری خواهند زد چون این عده اندک همراه با صدا وسیما با تفکرات مردم مخالفند. پای صندوقهای رای از مردم شکست سنگینی خوردند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
5
35
با سلام
اينجانب هيات علمي دانشگاه هستم و از ثبت نام انصراف كردم
چرا دولت بايد اجازه دهد تا افراد اطلاعات نادرست ارائه دهد
مگر حكم حقوق و واريزي ها را نمي توان از مراجع درست بدست آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
بله دولت هم اطلاعاتش مربوط به کارمندان خصوصی و دولتی و کلا کارمند جماعت که مرغ عذا و عروسی است ولا غیر شما خیلی از این مساله نگران نباش
ناصر هشترودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
13
17
اقای عزیز ارگانهایی که ثبت نام صلواتی انجام میدادند را به مردم معرفی کنید بعضی از این ارگانها از طریق عوامل شان مردم را به ثبت نام ترغیب میکردند.ورشکستگی کشور برای این افراد مهم نیست مهم راس قدرت است.
mohsen
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
10
13
با سلام
انتخاب لطفا کمک کنید! من ثبت نام کرده بودم اما الان قصد انصراف دارم. اما شناسه ثبت نام را ندارم.پیامک برای من ارسال نشده است. برای انصراف از طریق سایت به شناسه ثبت نام نیاز است. خیلیها مشکل منو دارن. لطفا راهنمایی کنید. یا با سازمان مربوطه تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
2
40
از اول هم معلوم بود
وقتی قرار همه چیز از اول اردیبهشت گران بشه و مردم نمی دانند چقدر قرار گران بشه چطور می توانند برنامه ریزی کنند برای حذف یارانشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
راست میگن دیگه!!! از کجا مطمئن باشن با این همه حرفای راستی که از اول از دولت شنیدیم....اونوقت این بار یارانه رو چطور حذف کنن؟؟؟!!؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
دولت براي ثابت کردن ادعا هاي خود حداقل يکسال بايد اعتماد از بين رفته مردم به نظام را ترميم نمايد و کاري که راي دهندگان روحاني از ايشان خواستار هستند را جامعه عمل بپوشاند آنوقت ميبينيد که چگونه مردم انصراف ميدهند آقاي روجاني 80در صد از انتظارات راي دهندگان محقق نشده چگونه به شما اعتماد کنيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
48
شما ساده اید. کی انصراف میده. هر کی برای خودش منطقی داره. یکی می گه مفت باشه کوفت باشه یکی میگه من نگیرم که بره تو حلقوم آقازاده ها...
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
به همین سادگی....من نخورم که آقایون حالشو ببرن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
احسنت یارانه حق مردمه حق مردمه 10000000000000000000بار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
3
10
باز هم کاسه کوزه ها سر رسانه ها شکست!!
ramin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
7
با سلام
اگر قرار بر این بود که به تمامی ثبت نام کنندگان یارانه تعلق گیرد به هیچ عنوان انصراف نمی دادم بهتر است مثل دوره های قبل به همه تعلق بگیرد، تا احساس پشیمانی و ناراحتی از انصراف، مردم را آزار ندهد. مخصوصا افراد متوسط جامعه همانند خود من.
دبير دبيرستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
9
فقط حقوق بگيرهاي دولتي هستن كه اطلاعات درآمدي آنها موجود است. ولي روش دولت كه از مردم خواسته بود از يارانه صرف نظر كنند درست نبود. مثل اينكه الان از مردم بخواهند كه سهميه 400 توماني بنزين را استفاده نكنند و بنزين آزاد بزنند تا به دولت كمك شود.
رضا از مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
2
12
آقاي معاون مگه فكر مي كردن چند درصد از مردم در آمدشون بالاي 2500 هستش؟!
گويا ايشون از حال و احوال مردم بي خبرند
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
11
بخداقسم باوجود اینکه حقوق بازنشستگی میگیرم یک پسر بیکارم دارم میخواستم انصراف بدم وقتی فهمیدم اقایون به اطرافیان وحتی همسراشون چه عیدیها دادن سرم سوت کشید یه ایرانی تو سال به اندازه نیم سکه یارانه میگیره چقدر ازاین سکه ها بذل وبخشش میشه این خبرا پخش میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
17
من ميخواستم انصراف بدم ولى وقتي ليست دريافتي فوتباليست ها رو ديدم ثبت نام كردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
20
خدا روشکر بعد از 35 سال اب وبرق مجانی کجا رسید ومردم محتاج 45 هزار تومان ناقابل خدایا به داد ما برس همه چی مجانی است کار بکن مجانی ....قربه الی الله
صمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
15
واقعا من به عنوان یک ایرانی متاسفم که چنین بد شده ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
19
قیمت ها برگردانید به قبل ، مردم یارانه نمیخواهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
18
از اختلاس کم کن و بر یارانه بیافزای...!
زورتون به مردم بی نوا رسیده جلوی بخور بخور و بچاپ بچاپ و رانتخواری بگیرید میبینید یارانه به همه میرسه!!
اون نهادهها و سازمانهای که مالیات نمیدن را دریابید..!!
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
بنده خودم یکی از قرادادهای صداوسیما رابامبلغ 26000000000دیدم توش نوشته بود معاف از مالیات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
15
6
شما که میگفتید صداوسیما بیننده نداره و اکثر مردم ماهواره نگاه میکنند
پس چطوری صداوسیما مردم رو تشویق کرده که ثبت نام کنند.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
3
7
منافع شخصی ، منافع شخصی و منافع شخصی
وقتی که سیم حکم کند زر خدا شود
مهمترین مشکل دولت اینه که می خواد مردم رو از منافع شخصیشون دور کنه غافل از اینه که کمتر کسی پیدا میشه که منافع بلند مدت و عمومی رو به منافع نقد و شخصی ترجیح دهد همه به فکر نقدیم
با افتخار اعلام می کنم که بنده با وجود درآمد ناچیز برای گرفتن یارانه ثبت نام نکردم در صورتی که می تونستم هزار و یک دلیل برای ثبت نام کردن داشته باشم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
18
آغاز مرحله دوم هدفمندی گرانی ، بر دولت مردان عزیز مبارک باد
فحد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
22
فسادهایی که در بین مسئولین رواج دارد مردم را از __انصراف __منصرف کرد
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
11
یارانه، یارانه و بازم یارانه
ببخشید من متن گزارش رو نخوندم فقط قسمت نظرات دوستان رو خوندم، برام جالب بود نظرات.
از دوستانی که انصراف دادن یک سوال دارم؟! چرا انصراف دادین؟ برای کمک به دولت و مردم ایران یا برای اینکه اطلاعات حسابهایتان لو نرود؟!
اگر برای کمک به دولت و مردم ایران بود که تصمیم بزرگی گرفتین و برای این تصمیم هم باید به خودتون افتخار کنین حالا اگر برخی از افراد مغرضانه یا از روی بی اطلاعی حرفی زدن که خاطر دوستان رو آزرده کرده شما که برای هدف والایی این کار رو کردین که نباید ناراحت بشین، چون قصد وئ نیتتون والا بوده و اجر این عملتون رو هم در دنیا، با اجرایی شدن صحبت های مسئولین اجرایی دولت (و اگر این دوستان و خدمتگذاران مردم به وعده هاشون عمل نکنن) در آخرت به خاطر نیت خوبتون از خداوند متعال میگیرین.
اگر هم برای لو رفتن حساب هایتان لنصراف دادین که هیچ من صحبتی با شما ندارم.

ولی مطلب اصلی که می خوام این جا متذکر بشم به مسئولان محترم هست.
هدف از هدف منیدی یارانه ها چیست؟!
مگر غیر این هست که افرادی، که نیازمند هستند و یا بی کار هستند بتونن زندگی بهتری داشته باشن؟
اگر دولت توانایی این رو نداره که بررسی کنه و آماری که شهروندان و ملت در اختیار آنها قرار داده رو بررسی و راستی آزمایی کنه چطور می خواد حق این افراد جامعه رو بهشون پرداخت کنه و استیفای حق کنه برای آنها؟!
اگر هم دارد که به کاره خودش برسد و واقعا هدفمند کنه این یارانه ها رو

البته یک نکته اینجا میمونه و این هم اینکه این طرح گویا از کشورهای پیشرفته و جهان اولی به اصطلاح گرفته شده که در آنها حق بیکاری پرداخت میشه و مبالغی به افراد مستمند و نیازمند داده میشه که برای اینکه این افراد شناسایی بشن سازو کار بسیار دقیقی وجود داره در اون کشور ها (نه اینکه اونجا حق به حق داره میرسه و کسی سر دولت ها رو کلا نمیذاره همه جا آدم دقل باز وجود داره ولی درصد خطا پایین اومده)، حال اگر ما هم قراره که هدفمند کنیم یارانه ا رو باید همین سازوکار هارو داشته باشیم. اگر نداریم پس حرف از حق مداری و استیفای حقوق ملت نزنیم، وگرنه این دولت هم با دولت قبل هیچ فرقی نخواهد کرد.
ممنونم که عرایض بنده رو خوندین
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
5
10
پیشنهاد میشود که اسامی کسانی که قبلا یارانه دریافت کرده اند ولی مجددا ثبت نام نکرده اند در دسترس عموم قرار گیرد وبا توجه به احساس مسئولیت ملی که داشته اند از انان قدردانی شود
یوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
7
6
بنده از طرفداران دولت تدبیر وامید هستم وهر آنچه هم بعنوان یک کارمند بتوانم انجام دهم بنحو احسنت انجام خواهم داد با اینکه اعتقاد کارشناسی دارم که میبایست هدفمند کردن یارانه ها بعنوان یک ضرورت اساسی اقتصادی انجام گیرد مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و رییس محترم مجمع تشخیص مصلحت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در اوایل اجرای مرحله اول به کرات فرمودند این جراحی اقتصادی ضرورت دارد اجرا شود اما با کمترین خونریزی این جراحی انجام پذیرد املا متاسفانه دولتهای نهم ودهم به ریاست آقای احمدی نژادبجای اینکه بفکر اقتصاد کشور و آینده مردم که درصورتیکه این امر مهم بنحو خوبی انجام نپذیرد اقشار متوسط وضعیف کشور لطمات شدیدتری می بینند باشند متاسفانه از این موضوع بعنوان پلی ودر راستای سیاستهای پوپولیستی خود فقط برای مطرح کردن خود اقدامات ناقصی انجام دادند وچون آن اوایل 45000 تومان در سبد هزینه خانوارهای عیالوار موثر بود مشکلات آن حس نشد اما در مراحل بعدی اقدامات تکمیلی را آقای احمدی نژاد انجام ندادند وبا ناقص انجام دادن مرحله اول هدفمند کردن یارانه ها ارزش پول ملی کشور با افت شدید مواجه شد و قمیتها سرسام آور بالا رفت ودرنتیجه با افزایش قیمت ها و ثبات آن تورم هم بشدت بالا رفت به گونه ای که دولت اعلام کرد تورم سال 92 بیش از 40% است و حال نیز آن 45000 تومان دیگر آن ارزش گذشته خودرا که هیچ نداشته مشکلات قیمتها نیز با پرجاست با ناقص انجام گرفتن این قانون ضروری در مرحله اول توسط دولتهای نهم ودهم مشکلات آن برای مردم ودولت یازدهم مانده است وگلایه بنده از دولت آقای روحانی این بود ه وهست که چرا دولتی که همه امیدهای مردم برای رفع مشکلات اقتصادی و همچنین تحریم ها وبهتر شدن روابط بین الملل وموضوع مهم تنش زدایی البته با حفظ عزت وشان نظام ومردم وکشور بسته شده است چرا اینچنین بی مهبا مرحله دوم را میخواهند انجام دهند منظور حقیر این نیست که این موضوع همینطور لاینحل بماند واجرا نشود ومیدانم که دولت برای تامین منابع همین 45000 تومان مشکل دارد وبالاخره مشکلی است که الان نظام با واجه است هم تهدید اقتصادی است وهم فرصت اقتصادی واز اینکه دولت یازدهم هم مسئولیت پذیر هستند کمال تشکر را دارم وبلکه منظور حقیر این است که دولت یازدهم وارد این وادی اقتصادی که مستقیما" برنظر وقضاوت مردم تاثیر میگذارد تنها وارد عمل نمیشدند و حتما" سایر قوا بعنوان یک امر ملی وحیاتی به آن نگاه کرده ودولت را کمک نمایند واگر این چنین است خدارا شکر و گلایه ام را پس میگیرم ولی اگر چنین نیست از مقامات وسران قوا واعضای سایر قوای کشور خواهش میکنیم که در این مرحله دولت را یاری دهند یکی از دلایل وعلت گلایه بنده هم برمیگردد به نحوه تبلیغات و همراه نبوده صدا وسیما بعنوان یک رسانه ملی میباشد از اینکه مردم تبلیغ شد که چه مواقعی ثبت نام کنند دستشان درد نکند اما چنانچه به عمق تبلیغات ونحوه ارائه گزارشات این رسانه ملی توجه شود متوجه ضعف در همراهی وهمکاری میشویم موضوعی است که مورد اعتراض مقامات دولتی هم قرار گرفته ودراین مصاحبه معاون اجرایی رییس جمهور هم اشاره دارند رسانه ملی همانطور که از اسمش پیداست در خدمت ملت و همه قوا باشد این رسانه به صلاح نیست وارد کشمکشهای سیاسی جناحی چپ یا راست ویا اعتدال شود این برای رسانه سهم مهلک است وخدای ناکرده چنانچه اعتماد مردم به این رسانه سلب شود ضربه مهلکتری بر این رسانه میباشد که امیدوارم اینطور نشود ومسئولین به فکر این موضوع باشندوانتظار قاطبه مردم هم از این رسانه ملی این است که فراجناحی عمل کرده ومنافع نظام رد مدنظر قراردهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
تو فک کنم توستاد هدفمندی کاره ای هستی؟وروجک
آیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
6
17
انصراف بدیم جشن وشوی لباس تو سعد اباد برگزار نمیشه؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
23
يارانه ندين ولي پول نفت و گاز و معادني كه صادر ميكنين بين مردم تقسيم كنين.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
من یکی به تنهایی دورت هم میگردم و قربونت هم میرم جناب ناشناس که حرف اکثریت مردم رو زدی ناز نفست
ارسطو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
0
15
اینکه آقای رییس جمهور محترم ، آقایان وزیر و معاونان،نمایندگان مجلس با قطعیت تمام از کاهش تورم در سال 93 به کمتر از 35 درصد سخن می گویند بویژه ریاست محترم مجلس که از تورم 22/5 درصد سخن گفته بودند، جای کمال تشکر و قدردانی دارد. ولی خداییش مردم را چگونه فرض یا ارزیابی کردید که این با همه افزایش قیمت آنهم در اول سال : آب 20 درصد ، برق 25 درصد ، نرخ مکالمات و مخابرات تا 30 درصد ، گاز که اصلا نگو تو هر قبض قیمت واسه خودش همیجوری میره بالا ، افزایش قیمت خودروهای تمام لوکس و افتخار هر ایرانی تا 15 درصد ، کرایه ها تا 25 درصد ، افزایش مالیات بر ارزش افزوده ، افزایش لبنیات تا 25 درصد ، افزایش انواع گوشت و میوه و تره بار ، افزایش اجاره خانه که این یکی هم سلیقه ایی و هرکی هرکیه ، افزایش ویزیت و خدمات پزشکی تا 20 دصد،افزایش پوشاک و البسه و دستمزدها ، افزایش قیمت دلار که البته این یکی دقیقأ هم سو با برنامه های دولت و بودجه 93 بوده و گویی تعمدأ دلار باید بالا باشدو مهمتر از همه افزایش قیمت سوخت که خدا داند چه اتفاقی خواهد افتاد، البته شاید مسئولین با این همه تیم اقتصادی و مغز متفکر که فقط برای خوشایند دولت و حفظ پست و مقام نظریه پردازی میکنند اعتقاد به انفجار قیمتها نداشته باشند ولی مردم ایران مطمئنأ میدانند که چه اتفاقی خواهد افتاد و چه در انتظارشان است.حال چگونه می توان باور کرد که با وجود افزایش تحمیلی و اجباری بیش از 30 دصد قیمتها آنهم در اول سال و حتی بدون افزایش قیمت سوخت نرخ تورم در سال 93 به کمتر از 35 درصد برسد و این در حالی است که خود دولت محترم بیش از 30 درصد انواع نرخها را بالا برده است .شاید تیم اقتصادی دولت یازدهم هم هماننددولت قبل چیزهایی میداند که 75 میلیون مردم ایران نمی دانند.
جناب آقای روحانی که بنده به شما رای دادم ، وزراء و معاونان محترم ، نمایندگان محترم مجلس که گویی جز استیضاح و کارت زرد دادن به وزراء و مذاکرات هسته ایی دغدغه ی دیگری ندارید بدانید که در طول چند ماه گذشته دائمأ از یارانه و هدفمندسازی یارانه و پرداخت و یا عدم پرداخت یارانه و انصراف و ازاین قبیل موضوعات سخنرانی و مردم را دائما در بیم و هراس از آینده و معیشت خود قرار داده اید و گویی این مملکت هیچ مشکل دیگری ندارد. مطمئن باشید که چاره کار این نیست و اگر کمی انصاف داشته باشید و بپذیرید که با کمی درایت و دوراندیشی و پرهیز از یکسو نگری و افراطی گری و با قبول واقعیتها و تاثیر همان کاغذپاره ها براحتی می توان کشور را از این اوضاع نابسامان اقتصادی و رکود خاج کرد:
1- بجای گران کردن قیمتها و افزایش هزینه های زندگی مردم یارانه ها را حذف کرده و و با ارائه تضمینهای لازم به مردم پول آن را در جهت زیر ساختها و رفاه عمومی هزینه کنید.
2- بجای افراط و تفریط در عقاید و البته با حفظ اصول ، همانند کشورهای ترکیه،مالزی،کره و....ضمن بیرون آمدن از انزوا، امکان ایجاد و ارتباط و تعامل سازنده با دنیا را فراهم سازید.
3- با توسعه تجارت خارجی و تبادل اقتصادی با کشورهای دنیا این امکان را فراهم کنید تا سرمایه های خارجی به ایران وارد شده و در پروژه های تولیدی ، صنعتی ، عمرانی و زیر ساختها سرمایه گذاری شود.مطمئن باشید که با این رویکرد و با دور انداختن هر گونه ذهنیت افراطی از عدم سازندگی توسعه روابط دیپلماتیک و اقتصادی با دنیا نه تنها مشگل گرانی، بیکاری ، اشتغال حذف خواهد شد بلکه کشور در مسیر بالندگی حرکت کرده و مردم ایران نیز همانند دوران دفاع مقدس همه سختیها را به جان خواهند خرید.
4- برای یکبار هم که شده انصافأ قیمت تمام شده حاملهای انرژی را برای مردم بگویید و اینطوری نباشد که هر وزیر و در هر دوره یک قیمت تمام شده را بگوید و در راستای تامین بودجه قیمتها را دائم بالا ببرند.
5- قیمت دلار را به نرخ سالهای قبل بیاورید و مطمئن باشید که منفعت تولید کنندگان از کاهش قیمت ارز بیشتر از افزایش آن خواهد بود و همه استقبال میکنند.این در حالی است مسئولین اقتصادی برای توجیه بالا نگهداشتن قیمت دلار نگرانی تولیدکنندگان مستمسک قرارداده و میدانیم که اینطور نیست و مسبب گرانی خود دولت و تصمیمات نابخرادنه دولت قبل بودهاست .نکته دیگر اینکه شما میگویید نرخ بنزین باید به دلار و قیمت فوب خلیج فارس باشد.تا اینجا قبول(البته بگذریم که ایران تولیدکننده نفت است) قیمت دلار 2 سال پیش حدودا 1000 تومان بود و قیمت بنزین می بایست حدودا همان 1000 تومان باشد.حال قیمت دلار شده 3200 تومان پس قاعدتأ بنزین باید بشود 3000 تا 3500 تومان. جناب آقایان تیم اقتصادی دولت اگر بنا به تصمیمات سیاسی و اقتصادی شما دلار بشود 5000 تومان و بلکه بیشتر باز هم مردم مظلوم ایران باید بنزین را لیتری چند بخرن؟بنظر شما این دور باطل تا کی باید ادامه داشته باشد...!!؟
6- از هیچ صنعت و تولیدکننده ایی بخصوص صنایع خودروسازی دفاع و حمایت نکنید.اگر با دنیا تعامل و روابط اقتصادی خوب داشته باشید مطمئن باشید که هر تولید کننده یا سازنده ایی در فضای رقابتی توان حل مشکلات و تامین منابع مالی خود راخواهد دشت.
بنابراین آقایان دولت و مجلس فکر نکنید که مردم بزرگ ایران متوجه کارها ، گفتمان و تصمیماتی که می گیرید نیستند ،چه هر تصمیمی که بگیرید در آینده بسیار نزدیک اثرات خود را خواهد گذاشت همانند دولت قبلی که با تصمیمات کاملأ ابتدایی و بدور ار شان و منزلت مردم و کشور بزگ ایران ، شما را میراث دار خود کرده است.بجای درگیر شدن با مسائل ابتدایی و درگیر کردن مردم با مسائل معیشتی و ایجاد نگرانی در دل مردم با دنیا تعامل سازنده برقرار کنید و اجازه دهید تا درهای مملکت به روی سرمایه گذاری خارجی باز شود تا چرخ اقتصاد ، تولید، اشتغال و پروژه های عمرانی بچرخد و دست دولت باز نیز باشد تا با منابع مالی حاصل از اقتصاد پویا و درآمدهای نفتی و البته کنترل شده درزمینه های عدالت اجتماعی و توسعه زیرساختها، رفاه ،بهداشت و سلامت ، آموزش و پرورش ، علوم و تحقیقات و محیط زیست سرمایه گذاری گردد. مطمئن باشید این راه توسعه و بالندگی کشور است و مردم عزیز ایران نیز همواره پشتیبان نظام ، انقلاب و دولت خواهند بود.
پاسخ ها
افلاطون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
ارسطوی عزیز همه ی صحبت ها تون متین ولی باور کنید راه برون رفت ایران از وضع رو همه می دونند برای همه ی مسائل کشور طرح ارائه کردین بجز اصل کاری !
تو این کشور یه سری هستن که وقتی نونشون تو روغنه که وضع کشور اینجوری باشه!شما نگفتین با این گروه افراط گرای پر قدرت چکار کنیم ما که جز توسل به درگاه خدا اهرم قدرتی نداریم جوانان ایرانی دارن بزرگترین شرکت های بین المللی رو اداره می کنند ولی تو کشور یه سری افراط گرا هستند که کار را برای دولت تدبیر و امید سخت کرده اند اسفناک است که بدانیم دولت منتخب با اون همه رای که آورد قدرتش به قدرت این افراطی ها نمیرسه.
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
1
9
من در شهر کوچکی زندگی میکنم و اکثر مردمش رو میشناسم و وضعیت اقتصادیشون و معیشتیشون رو میدونم. متاسفانه ما جماعت ایرانی نمیدونم چطور آدمهایی هستیم که با همه آدمهای دنیا تو هر زمینه ای فرق داریم. سرمایه دار مالیات نمیده. اونیکه دستش به دهنش میرسه چند دهنه مغازه و چندین ساختمان و خونه داره وقتی که صحبت از یارانه میشه جلوتر از همه تو صف ثبت نامه .متاسفانه در کشور ما اونکه داراتره از همه حریص تره. دولت اگه فقط دو کار انجام بده یکی اینکه مالیات بگیره و دوم نیازمندان رو با بی نیازان جدا کنه همه مشکلات حل میشه. یارو چند واحد خونه خالی داره و اجاره نمی ده که کرایه منزل گرون شه. یا چندین دهنه حجره و مغازه داره که ریالی مالیات نمیدن و یا مغازه داریه که بیش از میلیارد جنس تو مغازشه و نمی فروشه که گرونتر شه و یا چندین دستگاه ماشین سنگین داره و مالیات نمیده و... در کشور ما چند قشر آدم که اکثریت هم هستند زیر خط فقرند یکی جامعه کارگران و دوم اکثر روستائیان و سوم هم عده ای از کارمندان بعضی ادارات. و همچنین گروه کثیری که زیرزیر خط فقرند بیکاران هستند که بقول معروف قاچاقی نفس میکشند. بابا شناسایی افراد کاری نداره ولی یه عده نمی ذارند که این شناسایی صورت بگیره.
سعیدی کیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
9
یک پیشنهاد عملی ؛
آقای شریعتمداری من یارانه را ثبت نام نکردم ولی به خانواده ام گفتم ثبت نام کرده ام تا نگران نباشند که چیزی را از دست داده اند
جو غالب بر جامعه اینگونه است که هیچ وقت از مطلوبیت باد اورده چشم پوشی نمی کنند فلذا اگر می خواهید مردم انصراف دهند موارد زیر پیشنهاد می شود:
1- یارانه را قرض الحسنه کنید و به مردم بگوئید که تا زمانی که نیازمند هستید این یارانه را دریافت می کنید و در صورت افزایش سطح درآمدی تان به عدد... ( خیلی بالا در نظر بگیرید) باید آنرا به دولت برگردانید آنهم با ارزش زمانی و اگر هم از دنیا رفتید دولت حق دارد از اموال شما این یارانه را که متعلق به نسلهای آینده است به خزانه دولت بازگرداند.
2- راه برای انصراف و ثبت نامه هر دو باز باشد فقط دو بار در سال چون ممکن است فردی الان نیازمند نباشد ولی دست تقدیر و یا تدابیر برخی دولتمردان او را به خاک سیاه بکشاند او باید بتواند ثبت نام کند و برعکس فردی امروز نیازمند است ولی فردا وضع او خوب میشود .
3- می توان با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات مردم را به سمت استفاده درست از یارانه هدایت نمودید برای خرجکرد چیزهایی مثل آموزش، اشتغال، بیمه و ... تشویق گذاشت .
جناب آقای شریعتمداری می دانم که شما فکر کرده اید و می کنید ولی باور کنید در این کشور ثبات نیست و کسی از فردای خودش خبر ندارد پس چطور انتظار دارید مردم انصراف دهند .من امیدوارم با تدبیر شما بتوان مشکلات مردم حل شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
7
همه جای دنیا پول های خرد را جمعمی کنند و سرمایه گذاری می کنند و شغل می سازند و پیشرفت می کنند و GDP را افزایش می دهند. ما در ایران پول های کلان را خرد می کنیم و بین مردم توزیع می کنیم و تورم می سازیم و بیکاری ایجاد می کنیم و GDP منفی میسازیم.
کاش مردم کمی بیشتر اقتصاد میدانستند تا به جای رقابت در ثبت نام برای یارانه، دولت را بازخواست می کردند که این چه کاری است که میکنی؟ افسوس!
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
0
13
جناب آقایان دولتی من از دریافت یارانه انصراف می دهم و حتی لیاقت دارم هر یارانه ای که گرفته ام را پس بدهم اما شما هم می توانید قیمت ها رو به حالت اول برگردانید ؟ توانایی دارید؟ چرا صحبت از افزایش مبلغ یارانه نمی کنید ؟ چون قرار بود در فاز دوم مبلغ یارانه نیز افزایش یابد ؟ می دانید یا حقوق وزارت جهاد کشاورزی کارمندان چگونه روزگار می گذرانند ؟ صحبت از قیمت حامل های سوخت در دیگر کشورها می کنید اما چرا حرفی از درآمد آنها نمی زنید ؟ آیا در کشور شیطان بزرگ هم مردم در این شرایط زندگی می کنند ؟ سری به مراکز درمانی زده اید تا ببیند کشور در چه وضعی قرار دارد؟ و هزاران مطلب دیگر که خودتان بهتر می دانید . اما چه سود
متعجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
7
یعنی چی به همه اونهایی که ثبت نام کردند اردیبهشت بارانه داده میشود ؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر نگفته بودید پس از راستی آزمایی به اونهایی که راست گفتن و واقعا نیاز دارن یارانه داده میشه ؟؟؟؟؟؟؟ این چه جور مدیریت کردنه ؟؟؟؟؟؟ حالا باز اونهایی که پولدارن و ثبت نام کردن به ریش اونهایی که طبقه متوسط هستن ولی به خاطر منافع ملی از یارانهانصراف دادن میخندن !!!!!!
یعنی همیشه آدم زرنگا باید به ریش آدمهای صاف و ساده بخندن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
8
9
تقصير را گردن صدا و سيما نيندازيد!

وقتي اخباري چون ميهماني روز زن در مجموعه سعدآباد منتشر مي شود كه در آن چه كردند و چه دادند و چه گرفتند خوب نتبجه اش مي شود همين!

آقايان عزيز!

مردم دارند به اين دولت بي اعتماد مي شوند!

شماها هنور اول كارتان است مواظب باشيد هنوزبايد حداقل 3 سال ديگر با اين مردم كار كنيد!
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
3
درویش و غنی بنده این خاک درند....وانانکه غنی ترند، محتاج ترند
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
1
5
من ثبت نام یارانه از روی غیر عمد یک نفرو حذف کردم چرا این دولت بفکر کسانی که نمی خواستند انصراف بدن ولی اشتباهی حذف شدن نیست بیچاره ها نیازمند این یارانه هستند بخاطر همین هر روز باید سر و صدا رو بشنوم خواهشا کمک کنید که چطور بتونم اسم اون یک نفر جز یارانه بگیرها بزارم خیلی ها مثل من در ثبت نام اشتباه کردن . این چه ثبت نامی بود بدون اصلاح
هانیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
7
همش شد بهانه...یه روز میگن تقصیر دولت قبل بوده..یه ذوز میگن تقصیر پیامک و حالا هم که مقصر صدا و سیما شده..وقتی تحلیل یه وعائن رییس جمهور اینجور باشه دیگه انتظاری از تدبیر و امید نیست..چندین وزیر تو این مدت از عملکرد دولت تقدیر کردند...واقعیت اینه که مردم نون ندارن بخورند چرا انصراف بدن...چه ربطی به صدا و سیما داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
6
آقاي شريعتمداري مردم گناهي ندارند اين شما هستيد كه برنامه هايتان ايراد دارد . اجرا كردن مرحله دوم هدفمند كردن اشتباه بسيار بزرگي است كه به نا اميدي و نا خرسندي مردم از دولت به اصطلاح تدبير و اميد منجر مي شود . و اين باعث خوشحالي اطولگرايان و مخالفين دولت مي شود . از طرف من به رئيس جمهور اين مطلب را گوشزد بكنيد .انشاء الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
1
11
قیمت قبوض آب و برق و گازچندین برابرشده است ومردم حقوق خودرابه این امراختصاص می دهند و آن وقت انتظارداریدکه ازدریافت یارانه انصراف بدهند ؟؟
فردین
|
United States
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
0
5
بیایید خودمونو گول نزیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
0
9
الان بیمه تکمیلی اینجوریه که مثلا ماهی چهل تومن (یا یه رقمی تو این مایه‌ها) میدی و بعد هروقت نیاز به درمان داشتی بین ده تا بیست درصد هزینه‌ش رو میدی و بقیه‌ش رو بیمه میده. اما همه نمیتونن این پول رو بدن، و در نتیجه یه دفترچه بیمه‌ای دارن که در نود درصد موارد به دردشون نمیخوره. دولت چه کاری میتونست بکنه؟ میتونست به جای این مسخره‌بازی‌ها، بیاد بگه به جای اینکه نفری ۴۵ تومن در ماه رو بریزیم به حسابتون، همین پول رو به عنوان حق‌بیمه‌تون حسابش می‌کنیم! ماهی ۳۵۰۰میلیارد یارانه نقدی میده، ینی سالی ۴۲۰۰۰میلیارد، در حالی که هزینه کل بهداشت و درمان مملکت سالی ۴۰۰۰۰ میلیارده (که میگن ریخت و پاش داره وگرنه باید ۱۵هزارتا باشه)، ینی ۲هزار میلیارد هم اضافه می‌اومد! اینجوری اولا این پول به همه میرسید و تبعیضی اعمال نمیشد، و دوما دوا درمان ملت بالکل مجانی میشد! ینی رفاه ایرانی‌ها یه شبه زیر و رو میشد. ینی چیزی شبیه به سوئد!
جانباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
10
من حقوقم سه میلیون تومان است 4جوان تحصیل کرده دارم که همگی بیکار هستند دو نفرشان فو ق لیسانس میخوانند ماهیانه 2ملیون حد اقل خرج فرزندانم است انصافا با سیلی صورت خود را سرخ میکنم آیا زورتان به ما رسیده تازه انصراف هم که بدهیم آدم هائی مثل زنجانی ها وبقیه که خودتان میشناسید یکدفعه میبرند تا کی باید شاهد این بی عدالتی باشیم ما که از جوانیمان خیری ندیدیم حد اقل برای فرزندانمان فکری کنید تا ما با آرامش بمیریم
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
1
12
دولت جان همه چیزو ده برابر کردید انتظار انصراف دارید . همه رو به حالت اول برگردونید نفری 45 از مردم بگیرید بخدا همه انصراف میدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
6
2
وقتی مردم پول دوست دارن، تقصیر صدا و سیما چیه...؟
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
0
5
ما ميزان در آمد خود را درست اعلام كرديم ولي هزينه هاي زندگي را هم گفتيم و شما رصد كنيد وبين ما و فردي كه راستگو نبوده تفاوت بگذاريد و عدالت را رعايت كنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
11
خدمت اون دوستان عزیز که گفتند صدا و سیما مردم رو به انصراف تشویق کرده.... یک مثل میگه اگه خواستی چیزی رو خراب کنی بهش حمله نکن بلکه ازش بد دفاع کن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
1
11
درسته حافظه خوبی ندارم ولی هنوز یادم نرفته که هدف از پرداخت نقدی یارانه ها مدیریت خود مردم بر هزینه هاشون بوده.
جلوگیری ورود پول یارانه به سیستم بیمار دولت که همش بریزو بپاش بوده بود.
هنوز یادم نرفته که قرار بود چقدر کارخونه و بیمارستان و پل و جاده ساخته بشه....
ولی بعد8 سال با 27 سال سن و 1 مدرک لیسانس هنوز بیکارم....
هنوز جاده هامون(جاده هراز) بی کیفیته و فقط سیستم جریمه شدنمون مدرن شده...
حالا دولت آقای روحانی چی کار کرده که مردم بگن وای خدای من این دولت کارش درسته!!!
1 نگاهی به مدیریت سبد کالاتون بندازین که کاملا بی مدیریتی رو میتونستین ببینین.
کاش روزی فساد از سیستممون بره
***بله کم کاری از دولت هاست نه مردم***
نظرات بینندگان