arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳

نحوه پوشش خبری صداوسیما درباره وضعیت مرزبانان ایرانی بررسی می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نایب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صدواسیما گفت: کیفیت برنامه‌های نوروزی سیما فردا در جلسه این شورا مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

سید رمضان شجاعی‌کیاسری نایب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صدواسیما در گفت‌وکو با  تسنیم با اشاره به تشکیل جلسه این شورا، گفت: اولین جلسه شورای نظارت بر عملکرد صدواسیما در سال 93، فردا با حضور تمامی اعضا برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است در این نشست ضمن بررسی برنامه‌ها و سیاست‌های صدواسیما در سال جاری، خط مشی‌های رسانه ملی در حوزه نام‌گذاری سال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" و نیز در حوزه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و چگونگی تبیین آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نایب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صدواسیما با بیان اینکه بررسی پخش مجدد سریال "سرزمین کهن" نیز یکی دیگر از مواردی است که در جلسه فردای این شورا مورد برسی قرار می‌‌گیرد، گفت: احتمال دارد این موضوع در جلسه فردای شورای نظارت مورد بررسی قرار گیرد.

شجاعی‌کیاسری، تأکید کرد: یکی دیگر از مواردی که قرار است در این جلسه مورد بررسی قرار گیرد، نحوه پوشش اخبار از وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی "جیش‌العدل" است.
وی خاطر نشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه قرار است کیفیت برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی سیما مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
نظرات بینندگان