arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳

رويانيان: پروين به خودش ۱۴ ميليارد بدهي تحميل کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنيم: مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس ضمن تکذيب ليست منتشر شده قرارداد بازيکنان اين تيم گفت که از پروين گلايه دارد چرا که او به خودش بدهي تحميل کرده است. محمد رويانيان در مورد انتشار ليست قراردادها و پرداختي‌هاي اين فصل به بازيکنان و اعضاي کادرفني پرسپوليس گفت: من شديداً ليستي که منتشر شده را تکذيب مي‌کنم و از مراجع قانوني و نظارتي تقاضا دارم به اين موضوع رسيدگي کنند. از سازمان ليگ هم درخواست دارم ليست قرارداد بازيکنان پرسپوليس را منتشر کند. اختلاف مبلغ باشگاه و سازمان ليگ در اين ليست کاملاً غيرواقعي است.

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس افزود: هر کسي که اين ليست را منتشر کرده حواسش به امتياز‌هاي مديريتي که به بازيکن داده مي‌شود نبوده و فقط صفحه اول قراردادها را خوانده است. فقط بايد معلوم شود چه کسي اين ليست غير واقعي را منتشر کرده است.

رويانيان عنوان کرد: قرارداد برخي از بازيکنان در سازمان ليگ وجود ندارد و بايد معلوم شود اين اشکال از کجا بوده است. به زودي ليست معتبر و درست بازيکنان و اعضاي کادر فني پرسپوليس را از طريق خبرگزاري تسنيم منتشر مي‌کنم تا اذهان عمومي در جريان کار قرار بگيرند.

وي ادامه داد: صراحتاً اعلام مي‌کنم قرارداد تمام بازيکنان پرسپوليس در فصل جاري که در سازمان ليگ ثبت شده هيچ مغايرتي با قراردادهاي داخل باشگاه ندارد و يک ريال هم تفاوتي بين اين قراردادها وجود ندارد. اگر مغايرتي بين اين قراردادها وجود داشت من مسئوليت همه چيز را مي‌پذيرم. فقط حق تعدادي از بازيکنان ضايع شده که خودم قول مي‌دهم به اين مسائل رسيدگي کنم.

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: از کميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي و وزارت ورزش و جوانان درخواست مي‌کنم قراردادهاي 2 سال اخير باشگاه پرسپوليس را با قرارداد باشگاه‌هاي استقلال، سپاهان و تراکتورسازي مقايسه کنند، اگر پرسپوليس تفاوت معناداري با اين باشگاه‌ها داشت من تمام اتهامات دروغ را مي‌پذيرم. ادعاي من اين است که باشگاه پرسپوليس از 3 باشگاه ديگر بيشتر خرج نکرده است.

رويانيان در مورد مشکلاتي که براي پرداخت 2 ميليارد تومان از فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پرسپوليس به وجود آمده، به تسنيم گفت:‌ ابتدا بايد بگويم از افراد عادل مي‌خواهم که بيايند و ببينند که من در همين ليگ 93-92 چقدر براي پرسپوليس درآمدزايي کردم و بعد از حسابرسي ببينند که من بيشتر از استقلال درآمدزايي کردم يا خير.

وي اضافه کرد: 2 ميليارد تومان حق پرسپوليس است و وزارت ورزش بايد تا 10 ميليارد تومان به پرسپوليس پول مي‌داد. متاسفانه باشگاه‌هاي ديگر و حتي بازيکناني خاص به صورت ويژه و پنهاني از فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش‌وجوانان پول گرفتند. 2 ميليارد تومان حق پرسپوليس است و پرداختش اين همه پيچ و تاب ندارد.

مديرعامل پيشين پرسپوليس درباره علي پروين و مديريت او هم تاکيد کرد: پروين اشتباه بزرگي کرد که وارد بازي و جريان 2 ميليارد تومان شد،‌ او در 2 ماه گذشته خودش به خودش 14 ميليارد تومان بدهي تحميل کرد. من از پروين گله دارم چون نبايد اجازه مي‌داد مسئله پرداخت 2 ميليارد تومان به اين صورت پيچيده شود چرا که باشگاه‌هاي ديگر تا 10 برابر اين مبلغ را از کيسه دولت خرج کردند و صداي کسي هم در نيامد. وزارت ورزش و جوانان هم بايد از پرسپوليس و استقلال حمايت کند.

رويانيان در واکنش به اخراج تعداد زيادي از کارمندان باشگاه پرسپوليس توسط علي پروين گفت: به هيچ وجه دخالتي در امورد مديريتي پروين نمي‌کنم ولي حرف‌هايي دارم که در فرصت مناسب حتما‌ً آنها را بيان مي‌کنم تا هم شفاف سازي شود و هم فرهنگ‌سازي اما زماني اين حرف‌ها را مي‌زنم که لطمه‌اي به پرسپوليس وارد نشود.

وي در خصوص کم‌رنگ شدن شانس قهرماني پرسپوليس در ليگ، عنوان کرد: از زماني که به فوتبال آمدم تا امروز، بدترين شبم بعد از بازي پرسپوليس و راه آهن بود. واقعاً بعد از بازي مريض شدم ولي معتقدم پرسپوليس مي‌تواند در هفته پاياني ليگ سهميه آسيايي را کسب کند.
رويانيان در مورد اينکه گفته مي‌شود براي او هم مانند سعيد شيريني مشکلاتي به وجود آمده، اظهار داشت:‌ من در محل کار جديدم حضور دارم و براي من افتخار بزرگي است که در اين پست فعاليت مي‌کنم. خدا را شکر و از مقام معظم رهبري و فرماندهان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران که فرصت خدمت دوباره را به من دادند تشکر مي‌کنم.
نظرات بینندگان