arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳

پرترددترین محور مواصلاتی در نوروز

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز گفت: از 25 اسفند تاکنون بیش از 12 میلیون خودور از محورهای مواصلاتی استان البرز عبور کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز گفت: از 25 اسفند تاکنون بیش از 12 میلیون خودور از محورهای مواصلاتی استان البرز عبور کرده‌اند.

به گزارش انتخاب، قاسم باقری اظهارکرد: از 25 اسفندماه تا هشتم فروردین 12 میلیون و 975 هزارو 478 خودرو از محورهای مواصلاتی استان عبور کرده‌اند که این ترددها باعث شده استان البرز در پله نخست تردد کشوری در بین سایر استان‌ها قرارگیرد.

وی خاطر نشان کرد: 11 درصد از حجم این ترددها به وسایل حمل و نقل سنگین اختصاص داشته است.

وی افزود: : پرترددترین روز در محور تهران- کرج روز اول فروردین با حدود 133 هزار تردد بوده و در محورهای کرج- تهران، کرج- قزوین و قزوین – کرج پرتردد ترین روز هشتم فروردین و همچنین پرترددترین روز در محور کرج- چالوس و بالعکس نیز روز هفتم فروردین بود.

باقری با اشاره به اینکه استان البرز مسیر عبور بسیاری از مسافران به سایر نقاط کشور است، نظارت بر تردد و مدیریت ترافیک در ایام طرح را بسیار با اهمیت ذکر کرد و افزود: علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد، در ایام طرح با استفاده از دوربین‌های نظارتی موجود در محورهای استان وضعیت ترافیک جاده‌ها در مرکز مدیریت راه‌های استان بررسی و با هماهنگی با سایر ارگان‌ها جریان ترافیک هدایت و کنترل می شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان