arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۱۱۵
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳

اطلاعیه مهم درباره دریافت یارانه نقدی

مدیر دفتر امور بانک سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: هیچ ایرانی به طور مستقیم از دریافت یارانه نقدی حذف نخواهد شد و تنها افرادی که به صورت داوطلبانه انصراف دهند از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر دفتر امور بانک سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: هیچ ایرانی به طور مستقیم از دریافت یارانه نقدی حذف نخواهد شد و تنها افرادی که به صورت داوطلبانه انصراف دهند از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد.

به گزارش انتخاب به نقل از تهران پرس، مدیر دفتر امور بانک سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: هیچ ایرانی به طور مستقیم از دریافت یارانه نقدی حذف نخواهد شد و تنها افرادی که به صورت داوطلبانه انصراف دهند از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد.
 
نرگس نجفی افزود: نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم از 20 فروردین به صورت اینترنتی آغاز می شود.

وی بیان کرد: ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی بر اساس آخرین رقم شماره ملی سرپرست خانوار به مدت 10 روز انجام خواهد شد.

مدیر دفتر امور بانکی سازمان یارانه های کشور تصریح کرد: سرپرست خانوارهایی که آخرین رقم شماره ملی آنها صفر است روز 20 فروردین، شماره یک روز 21 فروردین و به ترتیب شماره تا 29 فروردین هر روز فرصت ثبت نام گروهی از متقاضیان است تا با مراجعه به سامانه دریافت نقدی یارانه نام نویسی کنند.

نجفی با بیان این که یارانه نقدی با هدف کاهش اختلاف طبقاتی و حمایت از اقشارکم درآمد پرداخت می شود از افرادی که توانایی مالی دارند خواست تا با انصراف از دریافت یارانه نقدی به توسعه و آبادانی کشور کمک کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۷
غیر قابل انتشار: ۰
leila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
11
108
يا دريافت يارانه بايد به طور جمعي حذف شود يا همه بايد دريافت كنند. بيت المال حق تك تك مردم است چه غني و چه فقير. امام علي (ع) كه مظهر عدالت بود نيز حاضر نشد به عقيل كه هم دچار معلوليت بود و هم فقر حتي ديناري اضافه تر از بقيه از بيت المال بدهد. اما به عقيده ي من طرح هدفمندي يارانه ها يك طرح صددرصد غلط بود كه فقط هدفش بالا بردن بي رويه ي قيمتها و كاهش ارزش پول ملي و در انتها اعلام شكست بدون بازگشت به قيمت هاي قبل از هدفمندي بوده است. اين را همان ابتدا هم كامنت كرديم ولي كسي توجه نمي كرد.
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
1
83
این هم در واقع همون حذف اجباریه ... تو کنکور یک میلیون شرکت کننده داریم 20 روز زمان ثبت نام و 10 روز تمدید و باز 5 روز تمدید و باز 3 روز تمدید و ... ... باز یه عده جا می مونند ... حالا شما حساب کن تقریبا برای هر 7 میلیون نفر 24 ساعت زمان ( با شبا حساب کردم ) ... چه شود ... مثلا تو این تایم اگر کوسه یکی از کابلهای یه شهرستان رو گاز بگیره اینترنت قطع بشه ... سامانه شلوغ بشه ... یا هر مسئله دیگه ... تکلیف چیه ... مگر اینکه دولتمردان عزیز برآورد کرده باشند 99 درصد از ملت ، قصد انصراف دارند ...
نظرات بینندگان