arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۰۵۹
تعداد نظرات: ۹۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
احمد توکلی:

حداد گفت، خدا احمدي ن‍ژاد را خلق كرد، بعد پشيمان شد

احمد توكلي اظهار داشت: خط قرمز مجلس، لاف‌هاي سياسي و تهديدهاي توخالي است كه اين روزها از برخي افراد شنيده مي‌شود. اولدورم، اولدورم كردن ها براي مجلس غير قابل قبول است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
توكلي نماينده تهران در مجلس اظهار داشت: خط قرمز مجلس، لاف‌هاي سياسي و تهديدهاي توخالي است كه اين روزها از برخي افراد شنيده مي‌شود. اولدورم، اولدورم كردن ها براي مجلس غير قابل قبول است.

به گزارش «انتخاب»، احمد توکلی گفت: آقاي دكتر حداد عادل يك بار به شوخي گفت،‌خدا احمدي ن‍ژاد را خلق كرد، بعد پشيمان شد و قالب اش را هم شكست! بايد فراموش كنيد كه شخصي مانند احمدي ن‍ژاد وجود داشته و رويه اش چنين بوده يا چنان بوده.

اهم گفتگوی احمد توکلی نماینده مجلس با روزنامه دنیای اقتصاد در زیر می آید:
 
* من فكر مي كنم كه تلاش دولت براي تشكيل فراكسيون اعتدال نه جدي است نه مقدور.
 
* هميشه در مجلس نمايندگاني بوده‌اند كه در درگاه اتاق مي ايستادند و حسب موقعيت بيرون يا داخل را انتخاب مي كردند. فراكسيون اصولگرايان 100 عضو داشت، رهروان ولايت حدود 150 نفر و حدود 40 نفر هم اصلاح طلب. حالا عده اي از رهروان ولايت به اصلاح‌طلبان پيوسته اند و تقريبا سه دسته 100 نفره اند، اصلاح طلبان قبلي و اين دسته جديدا پيوسته ممكن است فراكسيون اعتدال را تشكيل دهند. موضوع اين نيست كه تشكيل اين فراكسيون خوب است يا بد. موضوع اين است كه نمايندگان نزديك به رهروان كار پسنديده‌اي نمي كنند و اصولا اين گونه افراد قابل اعتماد نيستند.
 
* نمايندگاني كه به اين شكل موضوع عوض مي كنند قابل اتكا نيستند و نم يتوانند باري به دوش بگيرند. اصلا خوب نيست كه آقاي روحاني چنين طرفداراني در مجلس داشته باشد. ضمن اينكه زيبنده نيست كه فراكسيون مدافع دولت آقاي روحاني از 100 نماينده تشكيل شود.
 
* اين مساله احتمالا موضع گيري اكثريت را به دنبال دارد. اين يعني كشمكش سياسي كه دولت تا به امروز از آن دوري كرده . اين يعني تكرار اشتباهات احمدي ن‍ژاد. نمي خواهم خيلي مسائل را باز كنم اما به نظر شما چه كسي برنده كشمكش دولت قبل با مجلس شد؟ امروز چنين فراكسيوني يعني تحريك اكثريت.
 
*‌ تشكيل چنين فراكسيوني نفع وي‍ژه‌اي برايد دولت در بر نخواهد داشت. هر نفعي كه تصور كنيد مي شود از تشكيل چنين فراكسيوني به دست آورد، در شرايط فعلي هم قابل حصول است. من وقار و شخصيت دولت فعلي را در دوري از دعواهاي سياسي مي بينم اما وقتي فراكسيون حاميان دولت در مجلس شكل بگيرد، اين وقار از بين مي‌رود. مي شود مثل دولت قبل با آن همه اشتباهاتي كه در همه زمينه‌ها به بار آورد. من معتقدم مجلس در مجموع اين هدف را دنبال كرده كه با دولت كار كندتا شرايط كشور بهتر شود و اين هدف مقدسي است و دولت بايد از آن استفاده كند.
 
*‌ مجلس محل سياست ورزي است تا امروز همين گونه بوده و در آينده هم خواهد بود. اما يك نكته بايد مد نظر دولت قرار بگيرد. تشكيل فراكسيون اعتدال، تندروها را برجسته مي كند، آقاي روحاني بايد بداند كه تندروها هنوز نتوانسته اند فضاي مجلس را تغيير دهند و اين براي دولت و مردم غنيمت است. بايد بتوانيم اين فضا را حفظ كنيم، بايد از اين فضا حمايت كنيم.
 
* خط قرمز مجلس، لاف‌هاي سياسي و تهديدهاي توخالي است كه اين روزها از برخي افراد شنيده مي‌شود. اولدورم، اولدورم كردن ها براي مجلس غير قابل قبول است. اين گونه لاف‌ها براي كشور هم خيلي خوب نيست. دليل آنكه دولت بايد بگويد مردم آزادند و من به دليل آنكه مجري انتخابات هستم دخالتي در آن ندارم و نمي خواهم قاعده بازي را بر هم بزنم.
 
* آقاي دكتر حداد عادل يك بار به شوخي گفت،‌خدا احمدي ن‍ژاد را خلق كرد، بعد پشيمان شد و قالب اش را هم شكست! بايد فراموش كنيد كه شخصي مانند احمدي ن‍ژاد وجود داشته و رويه اش چنين بوده يا چنان بوده.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۷
در انتظار بررسی: ۲۸۶
غیر قابل انتشار: ۱۸۴
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
70
708
چرا باید فراموش کرد احمدی نژاد وجود داشته و رویه اش چنین بوده یا چنان بوده ؟ چون او اصولگرا بود و اصولگرایان همگی پشت او ایستادند و سراپا از او حمایت کردند ؟ ! اتفاقا نباید فراموش کرد که دوباره تکرا نشود . باید ما اصولگراها هواسمان را بیشتر جمع کنیم که دوباره این اشتباه مهلک را تکرار نکنیم که اگر خدای نکرده این اشتباه را بکنیم فاتحه مملکت و اسلام و ملت خوانده خواهد شد و تمام . باید گذشته آینه عبرت آینده باشد .
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
68
1022
خدا نه ولی امثال حداد اشتباهی کردند که ملت ایران 8 سال در عذاب بودند و 80 سال هم تاوان آن را خواهند پرداخت ....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
دقیقا
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
64
997
هشت سال پدر مردم و کشور را با حمایتهای همه جانبه تان از ایشان در آوردید حالا به همین سادگی می گید فراموش کنیم . چشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
1213
66
درود بر حداد مرد مخلص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
تعداد مثبت منفی ها دال بر اخلاص ایشان است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
41
962
آقای حداد جای تاسف داره. با همه چیز شوخی با اعتقادات هم شوخی؟ اشتباهات احمدی نژاد به خاطر حمایت شماها بوده نه خلقت او
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
تصور کنید این حرف را یکی از اصلاح طلبان گفته بود ویکی از روزنامه های آنها هم چاچ کرده بود چه غوغایی میشد ورگ گردن خیلی ها متورم میشد ولی چون آقای حدادعادل!!! گفته عیب نداره ومیشه با خداهم شوخی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
28
785
عجب سیاستمدارانی ! اول کشور را تحویل یک نفر می دهند ، بعد پشیمان می شوند و بعد هم با اعتماد به نفس پشیمانی را به خدا نسبت می دهند !
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
حالا مثلا خاتمی که گلی بر سر مملکت زد؟ غیر از اینه که فرهنگ مملکتو داغون کرد
دولت آبادی
|
Finland
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
27
216
امثال آقای حداد هیچوقت با نا شوخی نداشته اند . ما هم با اونا شوخی نداریم . هر کی هر چی گفته جدی بوده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
20
464
این جملات ولو به شوخی جسارت به خداوند است ایشان بینش اسلامی هم تالیف می کرد واین کلمات را به خدا نسبت می دهد خدا از هیچ عملی پشیمان نیست اخمدی نژاد عبرت بود برای شما وشما بودی که پشیمان شدید
ناشناس
|
France
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
21
318
چه احساس خطری می کنند چناب توکلی و چه .... تهدید مستقیم دولت به خاطر تشکیل شدن یک فراکسیون در مجلس؟!! آن هم مجلسی که بدون رای اکثریت ملت به مجلس رفته و اکنون جلوی دولت منتخب مردم ایستاده است. جناب توکلی عزیز ما نهایت توان مجلس را در بر هم زدن موازنه قدرت در زمان دولت احمدی نژاد و روحانی دیده ایم. مجلس توان این الدورم بلدروم ها را ندارد. حداکثر با یک حکم حکومتی ساکت می شود. دز آینده نزدیک هم ملت درباره اش تصمیم می گیرد تا آن روز بیشتر از توانتان سخنرانی نکنید.
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
15
157
تیترتون واقعا جالبه لایک دارید
مهدی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
657
84
چرا اینقد احمدی نژاد رو میکوبید؟
توکلی کار و زندگی نداره؟!! هیچ رئیس جمهوری از نظر مردمی بودن به پای احمدی نژاد نخواهد رسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
کی گفته اون مردمی بوده؟
علی
| Germany |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقا مهدی جمله‌ات مثه تمام سخنان رئیس جمهور محبوبت قصارــه! برات آرزوی موفقیت میکنم!
mohammad
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
بنده هم می گوییم ..احمدی نژاد یک کاریزما بود . خاتمی هم یک ریس جمهور کاریزما بود و محبوبیتی که این دو نفر دارند اقای حسن روحانی ندارد ...همین الان هم احمدی نزاد و خاتمی در مقابل حسن روحانی رای محبوبیت بیشتری دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
مردمی بودن یعنی چی؟
مگه ما مردم نیستیم!
مردم فقط اونایی هستن که در سفرهای استانی پشت ماشین ایشون دویدن و وام کم بهره و بلاعوض دریافت کردن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
مردمي بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
احمدی نژاد مردمی بود ؟؟؟
من یکی از مردم : خدا ازش نگذره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
خدارا شکر که رفت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
112
68
سلام علیکم
واقعا آقای دکتر توکلی از بیان این صحبتها چه هدفی داشته و چه نفعی می برند ؟
حب و بغض های این چنینی نشان دهنده چیست ؟
آیا این رفتار ، نشان مسلمانی است ؟
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
22
354
آقای توکلی شماوآقای حدادعادل احمدی نژادرابه قدرت رساندیدوبعدپشیمان شدید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
احمدی نژاد را اکثریت مردم به قدرت رساندند نه امثال حداد و توکلی و غیره .
بازاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
10
207
خداوند برهمه چیز اگاه ودانا است پس پشیمانی که از عدم عواقب کار است درذات باریتعالی وجود ندارد.این حامیان اصوگرای وپایداری هستند که پشیمان شده اندوتا80 سال بایدتاوان بپردازندواز خداوند طلب بخشش کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اینها که تاوان نمیدهند عزیزم. مردم تاوان پس میدهند
یک طلبه نیمه آگاه
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
29
232
نتیجه ی طرد و تضعیف بزرگان نظام همانند : آیت الله هاشمی، سید محمد خاتمی و... ،به قدرت رسیدن احمدی نژادیسم است . پس بیائید احترام بزرگان انقلاب را پاس بداریم تا دیگر این تراژدی تکرار نشود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
تا برنامه بعد خدانگهدار:)))))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
یک طلبه کاملا اگاه.
mahan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
10
227
اگه يكي ديگه اين حرف رو مي زد به كفر گويي متهم ميشد.اقايان خودتان خلقش كرديد و بعد پشيمان شديد و شهامت اعتراف به اشتباهتون را هم نداريد گردن خدا مي اندازيد.تملق هايي كه از ايشان ميشد از شاه هم نميشد كه كلي غلام خانه زاد داشت!
جوان 29 ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
16
194
آقا تو را به خدا یه کاری کنید احمدی نژاد هیچ وقت از حافظه سیاسی ملت ، مسئولین و حتی خدا پاک نشه.

اگه نه دوباره به سرمون میاد...
سعیدرایگانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
18
207
صدا و سیمای جمهوری اسلامی از دست ضرغامی گرفته و به یک فرد معتدل سپرده شود ، خیلی از مشکلات دولت حل خواهد شد... نیازی به فراکسیون اعتدال نیست!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
منظورتون سازمان تجاری سیما ست ؟
پیراسته فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
9
129
واما بعد"حداد"همین حرف را زد وپشیمان شد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
319
47
دورد بر احمدی نژاد خدا ایشان را حفظ کند
بد خواهان هرچه میخواهند بگویند 3 سال دیگه رئیس جمهور ایران احمدی نژاد هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
حتي فكرش هم وحشتناك است :(
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
8 سال نابود کرد، کافی نبود؟ منتظر هستی سه سال دیگه بیاد، بقیه رو نابود کنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
17
148
جدی باید فراموش کرد شخصی مثل احمدی نژاد بوده که این همه بلا سر مردم آورد اصلن هم شما اصولگرایان هم پشت سرش نبودید بله باید فراموش کرد چون خیلی بد میشه موقعیتتون ب خطر میافته باید فراموش کرد باید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اگر فراموش کنیم چند سال بعد دوباره برمیگرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
11
94
اتفاقا تشکیل فراکسیون حامی دولت لازم است تا مردم تکلیف خود را در انتخابات اینده بدانند باید تندروها برای عوام شناخته شوند شک نکنی هرچه جلو برویم تعداد فراکسیون حامی دولت بیشتر می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
11
160
این طنازی چناب حداد من رو کشته!! طرف کشور رو بر باد داده، ایشون هم تا روز آخر تمام قد ازش دفاع کرده حالا به بی مزه ترین شکل ممکن خودش رو جای خدا قرار میده و ابراز ندامت میکنه!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
10
160
آقاي دكتر حداد عادل يك بار به شوخي گفت"....بايد فراموش كنيد كه شخصي مانند احمدي ن‍ژاد وجود داشته و رويه اش چنين بوده يا چنان بوده"
آنوقت خسارات وارده در این 8 سال چه می شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
9
124
" فراموش كنيد كه شخصي مانند احمدي ن‍ژاد وجود داشته و رويه اش چنين بوده يا چنان بوده."
برادر حداد نمی دانم وقتی این جمله را می گفتید به چه چیز دیگری هم فکر می کردید؟ به ثروتی که طی این سالها بر باد رفت؟ به بیکاری به فقر به از هم پاشیدگی خانواده ها ناشی از آن و هزار درد که بر جان این ملت افتاد؟! راستی به حمایت بی حد خود و دوستانتان چه؟ زبانم لال به ذره ای عذر خواهی چه؟! خیلی سخت است نه؟!
برادر عزیز فردا که به مجموعه فرهنگی خود ... سری زدید به این چیزها هم کمی فکر کنید! شاید بیش از گذشته مدعی ما عوام نباشید!! به هر حال یادمان باشد که ذره ای شر و ذره ای خیر هم در حساب و کتابمان گم نخواهد شد. موید باشید.
مرسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
7
93
تخریب دیگران کار درستی نیست.
اما برای مردم ما که حافظه تاریخی ضعیفی دارند چیزی خوبی هست تا یاداوری بشود و اشتباهاتشان را تکرار نکنند.
شیرزن ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
11
132
"بايد فراموش كنيد كه شخصي مانند احمدي ن‍ژاد وجود داشته و رويه اش چنين بوده يا چنان بوده. "

8 سال عمر ما جوانان را تباه کردید بهترین دوران زندگی ما جوانان که باید شغل داشته باشیم ازدواج کنیم و..... را به فنا کشاندید، تازه یادتان افتاده که باید فراموش کنیم!!! پس احساس مسئولیت چه می شود؟؟آیا شما نماینده مردمید؟؟ ...
عاشق احمدی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
239
43
احمدی نژاد عزیز کجایی که مملکتو داره داغون میکنن...دلمون برا صدات تنگ شده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
فايل صوتي سخنراني ها و فحاشي هاي ايشان در اينترنت موجود است گوش كن تا حالت جا بياد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
14
70
بعضی وقتها از بعضی کارهای خدا در عجب مب مونم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
6
108
آقاى حداد خيلى حرف زشتى زده
يا اينكه مدعى هم نشينى با خدا هست؟
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
13
60
... خدایی نکرده سال فرهنگه امسال. یه کم فرهنگ صحبت کردن و توهین نکردن هم خوب چیزیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
9
102
آقای حداد خواستن اشتباه خودشو و دارودسته رو پای خدا بنویسه. بهتره بگیم این برخی همفکران شما بودند که احمدی نژاد را تا حد شرک بالا بردن و بطوریکه بدون او بهشت را نمی خواستن دور سرش هاله نور می دیدن و در حد پیامبر تقدیسش می کردن و ازش استفاده ابزاری کردن.کاری کردن که بقدری متوهم شد در برابر رهبری هم ایستاد و شان خودش و نظام رو کم کرد. خدا هم قالب شرک و غلو و دروغ و اختلاس رو شکست. این سنت لایتغیر و همیشگی الهی بوده آقای دکتر .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
15
56
آقای توکلی ارادت قلبی بهت دارم هزار هزار اونم بخاطر اینکه توی اون 8سال کذایی ساکت نبودی برادر من شما دیگه چرا هرچه به انتخابات مجلس نزدیکتر میشیم این فراکسیون بزرگتر میشه میدونی چرا چون باد معتدل در حال وزیدنه
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
17
87
احمدی نژاد را باید به عنوان یک جریان بشناسیم و میبایست با این جریان برخورد کرد آنها باید بفهمند در دنیای امروز نمی شود بزنی و فرار کنی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
9
72
اقای حداد چه کسی را باید دید تا عملکرد خود را به خدا نسبت ندهید.بابا جان والله شما بنده خدا هستی و نزدیکی به قدرت موجب تقرب نمیشود. شما احمدی را در صحنه سیاست خلق کردید و احتمالا پشیمان شدید و نه خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
12
75
چطور میشه دولت دهم و رویه غلط اون رو فراموش کنیم.اونهم بعد از این همه اختلاس و رکود و ...
این حرفتون خیلی عجیبه جناب.
leila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
11
66
يعني اين طوريه كه هركسي يك اشتباهي كرد و بعد بگه همه بياييد اين اشتباه رو فراموش كنيم و هيچ تلاشي هم در جهت جبران اشتباهاتش نكنه؟ واقعا اين طوريه؟؟ كي بايد جوابگوي تمام اين زيانهايي باشه كه توي اين هشت سال به مملكت وارد شد؟ كساني كه با حمايت از احمدي نژاد اين همه بلا سر مردم آوردن و بعدش حتي حاضر به استيضاحش نشدن و امروز هم رفتارهاشون با سابق هيچ فرقي نكرده كجا هستن الان؟! همه چي رو انداختيد گردن اشتباه خدا و تموم شد و رفت؟ نه! شما ... بايد اول عذرخواهي كنيد و بعد هم با شرمساري براي هميشه عرصه ي سياست رو ترك كنيد تا مردم باور كنند كه پشيمونيد. لااقل به اندازه ي مرحوم عسگراولادي شجاعت داشته باشيد
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
10
63
من منظور از این شوخی را می فههم و هیچ اشکالی هم به ان وارد نمی دانم . اما اگر یکی از اصلاح طلب ها چنین شوخی می کرد فقط خدا می داند که اقایان از این شوخی چه پیراهن عثمانی که درست نمی کردند!!! و گوینده به چه کفر و زندقه ای متهم نمی گشت!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
137
32
شما هم مثل دکتر روحانی قصدتان تخریب احمدی نژاد است تا در انتخابات آینده شرکت نکند و اگر هم کرد رای نیاورد چطور میتونید این همه خدمات ایشون رو فراموش کنید؟ بله ایشون اشکالاتی هم داشت ولی این دلیل نمیشه که تمام خدماتشون رو نادیده بگیریم و بگیم هر چی مشکل تو مملکته به خاطره احمدی نژاده یه خورده منصف باشید آخه این حرفه که آقای هاشمی میزنه که 8 سال گذشته برای ما از 8 سال جنگ بدتر بود یا آقای روحانی بگه ساختمانی که در 8 سال گذشته خراب شده در چند ماه درست نمیشه این ها سیاه نمایی نیست؟ شما برای رضای خدا این حرف ها رو میزنید؟ واقعا که از انصاف به دورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
لطفا 7-8 قلم از این خدمات ارزنده را بفرمایید تا ما هم روشن شویم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
انشاالله خداوند متعال پاسخ خدمات ایشان رو خیلی زود و در همین دنیا به ایشان بدهد . آمین
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
واقعا با شما موافقم آقای هاشمی باید دوران احمدی را نه با جنگ که با حمله مغولها به ایران مقایسه می کرد که آمدند کشتند و بردند و آتش زدند و سرزمینی سوخته و مردمی فقیری و دستگاه اداری فاسد و رشوه خوار و غرور ملی از دست رفه به جای گذاشتند. و باعث شد دیگر در کشور برادر به برادر نه رحم کند و نه اعماد داشه باشد . خدایش جنگ کی همچین کاری با ما و کشور کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
109
28
... مردم زرنگتر از این حرفها هستند حالا که همه چیز دست شماست بهانه قابل قبول نیست زمان اقای روحانی هم خواهد گذشت انشالله رییس جمهوری بعدی و دولتمردان اینده از شما به نیکی یاد کنند احمدی نژاد خوب کار کرد منتهی شرایط کشور بعد از انتخابات 88 جوری کردین که نتونه کار کنه مردم شاهد هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
بله شاهد بودیم اما شاهد نامردیهای دولت دهم وهیچوقت از ذهنمان پاک نخواهد شد ان 8 سال را !
وحيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
25
91
نعوذبااله.احمدي نزادحاصل ساده لوحي قشرمتوسط جامعه بود نه خداي باري تعالي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
کدوم قشر متوسط؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ساده لوحي تهراني ها را به گردن ما شهرستاني ها نيندازيد لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
5
34
باکردار وعمال ما فکر کنم این علقاب حداد عادل را برای اکثریت ما بازگو می شود ولی بعضی دسترسی به رسانه ها دارند حرفشان شنیده میشود ولی متاسفانه حرف اکثر مردم درجامعه شنیده نمی شود ولی بزرگان ما گفتندحرف خود راجای بشنو که حرف دیگران را می شنوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
7
60
اصولگرایان اشتباه عمدی خود را به گردن همه می اندازند حتی به گردن خدا ولی حاضر نیستند یک بار با شهامت بگویند که ما اشتباه کردیم
هرچنداشتباه هم نبود و عمدا این کاررا کردند ولی احمدی نژاد زرنگ زیربارشان نرفت
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
118
28
من افتخار ميكنم كه به احمدي نژاد راي دادم رئيس جمهور يك مملكت80ميليون نفري حداقل بايد در يكي از رشته هاي عمران يا اقتصاد يا مديريت تحصيلات عاليه داشته باشه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
دلسوز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يا جانسوز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
تا 8 سال اینده هم روحانی نمی تواند بدهی که احمدی نژاد به بار آورده را پرداخت کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
من هم با شما موافقم . یکی از بهترین کارهای عمرم رای دادن به احمدی نژاد بود .
masuod
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
14
55
ملت هم پشیمان شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
7
52
اقای حداد اگر این حرف را کسی دیگر مثلن اصلاح طلبان و یا کسان دیگر غیر از اصولگرا ها میزد چه اتفاقی در جامعه ما می افتاد درکوچه وخیابان وتریبونهایتان داد وفریاد اسلام درخطر است ویا یا برایشان حکم اعدام صادر میکردید را انجام نمی دادید چه می شود گفت که در این مملکت عده ای متوانند هر چه بگویند توهین کنند ولی مجازاتی درکار انا ن نیست ولی عدهای هم با کوچکترین حرف مجازات میشوند.
علی احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
128
31
ما مخلص احمدی نژادیم او خیلی شجاع پرکار با شهامت طرفدار محرومین ودوستدارنظام و انقلاب است 8 سال دوران اصلاحات نظام را به بی راهه کشید که اگر شخص ولی فقیه نبود چیزی از انقلاب و اسلام باقی نمی ماند احمدی نژاد یک بار دیگر شعارهای انقلاب و ارزشهای اسلام را احیاء نمود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
خلایق هر چه لایق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اسلام از نظر تو یعنی چی ؟یعنی فساد اقتصادی یعنی فامیل بازی یعنی افزایش معتادان وفاسد شدن جوانان دقیقا چه چیز مثبتی در زمان احمدی رخ داد اواخر دولتش هم که به جریان انحرافی معروف شدند حالا منظور تو از حفظ اسلام چیه خدا می دونه یک نگاهی به چهره روحانی خاتمی واحمدی نژادبکن چهره نورانی روحانی وخاتمی را ببین واگر اهل قرانی بدان مومنان نشانه هایی دارند واین نشانه ها در چهره این دوعزیز دیده می شود وحق الناس بر گردن خودت نگذار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
6
43
متاسفانه ايرانيان در طول تاريخ داراي ‍‍‍ژني هستند كه گفته مي شود اقتدارگرايي به عبارت ديگر پرستش يه شخصيت ... متاسفانه ايشون و بسياري ديگر امده و مي روند و مردم مي پرستندشون...
خسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
12
50
خدا از خلق هيچ بنده اي پشيمان نمي شود...
اصول گرايان محترم!شما بايد از جايگاهي كه به احمدي نژاد داديد و گندي كه به مملكت زديد پشيمان شويد. يعني خدا بايد جاي شما از مردم عذرخواهي كند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما هرگز اصولگرايان و احمدي نژاد را فرموش نمي كنيم و به نسلهاي آينده هم سفارش مي كنيم ، فراموش نكنند كه دوست نمايان اصول گرا چه بلاي بر سر مملكت آوردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
10
32
اگر آقا محمود اینقدر مخالف داشت نمی دونم چرا چهار سال دوم ریاست جمهوری دوباره رای آورد اون هم با اون همه جنگ و دعوا و فتنه و . . . کار مون خنده داره.
نیلا یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
74
19
ازکجا معلوم که توکلی راست میگوید او همیشه مخالف است به رای 24 ملیونی مردم احترام نمیگذارد مهم اینه احمدی نژاد روزی 18 ساعت کارصادقانه میکرد و رقیبانش بجای کمک چوب لای چرخش گذاشتن و نگذاشتن قافله خوب به مقصد برسد از حداد بعید است جنین حرفی زده باشد و جقدر برعلیه احمدی نزاد تبلیغ میکنید. خطاهای خاتمی و روحانی را بشمارید.
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
70
13
دکتر انسان منصفی است درباره ان درست قضاوت کنیم وهمشیه منتقد دلسوزی بوده است ومدافع نظام اسلامی
محسن
|
Seychelles
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
12
37
آقا تواین هشت سال اونقد برامون موشکل تراشیدین احمدی نژاد به کنار ملت خودشونم فراموش کردن ....
باشه خیالتان راحت فراموش کردیم این همه بدبختی مردم را.........
خانم حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
54
15
واقعا نمیشه خدمات ارزنده احمدی نژاد رو نادیده گرفت...بی انصافی نکنید...
عموم مردم
|
Germany
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
59
13
درود بر شرف، انسانیت، معرفت، آقایی و از خود گذشتگی جناب آقای احمدی نژاد دوستت داریم و همیشه در قلب ما جا دارید.
پیرمرد25 ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
7
29
ازما که گذشت بیاید برای فرزندانمان اینده بهتری بسازیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
5
26
این حرف رو هر کی زده کفر گفته .
یعنی اینکه حضرت پروردگار دچار نقص بوده و پشیمان شده .
ناشناس
|
Finland
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
8
36
حداد جان ! اشتباهي كه شماها طيف اصول گرايان مرتكب شدند و ميشوند را به گردن خدا نياندازيد .
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
31
22
آنکه فراموش می شود دشمنان احمدی نژاد هستند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
6
20
املای نانوشته نمره 20 است . هر کسی بیاد سرکار نقطه ضعفی هم داره ، ولی تو این مملکت عادت بدی داریم که بگیم دیگری بده و من خوبم ! چرا نمیاند در این حکومت که اسلامی هم هست بیاییم با هم برادر باشیم و از تجربیات همدیگه برادرانه استفاده کنیم . شما مسئولین باید الگوی مردم باشید !!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
6
28
بسمه تعالی . نعوذ با... ، آقای حداد شوخی با اعتقادات ؟؟!!! شوخی با عصمت پروردگار تبارک تعالی ؟؟!! آیا خداوند پشیمان میشوند ؟؟!! خطور چنین چیزی به ذهن هم درست نیست و میزان پایداری و سستی ایمان را مشخص می کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
5
8
کسی که مهر سکوت دارد نیاز به پارافی ندارد،
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
76
30
به نظر من بهترین ریس جمهور مردمی ترین ریس حمهور دلسوز ترین ریس جمهور بهد از شهید رجایی دکتر احمدی نژاد است هر کجا است خدا نگهدارش اگر دوبار کاند ید شود آن وقت به شما ثابت مشود که مردم احمدی نژاد را قبول دارند یا دیگران را
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
11
36
خدایا خودت به ما رحم کن خلایق هر چه لایق
محسن
|
Uzbekistan
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
2
41
و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
3
6
پناه بر خدا ! خدا پشیمان شد ؟ شما خوبین !!
نظرات بینندگان