arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲

سرپرست جدید دانشگاه تهران: رمز موفقیت در کشور توجه به کارآفرینی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  رئیس جدید دانشگاه تهران با اشاره به اینکه دانشگاه تهران اقدامات خوبی در زمینه کارآفرینی داشته است، گفت: رمز موفقیت در کشور توجه به کارآفرینی است.

به گزارش تسنیم، محمدحسین امید رئیس دانشگاه تهران صبح امروز با حضور در دومین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی با تاکید بر بهبود محیط کسب و کار گفت: زمانی که 20 سال گذشته برای اولین بار دوره‌های رسمی کارآفرینی در دانشگاه تهران برگزار شد کمتر کسی با این واژه آشنایی داشت.

وی ادامه داد: این در حالی است که اکنون دانشگاه تهران پیشتاز در برگزاری دوره‌های مختلف کارآفرینی است.

رئیس دانشگاه تهران کارآفرینی را رمز موفقیت کشور دانست و افزود: زمانی کارآفرینی واژه‌ ناشناخته‌ای بود و اکنون این واژه در کنار گفتمان علم و فناوری به گفتمان غالب تبدیل شده است و طی 10 سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

امید با بیان اینکه کارآفرینی می‌تواند زمینه‌ای برای بهبود محیط کسب و کار باشد گفت: شرایط کسب و کار در کشور به گونه‌ای است که اگر ایده‌ها به سرانجام برسد می‌تواند در کنار ساده شدن قوانین در حوزه کسب و کار شرایط خوبی را برای کسب و کار کشور فراهم کند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم قوانین موجود در محیط کسب و کار را تسهیل بخشیم کارآفرین به راحتی می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد و به هدف نهایی که بهبود فضای و کسب و کار است دست یابیم.
برچسب ها: امید ، دانشگاه تهران
نظرات بینندگان