arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

چرا صدای فیلم «امروز» میرکریمی در برج میلاد خوب نبود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 

صدابردار فیلم‌سینمایی «امروز» اعلام کرد که سیستم‌های صوتی برج میلاد هیچ نقشی در صدای پخش شده‌ی این فیلم نداشته و متاسفانه نسخه‌ای که خروجی نادرست داشته در کاخ جشنواره‌ی فجر پخش شد که شاهد بودیم به دلیل صدای بد برخی دیالوگ‌ها شنیده نمی‌شد.

به گزارش ایسنا ، علیرضا علویان با بیان این مطلب گفت:فیلم «امروز» رضا میرکریمی دو تا کپی (dcp) داشت که متاسفانه خروجی یکی از (dcp)ها یا کپی فیلم ناقص بود و ایراد بوجود آمده در پخش فیلم در شب گذشته هیچ ارتباطی به سیستم‌های صوتی برج میلاد نداشت.

صداگذار فیلم «امروز»، «چ»، «طبقه حساس»، «مردن به وقت شهریور» ادامه داد: سالن برج میلاد از همان ابتدا برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی طراحی شده و سیستم اگوستیک خوبی تا دو سال گذشته نداشت اما از دو سال گذشته سیستم‌های صوتی این سالن اصلاح و امروز هیچ مشکلی برای اکران فیلم نیز وجود ندارد.

علویان تصریح کرد: آقای میرکریمی نیز شب گذشته در یک برنامه‌ی تلویریونی اعلام کرد اشکال بوجود آمده در صدای فیلم نیز مربوط به dcp بوده است.

به گزارش ایسنا، احمدرضا درویش کارگردان فیلم «رستاخیز» در نشست خبری این فیلم که در برج میلاد برگزار شد از صدای خوب سالن سینمای برج میلاد تعریف کرد و گفت:به رغم تصوراتم صدا و تصویر نمایش فیلم در برج میلاد بسیار خوب بود.
نظرات بینندگان