arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

در مورد نسل چهارم گوشي‌هاي Galaxy S

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چندي پيش نسل چهارم گوشي‌هاي Galaxy S با عنوان 4 Galaxy S با دو هدف معرفي شد؛ نزديك كردن شما به آنچه در زندگي مهم است و فراهم آوردن تمام نيازهايتان در يك جا. با درك كردن اينكه چه مسائلي در زندگي ما اهميت دارد، Galaxy S4 به‌گونه‌يي طراحي شده كه روش زندگي ما را تغيير دهد و موفقيت‌مان را به حداكثر برساند. اين گوشي هوشمند خيره‌كننده و بديع به تك‌تك لحظات زندگي شما معنا مي‌بخشد؛ براي ارتباطات شما ارزش زيادي قائل است و بهترين و آسان‌ترين راه ارتباط با خانواده و دوستان‌تان را براي شما فراهم مي‌كند. سازندگان اين گوشي، اهدافي از قبيل فراهم آوردن تجربه‌يي خوشايند براي كاربر، ساختن زندگي آسان و بي‌دغدغه، قدرت بخشيدن به زندگي و همچنين كمك به آسايش و رفاه كاربر را داشته‌اند. زيبايي اين گوشي را در طراحي بسيار خلاقانه‌ قسمت‌هاي مختلف آن شامل صفحه‌ نمايش بزرگ‌تر، باتري قوي‌تر، باريك‌ترين حاشيه‌ صفحه‌ نمايش با قاب گوشي، سبك (تنها 130 گرم) و باريك (تنها 9/7 ميلي‌متر) مي‌توان مشاهده كرد. Galaxy S4 با وجود باريك‌تر بودن نسبت به3 S، قدرتمندتر است. اين گوشي زيبايي خيال‌انگيزي را در خود جاي داده است. هنگام رونمايي، Galaxy S4 در دو رنگ مشكي مات و سفيد يخي عرضه شده است. اين درحالي است كه تا پايان سال، اين گوشي در رنگ‌هاي بسيار متنوعي ارائه خواهد شد.



لحظات پرمعنا – بهره‌مندي از لذت بيشتر

زندگي پربار، سرشار از لحظات معني‌دار است و گوشي Galaxy S4 اين لحظات را ثبت و با دوستان‌تان به اشتراك مي‌گذارد. Galaxy S4 نخستين صفحه نمايش HD Super AMOLED Full دنيا را براي نمايش عكس‌ها در بهترين حالت ممكن به كار مي‌گيرد. صفحه بزرگ 5 اينچي آن با فشردگي 441 ppi كيفيت نمايش عالي در اختيار مي‌گذارد. Galaxy S4 همچنين از تكنولوژي جديد 3 Gorilla® Glass از شركت Corning استفاده مي‌كند كه آن را تبديل به يك همراه خوب در مسافرت و وسيله‌يي با دوام براي تمام ماجراجويي‌هاي زندگي شما مي‌كند. Galaxy S4 با دوربين اصلي 13 مگاپيكسلي، از قابليتي به نام «دوربين دوتايي» بهره مي‌برد كه مي‌تواند به صورت همزمان از هر دو دوربين اصلي و جلو استفاده كند. اين قابليت، در هنگام ثبت لحظه‌ها، از كادرهاي متفاوتي براي تركيب دو عكس به صورت طبيعي استفاده مي‌كند. همچنين مي‌توان سايز عكس كوچك‌تر را درون عكس بزرگ‌تر عوض كرد. مشتريان قادر هستند از 8 راه مختلف براي تركيب دو عكس كه با دوربين‌هاي اصلي و جلو گرفته شده‌اند استفاده كنند. در عين حال، حالت

‘Dual Video Call’ به شما امكان مي‌دهد كه با دوستتان تماس تصويري برقرار كنيد در عين حال كه نماي جلوي خود را هم به اشتراك گذاشته‌ايد. امكانات دوربين فراتر از «دوربين دوتايي» رفته و شامل 12 حالت مختلف عكاسي است كه از جمله مي‌توان به حالت «درام» اشاره كرد كه به شما اجازه مي‌دهد تمام حالات يك اكشن را در يك عكس ثبت كنيد. يا حالت «عكس و صدا» كه همراه عكس، صدا هم ذخيره مي‌كند كه باعث مي‌شود هميشه آن لحظات را همان‌گونه كه اتفاق افتاده‌اند، به ياد آوريد. اين لحظات زيبا را مي‌توان با استفاده از قابليت «آلبوم داستان» به صورت اتوماتيك در يك آلبوم عكس ذخيره كرد. عكس‌هاي درون Galaxy S4 به صورت اتوماتيك بر حسب اطلاعات مكاني يا زماني شما يا يك رويداد خاص مرتب و دسته‌بندي مي‌شوند.



ارتباطات صحيح، انسان‌ها را گرد هم مي‌آورد.

اين گوشي رابطه صحيح با انسان‌ها را در زندگي ما ايجاد مي‌كند. اين دستگاه بيشتر از يك دستگاه شخصي است كه تنها به خود شخص، لذت استفاده از آن را بدهد بلكه با اشتراك‌گذاري و تجربه كردن بسياري از لذت‌هاي زندگي همراه با خانواده و دوستانمان در هر جاي دنيا كه هستيم، روابط‌مان را قويتر مي‌كند. با برنامه كاربردي Group Play كاربران مي‌توانند از موسيقي، عكس، بازي و محتويات پوشه‌هايشان بدون نياز به WiFi AP يا ديتاي موبايل همراه با اطرافيان خود لذت ببرند. اين ويژگي بديع، كاربران را قادر به ايجاد رابطه مستقيم با ديگران براي به اشتراك‌گذاري و ساخت اطلاعات و بازي مي‌نمايد. ويژگي Share Music به كاربران اجازه مي‌دهد تا با همگام كردن يك آهنگ مشترك به‌طور همزمان در چند تلفن همراه، يك فضاي بسيار خوبي را براي مراسم‌هاي خود ايجاد كنند. Galaxy S4 با از بين بردن محدوديت‌هاي زبان، مردم را كنار هم جمع مي‌كند. اين دستگاه از طريق S Translator كه ترجمه فوري را براي كاربر فراهم مي‌آورد چه ترجمه متن و چه ترجمه صوتي روي برنامه‌هايي مانند ايميل و پيام‌رساني. (ChatON) باعث مي‌شود سفر به سرتاسر دنيا براي فرد تبديل به يك تفريح واقعي شود. اين ترجمه فوري هم از طريق كلام به متن و هم از طريق متن به كلام قابل انجام است و به شما اين اطمينان را مي‌دهد تا در زماني كه بيرون از كشور هستيد به اطلاعات درست دسترسي داشته باشيد.



تجربه بدون تلاش، مسائل را راحت‌تر مي‌كند!

در دنياي امروز ما به دنبال راه‌هاي هوشمندانه‌يي هستيم كه زندگي را آسان‌تر و بي‌دغدغه‌تر كند. Galaxy S 4 از طريق ويژگي‌هاي جديد كه چهره، صدا و حركت را تشخيص مي‌دهند، اين اطمينان را به كاربر مي‌دهد كه كارها بدون هيچ نيازي به تلاش زياد و حتي كنترل صفحه نمايش بدون لمس آن انجام مي‌شوند. «توقف موقت هوشمند» به شما امكان كنترل صفحه نمايش از طريق نقطه‌يي كه شما به آن نگاه مي‌كنيد را مي‌دهد. هنگامي كه شما در حال تماشاي يك ويدئو هستيد، اگر به مكان ديگري نگاه كنيد، پخش ويدئو متوقف مي‌شود و به محض اينكه مجددا به صفحه نگاه كنيد، دوباره شروع به پخش مي‌كند. ويژگي «پيمايش هوشمند» به شما توانايي مرور كردن صفحه جست‌وجوگر يا ايميل‌ها را بدون حتي لمس كردن صفحه نمايش مي‌دهد. اين برنامه چهره و حركت مچ دست شما را تشخيص داده و بر اساس حركت آنها روي صفحه نمايش جست‌وجو مي‌كند.

ويژگي «مشاهده هوايي» به كاربران اجازه مي‌دهد تا با استفاده از انگشتان، پيش نمايشي از يك ايميل، تقويم، عكس يا يك ويدئو را بدون نياز به باز كردن آن داشته باشند. شما حتي مي‌توانيد يك ديد ذره‌بيني و نزديك‌تر نيز روي جست‌وجوگر اينترنت خود داشته باشيد. با Air Gesture شما مي‌توانيد آهنگ مورد نظر خود را عوض كنيد يا در يك صفحه وب، بالا يا پايين برويد يا با حركت دست خود، به يك تماس تلفني پاسخ دهيد. با

S Voice Drive شما مي‌توانيد در هنگام رانندگي، دستورات را از طريق صدا به گوشي خود بدهيد. هنگامي كه بلوتوث خودروي خود را فعال مي‌كنيد، گوشي شما به‌طور اتوماتيك به Driving Mode رفته و به جاي متن، به حالت حساس بودن به صدا رفته و به آساني و راحتي متن پيام‌ها را براي شما مي‌خواند و شما نيازي به نگاه كردن به صفحه نمايش خود نداريد. «خواننده متن» باز هم زندگي را آسان‌تر مي‌كند به اين صورت كه متن، كارت ويزيت، يا يك QR code را تشخيص داده و برنامه كاربردي مناسب مانند ترجمه، جوابگويي به تلفن، پيام كوتاه يا جست‌وجو را فعال مي‌كند. هنگامي كه در خانه هستيد برنامه

Samsung WatchOn، دستگاه شما را تبديل به يك ريموت كنترل مي‌كند تا كل سيستم سرگرمي در منزل خود شامل تلويزيون، ‌گيرنده ديجيتال، DVD Player و حتي سيستم تهويه خود را كنترل كنيد!زندگي قدرتمند شده، از سلامتي و كيفيت زندگي شما محافظت مي‌كندGalaxy S4 شما را از سلامتي و تندرستي‌تان از طريق اطلاعاتي كه از نرم‌افزار S Health به دست مي‌آورد، با خبر مي‌كند. تركيب حسگرهاي دروني دستگاه به صورت مدون و منظم سلامت شما و اطراف شما را بررسي مي‌كند تا به بهبود كيفيت زندگي شما كمك كند. همچنين، كاربران مي‌توانند به سادگي وضعيت سلامتي خود را با ثبت برنامه غذايي و ورزشي و همچنين بررسي وضعيت خواب خود، بهبود بخشند و هميشه سالم و خوش‌اندام باشند (بعضي از قابليت‌ها توسط لوازم جانبي ارائه مي‌شوند).
نظرات بینندگان