arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲

نتایج نیمه اول لیگ برتر هفته آخر

تیم های فوتبال نفت تهران و فولاد خوزستان در نیمه نخست به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند.ذوب آهن با برتری یک نیمه‌ای برابر ملوان، آلومینیوم را در آستانه‌ی سقوط قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، از هفته‌ی سی و چهارم رقابت‌های لیگ برترشش دیدار همزمان برگزار شد که نیمه‌ی نخست سه دیدار گهر دورود برابر سایپا، نفت آبادان برابر پیکان و صبای قم برابر مس کرمان با نتیجه‌ی مشابه‌ی صفر بر صفر به پایان رسید.

 

اما در شیراز، فجرسپاسی شیراز موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر راه آهن را مغلوب کند.

 

دو گل فجرسپاسی را مهدی نظری و هادی ایمانی در دقایق 14 و 20 به ثمر رساندند.

 

در انزلی، ملوان با نتیجه‌ی یک بر صفر مغلوب مهمانش ذوب آهن اصفهان شده است. تک گل ذوب آهن را مهدی رجب‌زاده در دقیقه 14 به ثمر رسانده است.

دیدارتیم های فوتبال نفت تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد.

این دیدار که مهم ترین بازی هفته آخر لیگ فوتبال کشورمان است می تواند چهارمین صعود کننده به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کنند.

در اصفهان هم آلومینیوم دست به کار بزرگی زده و تا پایان نیمه‌ی نخست موفق به شکست دو بر یک سپاهان شده است. دو گل آلومینیوم را میلاد میداوودی و امجد شکوه مقام در دقایق 19 و 42 به ثمر رساندند. تک گل سپاهان را هم خلعتبری در دقیقه 28 به ثمر رساند.

 

اگر همین نتایج باقی بماند، آلومینیوم با وجود این برتری، به دلیل پیروزی ذوب‌ آهن برابر ملوان از رقابت‌های لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد.

نظرات بینندگان