arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
فینال لیگ برتر

استقلال – سپاهان، ساعت 19 ورزشگاه آزادی / ترکیب دو تیم در جنگ تن به تن

استقلال امشب در آزادی میزبان سپاهان است. پیروزی در این بازی فینال گونه استقلال را به قهرمانی لیگ نزدیک می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب ورزشی، قلعه‌نویی در بازی با گهر به چند بازیکن اصلی‌اش استراحت داد تا تیمش با آمادگی بیشتری پا به این بازی بگذارد. استقلال با همین وضعیت گهر را در ورزشگاه خالی از تماشاگر برد تا هم به صدر جدول برگردد و هم بار روانی سنگین شکست مقابل الهلال را کم کند. اختلاف یک امتیازی سپاهان و استقلال حساسیت بازی را به اوج رسانده است. اگر این بازی مساوی تمام شود، سرنوشت قهرمانی در دست استقلال باقی می‌ماند ولی برد سپاهان، شانس استقلال را تا حد زیادی کم می‌کند.
وضعیت
استقلال علاوه بر لیگ، در لیگ قهرمانان آسیا هم صدرنشین است و نمی تواند تمام تمرکزش را روی این بازی بگذارد. اما کار سپاهان در آسیا تقریبا تمام شده است. آنها برای صعود از گروه به معجزه نیاز دارند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند بی توجه به بازی‌های آسیایی، تمام انرژی‌شان را خرج بازی با استقلال کنند.
جباری – ابراهیمی و نویدکیا- نکونام
برنده جنگهای میانه میدان می‌تواند برنده بازی هم باشد. دو هافبک خلاق در دو تیم روز سختی را در مقابل هافبک‌های دفاعی حریف دارند. جباری و نویدکیا در بازی جام حذفی نمایش قابل توجهی نداشتند و توسط هافبک‌های حریف تقریبا از جریان بازی خارج شدند. اگر این اتفاق بیفتد، شاید باز هم خلعتبری تعیین کننده نتیجه بازی باشد. اگر او در فرم خوبی باشد، استقلالی‌ها روز سختی خواهند داشت.
سوژه
استقلال در بازی مقابل گهر بدون تماشاگر بازی کرد و پیروز شد. صالح در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: « در غیاب تماشاگران آرامش روانی داشتیم.» با این اظهارنظر صالح مشخص نیست هواداران استقلال باید به ورزشگاه بیایند یا اینکه به خاطر کمک به تیم شان در خانه بنشینند و بازی را از تلویزیون ببینند.
تاریخچه
استقلال و سپاهان تا امروز 60 بار مقابل هم بازی کرده‌اند. سهم سهم سپاهان 25 برد و سهم استقلال 21 برد است. دو تیم 14 بار هم با هم مساوی کرده‌اند. اما در تاریخ لیگ برتر، در 23 بازی، هر دو تیم 8 بار پیروز شده‌اند و 7 بازی هم با نتیجه مساوی تمام شده است.
ترکیب احتمالی استقلال
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، علی حمودی، هاشم بیک زاده(با تردید محروم بنا به گفته ماجدی)، جواد نکونام، مجتبی جباری، خسرو حیدری، ویسنته آرزه،‌ فرزاد حاتمی، سیاوش اکبرپور
ترکیب احتمالی سپاهان
شهاب گردان، فرشید طالبی، علی احمدی، ابوالحسن جعفری، احسان حاج صفی، محسن ایران نژاد، میلان سوشاک، امید ابراهیمی، محرم نویدکیا، جواهیر سوکای، محدرضا خلعتبری

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
3
2
هاشم بیک زاده محروم هستش..لطفا اصلاح کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
4
22
تحقير شدگان اعراب
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
26
10
به امید پیروزی شیرهـای زرد آسیا ، سپاهان بزرگ
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
13
22
اقا استقلال برده بازی و نگرانی نداره که.استقلال سرور هرچی لنگیه.
خودسیانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
4
4
ما سپاهانیم و حالا حالا حالا حالا حالاها قهرمان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
3
4
استقلال قهرمان میشه
نظرات بینندگان