arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
قهرمانی در چنگ بارسا

ویا و مسی درس گل زنی به مهاجمان دادند/ سایر نتایج لالیگا

تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگا در ورزشگاه مملو از تماشاگر نیوکمپ موفق شد با درخشش لیونل مسی و داوید ویا رایو وایکانو را از پیش رو بردارد تا اختلاف سیزده امتیازی خود با رئال مادرید را حفظ کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به گزارش انتخاب ورزشی، در این دیدار بازیکنان بارسلونا مثل همیشه با همان تیکی تاکای معروف خود بازی را آغاز کردند. در دقایق اولیه دو تیم بیشتر به محک زدن هم پرداختند. در دقیقه 9 نخستین فرصت گلزنی ایجاد شد اما ضربه ایستگاهی زیبای مسی به تیر افقی دروازه خورد و به بیرون رفت.
حملات آبی- اناریها برای رسیدن به گل ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 25 داوید ویا روی حرکت انفجاری و دیدنی لیونل مسی در موقعیت گل قرار گرفت داوید و با 25  پاس گل مسی توپ را وارد دروازه حریف کرد و تیمش را پیش انداخت.
15 دقیقه بعد این بار نوبت به ویا رسید در دقیقه 40 مسی روی پاس گل ویا گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم بازهم این بارسلونا بود که بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه 57 مسی بار دیگر با پاس ویا در موقعیت گلزنی قرار گرفت و موفق شد گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند تا آبی-اناریها در آستانه یک پیروزی پر گل قرار گیرند.
اما در ادامه در دقیقه 70 تامودو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نتیجه 3 بر یک شود.
سایر نتایج در لیگ اسپانیا:
گرانادا 1- 0 لوانته
اوساسونا 0- 2 اتلتیکو مادرید
سویا 4- 0 زاراگوزا
مالاگا 0- 2 اسپانیول

نظرات بینندگان