arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

کیهان: تعطیلی شنبه یعنی تخریب فرهنگ کشور؛ مردم به شروع کار از شنبه عادت کرده‌اند

کیهان نوشت: از آنجا که کار و فعالیت موضوعی کلیدی برای پیشرفت کشور است، تقویت چرخه‌ تولید و کار و بهبود فضای کسب و کار نیاز ضروری است. افزون بر این، شنبه روز کاری محسوب می‌شود و این موضوع به صورت یک فرهنگ درآمده است، از این حیث، مصوبه تعطیلی شنبه‌ها، ضربه به ساختار اقتصادی کشور و تخریب فرهنگی است و موجب سردرگمی، کاهش انگیزه کار و کاهش بازدهی و کارایی خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه کیهان مدعی شده که تعطیلی شنبه یعنی تخریب فرهنگ کشور!
 
به گزارش کیهان، از آنجا که کار و فعالیت موضوعی کلیدی برای پیشرفت کشور است، تقویت چرخه‌ تولید و کار و بهبود فضای کسب و کار نیاز ضروری است. افزون بر این، شنبه روز کاری محسوب می‌شود و این موضوع به صورت یک فرهنگ درآمده است، از این حیث، مصوبه تعطیلی شنبه‌ها، ضربه به ساختار اقتصادی کشور و تخریب فرهنگی است و موجب سردرگمی، کاهش انگیزه کار و کاهش بازدهی و کارایی خواهد شد.
 
این روزنامه افزوده است: افزون بر این، کشور ما امروز نیازمند تقویت چرخه‌ تولید و کار است و به ویژه در جنگ اقتصادی، کار یک مبارزه و عبادت است. همچنین، کار ارتباط مستقیم با توسعه‌ اقتصادی دارد و اکنون حمایت از کار و تولید و بهبود فضای کسب و کار نیاز ضروری کشور است. اینها در شرایطی است که تعطیلی شنبه‌ها، به کاهش کار و تحرک منجر می‌شود و پیامد آن تخریب فرهنگ و تضعیف اقتصاد است.
نظرات بینندگان