arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

مشاور بایدن: تهدید بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به «اسرائیل» به این معنا نیست که آمریکا قصد ترک این رژیم را داشته باشد

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در اظهاراتی عنوان کرد: تهدید جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر جلوگیری از ارسال تسلیحات تهاجمی به «اسرائیل» در صورت حمله احتمالی به رفح، به این معنا نیست که آمریکا قصد ترک این رژیم را داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مشاور امنیت ملی کاخ سفید اذعان کرد توقف کمک‌های نظامی آمریکا به «اسرائیل» به معنای رها کردن این رژیم از سوی بایدن نیست.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در اظهاراتی عنوان کرد، تهدید جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر جلوگیری از ارسال تسلیحات تهاجمی به «اسرائیل» در صورت حمله احتمالی به رفح، به این معنا نیست که آمریکا قصد ترک این رژیم را داشته باشد. 

سالیوان در گفتگو با شبکه ای‌بی‌سی نیوز نسبت به آمار تلفات گسترده و «قابل توجه» غیرنظامیان در شهر رفح واقع در جنوب غزه واکنش هشدار داده و عنوان کرد: یک میلیون نفر فلسطینی تحت تاثیر عملیات نظامی در سایر مناطق غزه به آنجا پناه برده‌اند و با حمله به رفح تلفات غیرنظامیان در این منطقه قابل توجه و گسترده خواهد بود. 

سالیوان در ادامه صحبت‌هایش ادعا کرد: بایدن نمی‌خواهد تسلیحاتش در چنین عملیاتی استفاده شود. این به معنای آن نیست که او اسرائیل را رها کرده یا ارائه تسلیحات را به آنها متوقف کند. 

نظرات بینندگان