arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

دو پیشنهاد کارتونی جذاب برای آخر هفته

دوبله اختصاصی انیمیشن‌های «گارفیلد ۲۰۲۴» و «درون و بیرون ۲» توسط «فیلیموکودک» برای آخر هفته در اختیار علاقه‌مندان به این آثار قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 دوبله اختصاصی انیمیشن‌های «گارفیلد ۲۰۲۴» و «درون و بیرون ۲» توسط «فیلیموکودک» برای آخر هفته در اختیار علاقه‌مندان به این آثار قرار می‌گیرد.

«گارفیلد» که عنوان یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌ها را در جهان به خود اختصاص داده، به کارگردانی مارک دیندال در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. دوبله اختصاصی این انیمیشن که محصول کشور آمریکا و انگلیس است، همزمان با عرضه جهانی آن از روز چهارشنبه، در فیلیموکودک منتشر شده است.

دو پیشنهاد کارتونی جذاب برای آخر هفته

مدیریت دوبلاژ این اثر را  آیدین الماسیان و ترجمه آن را سعیدرضا منصوری به عهده دارد. همچنین رضا سلطانی صداپردازی و بهزاد الماسی موسیقی نسخه دوبله «گارفیلد» را انجام داده‌اند. علیرضا وارسته، ناصر محمدی، مسعود تقی‌پور، فریبا ثابتی، عرفان هنربخش، مینا مومنی، بهزاد الماسی، علیرضا طاهری، سامان مظلومی، آیدین الماسیان، راضیه فهیمی، کسری نیک آذر، علیرضا مهدوی، ادریس صفردخت، روژینا ظهوری و ثمین افشار نیز تیم دوبله این انیمیشن را شکل داده‌اند.

دو پیشنهاد کارتونی جذاب برای آخر هفته

در خلاصه داستان «گارفیلد» که در ژانر ماجراجویی ساخته شده، آمده است: «پس از ملاقات غیرمنتظره گارفیلد با پدر گمشده اش یعنی گربه ژنده پوش ولگردی به نام ویک، او و دوست سگش اودی مجبور می شوند از زندگی کاملاً نازپرورده خود جدا شوند تا در سرقتی خطرناک ویک را همراهی کنند و... .»

علاوه بر این اثر، انیمیشن نام‌آشنای «درون و بیرون 2» نیز به کارگردانی کلسی مان از جمعه با دوبله اختصاصی در فیلیموکودک قابل تماشا است. داستان این انیمیشن که در ادامه داستان سری قبلی آن ساخته شده از این قرار است که فرماندهی ذهن رایلی که حالا به سن نوجوانی رسیده دچار تغییری ناگهانی شده است. حالا در کنار احساساتی چون شادی، غم، خشم، ترس و تنفر، احساس دیگری به نام دلشوره پیدایش شده و اوضاع را مشوش کرده است. ....

تیم دوبله این انیمیشن با مدیرت عرفان هنربخش و ترجمه سارا احمدزاده عبارت‌اند از: ساناز غلامی، شهره روحی، راضیه فهیمی، ناصر محمدی، مینا مومنی، سامان مظلومی، لیلا سودبخش، عاطفه رضوان نیا، ثمین مظفری، علیرضا وارسته، فریبا ثابتی، سمیه الیاسی، عباس چهاردهی، الهام محمدی، روژینا ظهوری، آیدین الماسیان، عرفان هنربخش، مسعود تقی‌پور، بهزاد الماسی، نرگس آهازان، پرستو عامری، پرنیان شادکام، علیرضا مهدوی، کسری نیک آذر، ثمین افشار، سارا احمد زاده و ادریس صفردخت.

نظرات بینندگان