arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

معرفی سریال ویچر- The Witcher

سریال “ویچر” (The Witcher) بر اساس مجموعه داستان‌های فانتزی نوشته‌ی آندژی ساپکوفسکی، نویسنده‌ی لهستانی، ساخته شده است.گرالت ریویایی، جادوگر و شکارچی جهش‌یافته هیولا که به آن‌ها ویچر می‌گویند، در تلاش است تا جای خود را در این دنیای پر از هیولا و آدم‌های ظالم پیدا کند. دست سرنوشت ویچر را به سمت جادوگران قدرتمند و یک پرنسس جوان با موهبتی استثنایی هدایت می کند. حال هر سه آن ها باید یاد بگیرند در راستای هدفی که دنبال می کنند در این قاره پر از خشونت راه خود را به تنهایی پیدا کنند...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام سریال : ویچر- The Witcher

انتشار اولیه : 2019

ژانر : اکشن، ماجراجویی، فانتزی، درام

سازنده: لورن اشمیت هیسریچ

بر پایه : ویچر (اثر آندژی ساپکوفسکی)

کشور سازنده : ایالت متحهده لهستان 

شمار فصل ها : 3

شمار قسمت ها: 24 

 

بازیگران : هنری کویل - آنیا چالاترا - جوئی بیتی- می‌آنا بورینگ- رویس پیرسون- ایمون فرن- میمی اندویینی- آدام لوی و...

 

درباره سریال

سریال «ویچر» (The Witcher) بر اساس مجموعه داستان‌های فانتزی نوشته‌ی آندژی ساپکوفسکی، نویسنده‌ی لهستانی، ساخته شده است.گرالت ریویایی، جادوگر و شکارچی جهش‌یافته هیولا که به آن‌ها ویچر می‌گویند، در تلاش است تا جای خود را در این دنیای پر از هیولا و آدم‌های ظالم پیدا کند. دست سرنوشت ویچر را به سمت جادوگران قدرتمند و یک پرنسس جوان با موهبتی استثنایی هدایت می کند. حال هر سه آن ها باید یاد بگیرند در راستای هدفی که دنبال می کنند در این قاره پر از خشونت راه خود را به تنهایی پیدا کنند.

 

گفت‌وگو با بازیگرسریال ویچر Witcher

فریا آلن درباره نقشش می‌گوید: «من فکر می‌کنم که همه ما درون خود چیزهایی داریم که از فاش کردن یا کشف آن می‌ترسیم. فکر نمی‌کنم زمان خاصی وجود داشته باشد که به خودت رجوع کنی و یا به کشف خود بپردازی. ما آگاهانه به عنوان یک انسان در حال رشد هستیم. شاید نشان دهنده آن باشد که ما همیشه درونمان پر از ترس است. سیری دختر جوانیست که درحال کشف جهان ناشناهته درون خود است. مثل همه ما! من دندانپزشکی می‌خوانم و در فصل ۱ مشغول امتحاناتم بودم. من بسیار تلاش کردم و اراده‌ای شبیه سیری را درخودم می‌بینم. من مانند بقیه دوستانم علاقه‌ای به مهمانی رفتن و خوشگذرانی نداشتم. من برای بازیگر شدن خیلی زحمت کشیدم. ناگهان این نقش بزرگ به من پیشنهاد داده شد. من حتی مجبور شدم برای ۸ ماه از کشورم دور بمانم. تجربیاتی شبیه سیری داشتم. خانه‌ای امن که در یک شب از دستش داد. او وارد دنیای واقعی شد. هرچند من دقیقا همان تجربه تلخ را نداشتم، اما او را درک می‌کردم.»

 

تولید و جلوه‌های ویژه

این سریال با کیفیت تولید بالا و جلوه‌های ویژه‌ی چشمگیر شناخته می‌شود. مبارزات و صحنه‌های اکشن به خوبی طراحی شده‌اند و محیط‌های مختلف به شکل بی‌نظیری به تصویر کشیده شده‌اند.

 

بازخوردها

سریال ویچر به‌طور کلی بازخوردهای مثبت از طرف بینندگان و منتقدان دریافت کرده است. با این حال، برخی از طرفداران کتاب‌ها ممکن است تفاوت‌های بین سریال و داستان‌های اصلی را مورد توجه قرار دهند.

 

امتیازهای سایت‌های سینمایی به سریال جادوگر

  • میانگین امتیاز کاربران در سایت IMDB  ۸.۲ از ۱۰
  • میانگین امتیاز منتقدین در سایت % rotten tomatoes ۸۱ 
  • میانگین امتیاز بینندگان در سایت  %rotten tomatoes ۹۱ 
  • میانگین امتیاز منتقدین در سایت % metacritic 61 
  • میانگین امتیاز بینندگان در سایت metacritic  ۷.۳
نظرات بینندگان