arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۲ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

سید حسن نصرالله: هرکس تصور کند نبرد با اسرائیل پایان یافته، متوهم است / از ایران و سوریه قدردانی می‌کنیم

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که «هرکس تصور کند نبرد با رژیم صهیونیستی پایان یافته است، متوهم است زیرا دشمن هر روز تلاش می‌کند به سرزمین ما حمله کند». دبیرکل حزب الله همچنین از ارتش لبنان، نیروهای امنیتی، گروه‌های فلسطینی، همه روسای جمهور و احزاب سیاسی و کشورهایی که از مقاومت ما حمایت کردند، از جمله ایران و سوریه قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که «هرکس تصور کند نبرد با رژیم صهیونیستی پایان یافته است، متوهم است زیرا دشمن هر روز تلاش می‌کند به سرزمین ما حمله کند».

به گزارش ایسنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز پنجشنبه به مناسبت سالروز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان (مصادف با 25 مه) سخنرانی کرد.

وی در ابتدای سخنرانی خود سالروز عید مقاومت و آزادی سازی جنوب لبنان و رهایی از چنگال رژیم اشغاگر را تبریک گفت و از همه کسانی که در این پیروزی سهیم بودند، اعم از شهدا، مجروحان، اسرای آزاد شده، رزمندگان مقاومت و همه خانواده‌هایشان تقدیر و تشکر کرد.

دبیرکل حزب الله همچنین از ارتش لبنان، نیروهای امنیتی، گروه‌های فلسطینی، همه روسای جمهور و احزاب سیاسی و کشورهایی که از مقاومت ما حمایت کردند، از جمله ایران و سوریه قدردانی کرد.

نظرات بینندگان