arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

وزیر اطلاعات: دشمن درتلاش برای تبدیل نارضایتی‌های اقتصادی به چالش برای نظام است

سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: یکی از برنامه ریزی‌های دشمن در سال جاری تلاش برای تبدیل شرایط نارضایتی‌های اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، صنفی به چالش برای نظام است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: وزیر اطلاعات گفت: یکی از برنامه ریزی‌های دشمن در سال جاری تلاش برای تبدیل شرایط نارضایتی‌های اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، صنفی به چالش برای نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب شامگاه پنجشنبه در نشست شورای تأمین و آئین تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان اصفهان با اشاره به حماسه آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: استان اصفهان در حوزه‌های مختلف چون فرهنگی، اقتصادی، صنفی و علمی پیشتاز بوده و صبر و استقامت مردم استان در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید دارند مجموعه نظام و ارکان آن اعضای یک پیکرند، ادامه داد: امسال که سال انتخابات است طبیعتاً زمینه افزایش تقابل‌هایی که نسبت به همدیگر به شکل مصنوعی ایجاد می‌شود، وجود دارد و باید تلاش شود که رقابت‌ها، اجازه گسست و فاصله ایجاد کردن بین مسئولان را ندهد.

وزیر اطلاعات افزود: برخی افراد دنبال این هستند که اقدامات و خدمات دولت و مسئولان را زیر سوال برده یا تلاش می‌کنند آن‌ها را ضعیف جلوه دهند و باید متوجه باشیم دشمن در تداوم جنگ ترکیبی و اقداماتی که سال قبل از آن نتیجه نگرفت برنامه‌های ایذایی و تروریستی را در دستور کار خود دارد.

حجت‌الاسلام خطیب، یکی از برنامه ریزی‌های دشمن در سال جاری را تلاش برای تبدیل شرایط نارضایتی‌های اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، صنفی به چالش برای نظام دانست و خاطرنشان کرد: مسئله ناهنجاری‌های اجتماعی نکته مهم دیگری است که در فضای رسانه، فضای مجازی، اندیشکده‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن روی آن سرمایه گذاری کرده است.

وی تصریح کرد: جوانان، اهل رسانه، کسانی که تریبون و رسانه دارند باید به نحوی سخن بگویند و عمل کنند که شرایط امیدبخشی را در جامعه افزایش دهند.

وزیر اطلاعات بر تلاش همه جانبه در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند.

حجت الاسلام خطیب خاطرنشان کرد: در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی شاهد رشدهایی در حوزه اقتصادی، جهش در فروش نفت، رشد در درآمدهای مالیاتی بودیم و در همین دوره شاهد کاهش نرخ بیکاری و تورم، رشد تولید و راه اندازی مجموعه‌هایی بودیم که ظرفیت‌های غیر فعال داشتند.

نظرات بینندگان