arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲

رسانه‌های ترکیه: کشف هسته جاسوسی اسرائیل علیه ایران در استانبول / واسطه‌ی میان سرحلقه این «هسته جاسوسی» و موساد یکی از اعضای جنبش اصلی مخالف دولت اردوغان بوده

رسانه‌های ترکیه از بازداشت یازده نفر در استانبول به اتهام «جاسوسی برای اسرائیل علیه ایران» خبر داده‌اند. بر اساس گزارش‌هایی که از منابع قضائی و امنیتی نقل شده، واسطه میان سرحلقه این «هسته جاسوسی» و سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد)، یکی از اعضای جنبش اصلی مخالف دولت اردوغان بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌های ترکیه از بازداشت یازده نفر در استانبول به اتهام «جاسوسی برای اسرائیل علیه ایران» خبر داده‌اند.

به گزارش «انتخاب» به نقل از بی بی سی، بر اساس گزارشهایی که از منابع قضائی و امنیتی نقل شده، واسطه میان سرحلقه این «هسته جاسوسی» و سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد)، یکی از اعضای جنبش اصلی مخالف دولت اردوغان بوده است.

به گزارش‌ رسانه‌های ترکیه، از یک سال و نیم پیش پرونده‌ای برای تعقیب اعضای «هسته جاسوسی موساد علیه ایران» در دادستانی استانبول باز شد که دو ماه پیش به بازداشت سرحلقه این «هسته» انجامید.

گفته شده در عملیاتی که سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه (میت) دیروز (دوشنبه) در استانبول انجام داده، یازده نفر را به ظن عضویت در این «هسته» بازداشت کرد و دو مظنون هم متواری شده‌اند.

نظرات بینندگان