arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۱۳ دی ۱۴۰۰
با استفاده از سامانۀ نوبت‌دهی هوشمند بانک پاسارگاد؛

لطفاً منتظر نمانید!

مشتریان بانک پاسارگاد قبل از مراجعه به شعبه با بهره‌گیری از سامانۀ نوبت‌دهی هوشمند این بانک می توانند نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و براساس شماره دریافتی و مدت باقی‌مانده تا نوبت، زمان خود را مدیریت کنند. در این صورت علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، از تجمع در محیط بانک جلوگیری شده و امکان انتقال ویروس کاهش می‌یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لطفاً منتظر نمانید!

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها پس از آغاز همه‌گیری کووید19 بسترهای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان خود را گسترش و آن‌ها را به دریافت خدمات اینترنتی سوق دادند. همچنین با توجه به شرایط خاص دریافت خدمات حضوری در دوران شیوع کرونا، فرایند انجام  این نوع خدمات نیز در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری از شیوع ویروس متحول شده است. از جمله این تمهیدات می‎توان به «سامانۀ نوبت‌دهی هوشمند» بانک پاسارگاد اشاره کرد که با استفاده از آن زمان انتظار در شعبه‌های بانکی کاهش یافته و مشتریان دیگر در شعبه منتظر نخواهند ماند.

گسترش ویروس کرونا در دو سال اخیر باعث شده است تا خیلی از امور روزانه‌ به‌ویژه ارائه خدمات بانکی‌ به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی صورت پذیرد. با این وجود برای دریافت بعضی از خدمات بانکی کماکان باید به شکل حضوری به شعبه‌ها مراجعه کرد. یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا، حضور طولانی‌مدت در مکان‌های شلوغ و سربسته از جمله شعبه‌های بانک‌ها است، اما بانک پاسارگاد توانسته برای این مشکل‌ راهکار مناسبی ارائه کند.

مشتریان بانک پاسارگاد قبل از مراجعه به شعبه با بهره‌گیری از سامانۀ نوبت‌دهی هوشمند این بانک می توانند نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و براساس شماره دریافتی و مدت باقی‌مانده تا نوبت، زمان خود را مدیریت کنند. در این صورت علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، از تجمع در محیط بانک جلوگیری شده و امکان انتقال ویروس کاهش می‌یابد.

برای انجام این کار مراجعین محترم ابتدا باید کد شعبۀ بانک پاسارگاد موردنظر خود را از طریق پیامک به سرشمارۀ 10008289 ارسال کنند. پس از لحظاتی، پیامکی حاوی شماره نوبت، تعداد افراد حاضر در صف شعبه و زمان تقریبی انتظار توسط سامانه برای متقاضی ارسال می‌شود. به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور داشته باشند.
 
برای آگاهی از کد شعبه‌های بانک می‌توانید از بانک اطلاعاتی که در نشانی  bpi.ir/branches وجود دارد، استفاده کنید.

گفتنی است مشتریان محترم بانک پاسارگاد و یا افرادی که برای اولین‌بار قصد مراجعه به این بانک را دارند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پاسارگاد به نشانی bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890-021 تماس حاصل فرمایند.
نظرات بینندگان