arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

نتیجه انتخابات شورای شهر سمنان اعلام شد

فرماندار شهرستان سمنان گفت: نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان با اتمام شمارش آراء مشخص شد و اعضای اصلی و علی‌البدل این شورا به انتخاب مردم برگزیده شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فرماندار شهرستان سمنان گفت: نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان با اتمام شمارش آراء مشخص شد و اعضای اصلی و علی‌البدل این شورا به انتخاب مردم برگزیده شدند.

نادر فخری افزود: هفت برگزیده مردم برای شورای اسلامی شهر سمنان در انتخابات روز بیست و هشتم خرداد به ترتیب مهدی خراسانیان با ۹۵۸۹ رای، مجید نظری با ۸۸۰۵ رای، رضا صباغیان با۵۸۶۰ رای، علی همتی با ۵۶۶۳ رای، حسین گل‌هاشم با ۵۵۹۲ رای، عباس‌علی طالب‌بیدختی با ۵۱۰۲ رای و حسین موسوی‌دلازیانی با ۴۸۸۲ رای بودند.

فرماندار سمنان بیان کرد: همچنین افرادی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر سمنان معرفی شدند که به ترتیب منصور صبیری با ۴۸۵۶ رای، محمدجواد حافظی با ۴۷۵۹ رای، رضا ابوالخیریان با ۴۵۱۱ رای، جواد عالمی با ۴۰۵۵ رای و عباس آلبویه با ۴۰۵۴ رای را شامل می شوند.

فرماندار سمنان افزود: مردم شهرستان در انتخابات بیست و هشتم خرداد حماسه آفریدند و با حضور باشکوه خود به تمام دسیسه ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب پاسخ کوبنده دادند.

۶۴ نفر در شهر سمنان نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بودند.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود داشت که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن بودند.

۷۷۹ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شد که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها بود.

نظرات بینندگان