arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۱ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰

مهلت بخشودگی ۲ برابری جرائم رانندگی تا پایان دی ماه تمدید شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از بخشودگی ۲ برابری جرائم رانندگی تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: رانندگانی که تا پایان سال ۹۹ تخلف رانندگی داشته و مبلغ جرائم آن‌ها ۲ برابر شده ۹ ماه مهلت دارند نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از بخشودگی ۲ برابری جرائم رانندگی تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: رانندگانی که تا پایان سال ۹۹ تخلف رانندگی داشته و مبلغ جرائم آن‌ها ۲ برابر شده ۹ ماه مهلت دارند نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام کنند.

سرهنگ مرتضی چغلوند با اشاره به اینکه مهلت بخشودگی جرائم دو برابر شده است اظهار داشت: بنا به اعلام قبلی پلیس و موافقت مجلس شورای اسلامی مهلت 9 ماهه‌ برای بخشودگی دیرکرد پرداخت جرایم دو برابر شده است.

وی افزود: بر اساس موافقت مجلس شورای اسلامی رانندگانی که تا پایان سال 99 تخلف رانندگی داشته و مبلغ جرائم آن‌ها دو برابر شده است به مدت 9 ماه مهلت دارند نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان عنوان کرد: رانندگان وسایل نقلیه از روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه تا پایان دی ماه سال 1400 می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان عنوان کرد: بر اساس طرح جدید بخشودگی جرائم رانندگان می‌‌توانند تنها اصل جریمه را پرداخت کنند و در صورتی که در مهلت تعیین شده رانندگان نسبت به اصل پرداخت جریمه اقدام نکنند، جریمه آن‌ها به حالت قبل باز می‌گردد.

وی بیان کرد: کلیه رانندگان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 لیست جرائمی را که به اصل خود برگشته است دریافت و از طریق سایت راهور120 یا درگاه‌های اینترنتی به صورت حضوری و غیر حضوری پرداخت کنند.

چغلوند از لغو جریمه‌های منع تردد شبانه برای اهداکنندگان خون در ماه رمضان خبر داد و گفت: هم استانی‌هایی که در همه شرایط یاری‌گر سازمان انتقال خون برای تامین خون و فرآورده‌های خون برای بیماران نیازمند به خون هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز انتقال خون در ماه رمضان تا نیمه شب خون اهدا کنند و مشمول جریمه منع تردد شبانه نمی‌شوند.

نظرات بینندگان