arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

جهانگیری: بازی های سیاسی سفره مردم را هدف گرفته / برخی برای تسویه با شخص جهانگیری به سفره مردم صدمه می‌زنند

جهانگیری گفت: متاسفانه بعضی ها دقت نمی کنند یک جمله حرفشان را می خواهند علیه بنده مصرف کنند ولی توجه ندارند که من هم اگر بخواهم جواب بدهم خیلی بهتر از شما می توانم جواب بدهم ولی این حرف شما علیه ملت ایران استفاده می شود و زندگی مردم را مختل می کنید. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جهانگیری گفت: بازی های سیاسی سفره مردم را هدف گرفته و بخشی از گرانی اخیر ناشی از اظهار نظرها و شوکی بود که درباره ی نرخ ارز سال آینده، ایجاد کردند.

معاون اول رئیس جمهوری در بخشی از صحبت های خود گفت: ما امسال قرار بود 8 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی بدهیم و ما تا الان 10 میلیارد دلار ارز تامین کردیم. البته متاسفانه در ماه های اخیر عده ای تلاطمی راه انداختند و گفتند ارز از اول سال می شود فلان قدر یا نیمایی می شود، عده ای هم گفتند قیمت ارز اول سال پنج برابر، شش برابر می شود پس کالاها هم گران می شود پس بخریم و ذخیره کنیم.

وی افزود: متاسفانه بعضی ها دقت نمی کنند یک جمله حرفشان را می خواهند علیه بنده مصرف کنند ولی توجه ندارند که من هم اگر بخواهم جواب بدهم خیلی بهتر از شما می توانم جواب بدهم ولی این حرف شما علیه ملت ایران استفاده می شود و زندگی مردم را مختل می کنید. 

جهانگیری افزود: زندگی مردم آسیب زده می شود و بخشی از گرانی های اخیر نتیجه آن تلاطمی بود که این ها شوک ایجاد کردند و گفتند قیمت ارز چنین می شود و چنان می شود.

نظرات بینندگان