پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اپلیکیشن محبوب اینستاگرام که به عنوان یکی از شبکههای اجتماعی پر طرفدار در سراسر جهان شناخته میشود، تصمیم گرفته است قابلیت اشتراکگذاری پست در استوری (Post to Story) را به شکل آزمایشی لغو کند، اما لغو این قابلیت برای کسب و کارهای مجازی و به ویژه تبلیغات استوری بسیار مخرب است.
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسیاری از کاربران اینستاگرام عادت دارند علاقه مندیهای خود، تصاویر و ویدئوهای جدید یا خبرها را در استوریهای خود به اشتراک بگذارند، افزون بر اینها انجام تبلیغات در استوریها نیز یک روش رایج و محبوب برای کسب درامد است.
اکنون اینستاگرام این قابلیت را در برخی کشورها به شکل آزمایشی و محدود لغو کرده است و بسیاری از فعالان اینستاگارمی نگرانند که از این پس با مشکل رو به رو شوند. به نظر میرسد انگیزه اصلی اینستاگرام از این کار، اختصاصی کردن محتواهایی است که در این پلتفرم به اشتراک گذاشته میشود، با این وجود، تمایل اینستاگرام به محدود کردن ورودی ها، میتواند منجر به محدودیتهای کلی برای کاربران شود.