arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹

ترامپ در واکنش به حادثه امروز در شهر نیس فرانسه: این حملات تروریستی اسلامی باید فوراً متوقف شود / آمریکا در این مبارزه در کنار قدیمی‌ترین متحد خود خواهد ایستاد

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری در واکنش به حادثه امروز در شهر نیس فرانسه خواستار توقف آنچه «حملات تروریستی اسلامی» خواند، شد. دونالد ترامپ در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر درباره حادثه امروز نوشت: ما با مردم فرانسه همدل هستیم. آمریکا در این مبارزه در کنار قدیمی‌ترین متحد خود خواهد ایستاد. این حملات تروریستی اسلامی باید فوراً متوقف شود. هیچ کشوری، فرانسه یا هر کشور دیگری نمی‌تواند مدت زیادی این وضعیت را تحمل کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری در واکنش به حادثه امروز در شهر نیس فرانسه خواستار توقف آنچه «حملات تروریستی اسلامی» خواند، شد.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه در پیامی توئیتری حادثه امروز در شهر نیس فرانسه را «حملات تروریستی اسلامی» خواند و اعلام کرد آمریکا برای مقابله با این حملات در کنار فرانسه ایستاده است.

دونالد ترامپ در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر درباره حادثه امروز نوشت: ما با مردم فرانسه همدل هستیم. آمریکا در این مبارزه در کنار قدیمی‌ترین متحد خود خواهد ایستاد. این حملات تروریستی اسلامی باید فوراً متوقف شود. هیچ کشوری، فرانسه یا هر کشور دیگری نمی‌تواند مدت زیادی این وضعیت را تحمل کند.

نظرات بینندگان