arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹

شمار مبتلایان کرونا در جهان از ۴۵ میلیون نفر گذشت / بیشترین آمار مرگ و میر در ۲۴ ساعت گذشته متعلق به مکزیک، روسیه، آمریکا و ایران

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان براساس آمارهای مراکز معتبر، پنجشنبه شب به ۴۵ میلیون و ۶۴ هزار نفر رسیده‌ است. بیشترین آمار مرگ و میر نیز در ۲۴ ساعت گذشته متعلق به مکزیک، روسیه، آمریکا و ایران بوده است. براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه و فرانسه به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماران کرونایی در جهان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان براساس آمارهای مراکز معتبر، پنجشنبه شب به ۴۵ میلیون و ۶۴ هزار نفر رسیده‌ است.

به گزارش ایرنا از مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می دهد، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به یک میلیون و ۱۸۳ هزار نفر رسیده است.

شمار نهایی مبتلایان کرونا در آمریکا به ۹ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۴۶۲ نفر و شمار مرگ و میر نیز به ۲۳۳ هزار و ۴۶۸ نفر رسیده است.

شمار نهایی بهبود یافتگان کرونایی آمریکا نیز تا کنون پنج میلیون و ۹۴۲ هزار نفر گزارش شده است.

بیشترین آمار مرگ و میر نیز در ۲۴ ساعت گذشته متعلق به مکزیک، روسیه، آمریکا و ایران بوده است. این آمار همچنان در حال به روزرسانی است.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه و فرانسه به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماران کرونایی در جهان هستند.

در حال حاضر آمریکا هم از لحاظ تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ و هم از لحاظ میزان مرگ‌ومیر بر اثر این بیماری، با اختلاف بسیار زیاد نسبت به سایر کشورها در رتبه نخست جهان قرار دارد.

به دنبال شیوع ویروس جهانی کرونا تا کنون بیش از یکصد کشور در حال تولید دهها گونه از واکسن برای درمان ویروس مرگبار و ناشناخته کرونا هستند.

 

نظرات بینندگان