arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به ۲۰ مصدومِ تصادف زنجیره ای در اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از امدادرسانی تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ اصفهان به مصدومان تصادف زنجیره‌ای در ورودی سپاهان شهر اصفهان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از امدادرسانی تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ اصفهان به مصدومان تصادف زنجیره‌ای در ورودی سپاهان شهر اصفهان خبر داد.

 غفور راستین اظهار کرد: ساعت ۷ و ۹ دقیقه صبح امروز پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه جاری یک دستگاه خودروی مینی بوس در مسیر اصفهان- سپاهان شهر محدوده ورودی این شهرک واژگون شد که در پی این حادثه یک دستگاه خودروی نیسان نیز واژگون شد و با یک سواری پراید برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه ۱۴ نفر سرنشین مینی بوس شامل ۱۲ مرد و ۲ زن و ۶ نفر از سرنشینان نیسان و پراید شامل ۲ زن و ۴ مرد دچار جراحت شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش این حادثه ۱۰ واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی با توان ۲۰ تکنسین فوریت‌های پزشکی بر بالین مصدومان حاضر شدند.

راستین خاطرنشان کرد: مصدومان این تصادف زنجیره ای که در رده سنی ۲۵ تا ۴۵ سال بودند پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های الزهرا (س) و کاشانی اصفهان منتقل شدند.

براساس گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت، یادآور شد: از همان لحظات نخستین امدادرسانی به مصدومان این حادثه، خودروی فرماندهی و معاون فنی عملیات استان در محل حاضر شد و به مدیریت صحنه حادثه پرداخت.

نظرات بینندگان