arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۲۳ تير ۱۳۹۹

چهار تن انواع موادمخدر در جنوب شرق کشور کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف چهار تن انواع موادمخدر در ۷۲ ساعت گذشته در جنوب شرق کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف چهار تن انواع موادمخدر در ۷۲ ساعت گذشته در جنوب شرق کشور خبر داد.

سردار محمد قنبری در این‌باره اظهارداشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در پی پایش دقیق اطلاعاتی اعضای باندهای قاچاق موادمخدر به سرنخ‌هایی از قاچاق یک محموله سنگین موادافیونی در شهرستان ایرانشهر دست یافتند.


وی افزود: ماموران انتظامی ایرانشهر با همکاری تیم‌هایی از یگان تکاوری پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی سه تیم از اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر را در حال جابه جایی محموله مواد افیونی از مناطق مرزی استان در مسیرهای فرعی این شهرستان با پنج دستگاه خودرو وانت و سواری شناسایی و در سه عملیات مجزا زمین گیر کردند.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات‌ها که با درگیری مسلحانه با قاچاقچیان همراه بود ضمن دستگیری سه قاچاقچی، توقیف ۲دستگاه زانتیا،۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت تویوتا در مجموع سه تن و ۸۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف شد.


وی بیان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر در ۷۲ ساعت گذشته با ۴۲ عملیات پلیسی در شهرهای مختلف استان ضمن دستگیری هشت قاچاقچی، ۳۰ خرده فروش، توقیف ۱۲ دستگاه خودرو؛ ۹۱۳ کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی و هشت قبضه سلاح جنگی و سلاح شکاری به همراه مقادیری مهمات مربوطه کشف کردند.
سردار قنبری تاکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان