arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۰۹۴
تعداد نظرات: ۲۵۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
حدادعادل:

ما در قضیه برجام نگرانیم، اما مردم ترجیح دادند به آنهایی که امیدواری را تقویت می کنند رای دهند / هر چه می گذرد ثابت می شود حق با ما بوده / معتدل کلمه مبهمی است

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با اصولگرا دانستن اکثریت مجلس دهم گفت که در شرایط فعلی چندان نگران وضع مجلس آینده نیست و این مجلس را تکرار مجلس ششم نمی‌داند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ما در قضیه برجام نگرانیم، اما مردم ترجیح دادند به آنهایی که امیدواری را تقویت می کنند رای دهند / هر چه می گذرد ثابت می شود حق با ما بوده / معتدل کلمه مبهمی است

غلامعلی حدادعادل معتقد است مردم به آنهایی را دادند که جانب امیدواری را در ماجرای برجام تقویت می کردند.

به گزارش «انتخاب»، رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با اصولگرا دانستن اکثریت مجلس دهم گفت که در شرایط فعلی چندان نگران وضع مجلس آینده نیست و این مجلس را تکرار مجلس ششم نمی‌داند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، علل متعددی را برای نتیجه انتخابات مجلس در تهران متصور دانست و گفت که یکی از این دلایل ابراز نگرانی ما از نقض عهد و عهدشکنی آمریکایی‌ها در مقابل امید دولتی‌ها بود کما اینکه گذر زمان و رفتارهای آمریکایی‌ها ثابت می‌کند حق با آنهایی است که نگران بودند.

متن گفتگوی حداد با ایسنا را در زیر می آید:

با توجه به اینکه شما از راه‌یابی به مجلس دهم باز ماندید، چه برنامه‌ای بعد از اتمام دوره نمایندگی‌تان دارید؟

با توجه به اینکه خدمت در جمهوری اسلامی منحصر در یک شغل خاص نیست، برای ما که توفیق نمایندگی و حضور در مجلس را پیدا نکرده‌ایم کار زیاد است که بتوانیم وظیفه‌مان را نسبت به نظام انجام دهیم. البته در طول سال‌های حضورم در مجلس نیز مسوولیت‌های متعددی در موسسات علمی و فرهنگی نظیر فرهنگستان ادب و زبان فارسی داشتم که امیدوارم بعد از اتمام دوران نمایندگی نیز بتوانم بیشتر به آن مسوولیت‌ها بپردازم.همچنین برخی کارهای علمی، فلسفی و دانشگاهی نیز داشته و دارم که امیدوارم فرصتی برای رسیدگی به آن کارها فراهم شود.

با این توضیحات آیا شما مسوولیتی بعد از اتمام دوران نمایندگی نخواهید داشت؟

دنبال این که نیستم که بخواهم سمتی یا شغلی بگیرم. خوشبختانه من بیکار نیستم و هیچ گاه هم جویای پست و سمت نبوده‌ام همیشه، کار دنبال من بوده تا این که من دنبال کار باشم.

در همین رابطه یکی از تخریب‌های رقبای سیاسی بنده در ایام انتخابات و درفضای مجازی مربوط به تعداد مسوولیت و کارهای بنده با این محتوا بود که حدادعادل شغل‌های بسیاری دارد؛ با این وجود بعد از اعلام نتایج انتخابات، تصویری از بنده در فضای مجازی منتشر شد که درآن محیطی شبیه خانه به تصویر کشیده شده بود که بنده به پشتی تکیه دادم و زیر آن نوشته بودند همسر حداد عادل: مرد بلند شو دنبال یک کاری از خانه برو بیرون.

بعد از دیدن این تصویر با خود گفتم مگر شماها نبودید که می‌گفتید چرا حداد عادل این همه کار دارد؟ طبیعتا با تصورات شما یکی از کارهایم با اتمام دوران نمایندگی کم شده است.

این توضیحات را می‌توان این گونه تعبیر کرد که پیشنهادی به شما برای قبول مسوولیت در پست خاصی نشده است؟

بعد از اعلام نتایج انتخابات شایعاتی در مورد ریاست بنده در صدا و سیما منتشر شد که همان زمان آن را تکذیب کردم؛ در هر صورت نیز خودم مشتاق مسوولیت نیستم.

انتخابات مجلس به خصوص در حوزه تهران نتایجی را به دنبال داشت که اصولگرایان تحلیل‌های مختلفی در مورد آن ارائه کردند، فارغ از این نظرات به نظر شما چرا نتیجه انتخابات در تهران این گونه رقم خورد؟

این پدیده تک علتی نیست و علت‌های متعددی دارد. یک دلیل آن است که ما در قضیه برجام بیشتر نگران نقض عهد و عهدشکنی آمریکایی‌ها بودیم و دولتی‌ها در مقابل بیشتر امید می‌دادند. در این بین مردم گرفتار ترجیح دادند فعلا به آنهایی که جانب امیدواری را تقویت می‌کنند رای دهند. اکنون نیز ما امیدواریم که مشکلات مردم حل شود اما هر چه زمان می‌گذرد رفتار آمریکایی‌ها ثابت می‌کند حق با آنهایی است که نگران بودند .

به هر حال نتایج انتخابات تهران علل و عوامل مختلفی دارد که نمی‌توان آن را در یک علت خلاصه کرد و بحث آن مفصل‌تر از آن است که در یک مصاحبه بگنجد.

در حال حاضر تحلیل‌های مختلفی راجع به اکثریت مجلس دهم مطرح می‌شود که وجه مشترک آن‌ این است که گرایش مستقل‌ها تعیین کننده اکثریت مجلس آینده خواهد بود. نظر شما در این رابطه چیست؟ فکر می‌کنید اکثریت مجلس دهم در دست کدام جناح سیاسی خواهد بود؟

مستقل کلمه مبهمی در عالم سیاست است و بیشتر شامل کسانی می‌شود که نمی‌خواهند گرایش باطنی خود را اظهار کنند و به همین دلیل نام خود را مستقل می‌گذارند. همین موضوع شامل معتدل‌ها نیز می‌شود و معتدل هم کلمه‌ مبهمی است.

با این وجود بنده حدس می‌زنم اکثریت مجلس آینده در دست نمایندگان اصول‌گرا باشد البته در حال حاضر نمی‌توانم دقیقا رفتار مجلس دهم را پیش‌بینی کنم اما در شرایط فعلی چندان نگران وضع مجلس آینده نیستم همانطور که قبلا گفتم این مجلس را تکرار مجلس ششم نمی‌دانم.

با این پیش بینی فکر می‌کنید رییس مجلس دهم چه کسی خواهد بود؟

به نظرم نباید اصرار برای پیش‌بینی موضوعی داشت که برای فهمیدن نتیجه آن می‌توان چند روز صبر کرد .

با توجه به این که شما در بین اصول‌گرایان فردی شناخته شده و تاثیرگذار هستید و نظرتان برای آن‌ها م هم است، آیا پیش‌بینی شما ریاست آقای لاریجانی در مجلس دهم نیست؟

به هر حال بنده فردی اصول‌گرا هستم و کسی در آن شک ندارد. پس بقیه موضوع روشن است.

موضوع دیگر آن است بعد از اعلام نتایج انتخابات مجلس یک سری از نمایندگان و مسوولان از ورود زودهنگام به انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کردند و با تاکید بر لزوم وجود آرامش در کشور، ورود به انتخابات ریاست جمهوری را زود دانستند نظر شما چیست؟ آیا نباید فکری در این رابطه کرد؟

فکر آن است که در کشور ما همچون کشورهای نوکر آمریکا همه چیز از قبل تعیین شده باشد و مردم دخالتی نداشته باشند البته اکنون در داخل آمریکا نیز غوغاها برای انتخابات ریاست جمهوری بیشتر از ایران است. به هر حال لازمه یک کشور آزاد وجود شور و غوغای انتخابات است بدان معنا که ممکن است این رویکرد عیب‌هایی داشته باشد اما حسن عمده دارد. عیب‌ها جزیی است و حسن عمده آن است که نشان می‌دهد در کشور ما مردم خودشان تصمیم می‌گیرند هر جا آزادی باشد مشکلات فردی هم پیش می‌آید اما مشکلات فردی در قبال آن آزادی قابل تامل و صرف نظر کردن است.

این انتخابات‌ها زنده بودن ملت ایران را می‌رساند که در آن انتخابات همچون انتخابات ریاست جمهوری جدی است.

با وجودی که انتخابات نماد دموکراسی دینی است، آیا شما ورود به انتخابات ریاست جمهوری را در مقطع فعلی زود نمی‌دانید؟

بالاخره هر کاری یک سری مقدمات دارد برای انتخابات ریاست جمهوری یک سال زمان زیادی نیست و طبیعتا نمی‌شود که یک هفته قبل از آن، انتخابات را شروع کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۵۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
2
31
برجام برای شما فرقی ندارد .. واقعا جامعه ما تمام مشکلاتش برجام هست که شما گیر دادید نان مردم ارامش مردم ازدواج طلاق و خودکشی و غیره رها شده حاصل 8 سال گذشته دولت قبل بوده...یه سوال دکترجان شما .سهم از بنیاد سعدی میبری؟؟
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
سال 96 معلوم میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
2
24
مبهم حرف زدی دکتر
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
14
297
جناب حداد عادل اگه همين باشد كه شما مي گوييد هنوز يك چيز را نفهميديد: اينكه مردم از اين وضع جنگ و ساز مخالف زدن با دنيا و عدم توانايي شما در بهبود وضع اقتصادي و اجتماعي مملكت خسته شده اند. تنها يك راه براي اعلام نظر خود دارند و آن هم انتخابات و راي دادن است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
اقای حداد ایشالله خیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
کاملا صحیح است . مردم خسته شدن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
متاسفم که به جای عذرخواهی کردن از مردم بخاطر صدمات فراوانی به کشور زدید بستانکار هم شدید!!
ناشناس
| Latvia |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
اآیا مردم ز ساز مخالف زدن امریکا با ملت ایران خسته نشدند؟فعلا که امریکا داره جلوی برجام سنگ اندازی میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
جناب حداد
تاریخ مصرف جنابعالی در عرصه سیاست ایران خیلی وقت پیش به سر امده بود
در عجبم که هنوز این را درک نکردید!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
هرچه میگذرد مشخص میشود حق با ما بوده است!!!
ناشناس
| Italy |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
اقای حداد به میان مردم بیایید...
ناشناس
| Italy |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
آقای حداد 16 سال در مجلس بودید. لطفا
کار های مثبت خود را برای بنده به عنوان شهروند عنوان کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
ناشناس 22:10 عمده کار مجلس کار گروهی و بررسی طرح ها و لوایح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
عجب!
بنظرم خیلی واضحه که ما با دنیا جنگ نداریم ، بلکه این آمریکاست که با ما جنگ داره ،خاصییت استعمار همیشه همینه ، وقتی یک جوانمرد با غیرت(ایران اسلامی) میخاد از حقش دفاع کنه و رو پا خودش باشه ، کدخدا میگه باید زیر بلیط من باشی و الا هوتو تو..! حالا کی به سوختن دست کد خدا راضیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
عدم توانایی شما در بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی؟؟؟
الان توی این دولت وضع اقتصادی و اجتماعی بهبود پیدا کرده؟؟
واقعن؟؟چه باحال!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
21
آولا صدای نه مردم یه کمی گیچت کرده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
12
چه می توان گفت به این قشر... حدی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
28
ساکت بمانید به عقل نزدیک تر است.
پاسخ ها
رحمانی
| United States of America |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
اتفاقا نه ! تا مرد سخن نگفته باشد .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
31
به اندازه رای خودت حرف بزن
وقتی مردم به تو و به همفکران تو رای ندادن یعنی سکوت کن دکتر
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
26
حتی اولویت سیم مردم هم نبودی پس دست برداردکتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
11
آقای حداد
در این باغ در این مزرعه پاک بجز عشق بجز مهر دگر بذر نکاریم
کاظم از بیرجند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
16
خدا از امثال شمابگذرد خدا میداند که شما ها چه موجوداتی هستید
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
22
والله اگر ازخدا می ترسی بروکنار اگراز روز قیامت می ترسی برو کنار مارابه خیر توامید نیست شر مرسان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
6
واقعا نگران میشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
16
موضوع تقلب چی شد ؟ الان میگید مردم به معتدل ها رای دادند ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
12
263
سالها شما در این کشور مسئول بودید ولی باز هم به اشتباهات خود اعتراف نمیکنید و کشور را به این روز انداختید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
برای اینکه واقعا با ملت نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
واقعا شهامت دارید.حرفهایی میزنید
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
تازه هنوزم سوداي خدمت به نظام را در سر دارد. اي كاش كمي هم به فكر خودش بود و كمي استراحت ميكرد. خدمت ديگر بس است دكتر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
یخورده منطقی باش لطفن.همچین میگی که انگار بعد انقلاب دولت افتاده دست اصولگراها!!!
بعد انقلاب خوبه همش دولت دست شما اصلاحات بوده و فقط ی دوره 8 ساله دوست جناب احمدی نژاد بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
8 ساله احمدی نژاد اتفاقا معرفی یکدسته جریان معلوم الحال بود و پرده را بالا زد روشنگری اذهان امروز مردم مدیون دوران 8 ساله آقای احمدینژاد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
15
اصولگرایی مبهم تر است چون معلوم نیست بر چه اصولی استوار است
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
14
آقای حداد عتدل ما هم می دانیم اما ما جهنم را به بهشت شمایی که اصوالگرا هستین با جون .دل ترجیح میدهیم
مردم بهشت را با شما نمی خوان !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
11
نگرانی از نقض عهد امریکاییها را همه دارند حتی اقای ظریف ولی آیا صلاح مملکت با خزانه خالی که در تحریمها رشد کرده بودند با اینکه حتی برای خرید دارو هم نمی توانستیم با کشوری معامله کنیم این بود که به روش جلیلی عمل کنیم و فقط برویم با طرف مقابل( نماینده طرف مقابل) چایی بخوریم الان وضعیت همان وضعیت قبل از تحریمهاست ؟ شما که اهل انصافید ؟ گفتن نه راحت تر است از اینکه بگویید بله و تلاش کنید به یک معامله منصفانه برسید اما نتیجه این کجا و ان کجا . شما آیا بیماری را دیده اید که بخاطر نبود دارو و یا گرانی آن روی دست فامیلش پرپر بزند ؟
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
7
178
کار دنبال من بوده تا این که من دنبال کار باشم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
همراه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
یعنی مجلس شما رو کاندید میکرده و تمایل شخصی نبوده؟
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
3
31
حداد عادل لطفا تامل کن
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
10
213
آقای حداد خدا قبول کنه اعمال شما را!!! مردم دیگر قبول نمی کنند.
نورمحمدی ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
3
48
جناب آقای حداد "عادل"!!!
باسلام خدمت شما

این مردم با چه زبانی بشما اعلام کنند که طیف حصرتعالی رو نمیخوان.
پاسخ ها
زیبا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
انگلیسی!!! آقای حداد فقط انگلیسیش خوبه مثل احمدی نژاد
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
با بیان درست بفرمایید در خدمتم
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
3
35
بای بای حدادجان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
2
41
هرچه میگذرد ثابت میشود حق با ما بوده است ! ما که نتیجه گرفتیم هرچه میگذرد حق با مردم بوده
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
9
213
جناب آقاي حداد با چه زبوني بگيم تاريخ مصرف شما براي ما تموم شده و اينقدر جاي مردم صحبت نكنين.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
35
اخوی اعتدال رو مردم دوست دارند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
8
هر جامعه و کشوری با امید زنده است نه با آشوب و تشویش و جنگ . چرا باید مردم ایران در نگرانی و تشویش باشند ؟ چرا باید هر روز خبرهای بد و ناامید کننده بشنویم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
با سلام پیرو فرمایش شما عرض میکنم امام علی ( ع ) فرمودند: آنکه شادی اش کم است آسایش
او در مردن است غم و اندوه و یاس اولین کناه کبیره است قابل توجه بعضی ها که چهره های عبوس دارند
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
6
171
حق را بايد مردم تشخيص بدهند كه با شماست يا ديگران. البته خودتون هم ميدونيد كه مردم در انتخابات درست تشخيص دادند. چرا به خودتون حق ميديد كه به جاي مردم نظر بديد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
«« در هر صورت نیز خودم مشتاق مسوولیت نیستم.»»
شما که خودت داری میگی مسوولیت پذیر نیستی...
ضمنا آقای حداد، پشتیبانی از معتدلیون فقط نمی‌تواند ناشی از علاقه به آنها باشد،شاید چون مردم از امثال شما بریدن، به آنها روی آوردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
7
159
اصولگرایی هم یعنی خود محوری خودخواهی انحصارطلبی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
دلیل منفی دادن من :کلا اصولگرایی چیز خوبی است ولی متاسفانه این اصولگرایان باعث شده اند ما به انجام کار با اصول نگران شویم..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
0
نخیر هر چه زمان می گذرد و نقشه های سعودی و تندروهای آمریکایی رو می شود معلوم می شود گزینه جایگزین برجام چه بود!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
7
61
خوشابحالت انتخاب.همینو کم داشتی.حداد هم اومد طرف خودتون.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
شاهد حرفهای ایشان انتخابات اصفهان است که به خاطر رای دست به هر کاری نزدند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
24
البته که شما طرفدارای احمدی نژاد بایدهم نگران باشید ....همه کاری رو با بچه بازی اشتباه گرفتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
4
ساکت
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
0
اعتدال درهمه اموربرگرفته ازقزآن کریم افراط وتفریط ناشی ازعقده هاوکمبودهای شخصیتی است وجودمبارک پیامبزکه خداوندایشان رارووف ورحیم خطاب میکنندناشی ازمشی اعتدالی ایشان است رفتاررهبری هم مملوازاعتدال است افراطیون به خودفکرکنندوازموضع خود حرف بزنند امامان عزیزمان نیز همواره مشی اعتدالی داشته اند کمی درقزآن کریم تدبرشودموضوع روشن میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
18
آقای حداد ما که واقعاً دیگر نمیدانیم در مملکتمان چی مبهم و چی روشن است!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
4
نگران چی هستید؟

همه مردم دیدن و می دونن که کشور در حال نابودی و انحطاط بود و مردم اواخر دولت قبل برای زنده ماندن هم با مشکل مواجه بودن
واقعا شمابه فکر مردمید که نیستید یا به فکر خودتون ؟
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
6
131
جناب آقای حداد عادل شما که قبل از انتخابات 92 انصراف دادی چون معتقد بودی افراطی گری در جامعه طرفداری نداره و رای هم نمیاری.پس به جای این صحبتها که بوی نفاق میده تشریف ببرید فرهنگستان همون کارهای ادبی رو ادامه بدید بد نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
البته بنده خیلی تمایل دارم بدونم سالی 40000000000 ریال بودجه فرهنگستان دقیقا صرف چی میشه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
امیدوارم که دیگه نماینده نشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
ایشالله دوره بعدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
4
125
با این روشی که در پیش گرفته ایددور بعد همین چند رای را هم نخواهید داشت
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
شما با فردی تبلیغ کردی که ایشان جوان بود و جویای نام و طوری عکسهای شما و ایشان در خیابان پخش شده بود که انسان فکر میکرد با این هزینه تبلیغات برای هر یک از فقرا یک خانه میتوان ساخت البته این جوان کار شما را برای همیشه یکسره کرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
بذر پاش را میگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
4
97
انتخاب محترم . با اجازت انتقاد دارم شدیدا" جدیدا" شدی تریبون حداد و جلیلی و دارو دستشون به عرض میرسانم شما هم دارین مسیر صدا و سیما رو دنبال میکنین حداقل جوابیه برای این آقایون هم منتشر نمایید.ممنون بابت انتشار
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
8
شما نگران باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
کسی که توانایی درک مفهوم واژه معتدل را ندارد نمی تواند حضور در مجلس داشته و اظهار نظر در خصوص مسائل مملکتی را نیز داشته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
3
104
ازآقای حداد که چند سال ریاست مجلس را برعهده داشته اند بعید است این حرفهای کینه توزانه بزنند .مردم فعلا شما رانخواسته اند .بالاخره این تحریم ها یک روزی باید با پافشاری برداشته می شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
ازآقای حداد که چند سال ریاست مجلس را برعهده داشته اند بعید است این حرفها را بزنند .مردم فعلا شما رانخواسته اند .بالاخره این تحریم ها یک روزی باید با پافشاری برداشته می شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
منشاء تمام این نگرانی ها همین افکار اصول گرایی شما بوده که عواقب و عوارض آن امروز بروز می کند . معتدل کلمه مبهمی نیست کارهای پشت پرده شما نمی گذارد اعتدال گسترش یابد .مردو فرق اعتدال و اصول و مبهم بودن را می دانند .لازم به یاد آری نیست شما اگر اصولی بودید حتما" رای می آوردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
حاجی خدا بد نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
4
آقای حداد عادل

۱- شما عضو فرهنگستان زبان فارسی هستید ، لطفاً بگویید چرا معتدل کلمه ی مبهمی است و بجای معتدل چه کلمه ای را پیشنهاد میکنید.
۲- اینکه حق با شما است یا نه را نباید خودتان قضاوت کنید چون شما از ابتدا هم معتقد بودید که حق با شما است ، بهتر است مردم قضاوت کنند که حق با چه کسی است ، البته مردم در انتخابات نظرشان را بیان کردند...!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
لطفا به سیاست کاری نداشته باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
ایشالله خیره..نگران نباش حداد جون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
شما اصلا نكًران نباشيد ،به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مردم هميشه بهترين تصميم را كًرفته اند ،اكًه از چيزي ديكًه ناراحتي نميدون !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
3
132
این بنده خدا رای نیاورده اعصابش بهم ریخته
پاسخ ها
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
تو مجلس میشه مشاور شد؟؟ ... این را راه بدن شاید آروم شه
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
بریم باغ با هم صفا ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
این آقا در جاهای دیگه به اندازه کافی مشاور هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
14
شما اصلا نكًران نباشيد ،به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مردم هميشه بهترين تصميم را كًرفته اند ،اكًه از چيزي ديكًه ناراحتي نميدون !!!!
مبين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
17
1
"برای ما که توفیق نمایندگی و حضور در مجلس را پیدا نکرده‌ایم کار زیاد است که بتوانیم وظیفه‌مان را نسبت به نظام انجام دهیم
بهلول
|
Finland
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
بیخیال حداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
2
111
اول این مردم هستند که حرف اول و آخر را میزنند.
دوم اینکه شما که رئیس فرهنگستان هستید معادل کلمه معتدل را کشف نموده و بفرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
بیایید به جمع معتدل ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
3
128
آقای حداد یاد بگیرید به ترجیح مردم احترام بگذارید و اینقدر بذر ناامیدی را در جامعه نپراکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
اقای حداد محض رضای خدا صادق باشید
بهارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
امیدمان هر روز بیشتر از دیرز میشه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
15
ما هم نگرانیم اما به ادامه وضعیت قبلی در پرونده هسته ای نگرانتریم ما هم به امریکا بی اعتمادیم اما شما به انها بهانه دادید تا بتوانند دنیا را بر علیه ما بسیج کنند واین از نظر ما اشتباه است
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
جناب آقای حداد عادل
طوری صحبت میکنید گویا هیچ جناحی نگرانی نداشته و فقط کشف شماست. مانند افراد دیگر از جناح اصولگرا که به مسئله نفوذ به عنوان اختراع برق نگاه میکنند و تلاش میکنند که بقیه را آموزش بدهند !! هر فردی که با الفبای سیاسی آشنا بوده و دنیا را کمی بشناسد به این امور آگاه است. پس کشف الاسرار شما نیست به شعور مردم بیشتر احترام بگذارید. برجام یک فرصت است و یک آزمایش . باید دید چگونه می شود از آن استفاده کرد , همین . مثلا اینکه تصدق سر دولت قبلی نفت نمی توانستیم بفروشیم که دولت بتواند حقوق شما و بنده را بدهد . حالا می توانیم . این پیشرفت نیست؟ و ده ها مثال دیگر . کسی نگفته که برجام باعث میشود اقتصاد ما ظرف دو سال به شکوفایی بالا برسد . اول باید ثمرات وحشتناک عملکرد دولت مورد تایید شما را به مرور پاک کرد تا تازه به مرحله قبل از تحریم برسیم . بقیه اش فعلا طلبتان .باید چشم واقع بین و منصف داشت که به اسلام نزدیکتر است . مزید اطلاع , یک اصولگرا هستم ولی نمی توانم بی انصاف باشم
عمو رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
تو خودت میدونستی که دیگه پیش مردم جایگاهی نداری بخاطر همین تو انتخابات رئیس جمهوری انصراف دادی مردم حتی تورو واسه نمایندگی هم قبول ندارند همکارانتم تورو بیشتر یه آدم فرهنگی میدونن تا سیاسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
15
البته بیشتر شما نگرانید .اکثر غریب به اتفاق مردم با کمال احترام با نظر شما موافق نیستنند
sorosh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
13
توخوبی!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
14
اقای حداد گفتید که از برجام نگران هستید اما بدانید در مورد برجام مردم دل ارام وامید وارهستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
واقعا ثابت شده که وفاداری محض به یه ایدولوژی مایه بدبختی جوامع بشریه. اعضای احزاب وفادار به ایدولوژی های مختلف همه مجبورن به ساز روسای سازمان ایدولوژیشون برقصن. سیاستمدار و حقوقدان و هنرمند و نویسنده و روشنفکر و کارگر و ..همه چشم به دهن "بزرگتر" های اون ایدولوژی دوختن و هر چی اونا گفتن اینا هم تکراش میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
14
حداد جان اصولگرائي را معني كن تا مردم متوجه شوند كه شما رعايت مي كنيد يا نه ؟ تا بعدش برسيم به معني اعتدال
حجت الله
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
12
" هر چه می گذرد ثابت می شود حق با ما بوده "
جناب حداد! این تذهبون؟ به کجا دارید میروید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
9
اقای حداد ما اینها رو به دل نمیگیریم
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
13
بسه شانزده سال نمایندگی دیگه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
12
جدیدا زیاد صحبت می کنند ایشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
6
خدا قسمت کنه یه گپ باشما
اناری جانباز
|
Finland
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
1
آقای حداددرمجلس هفتم با لغو افزایش قیمت حاملهای انرژی بزرگترین اشتباه را درحق مردم برای جلب نظر آنها کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
لطفا به مردم توهین نفرمایید
این حرف شما بسیار زشت و ناپسند است
رضاجوانشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
سلام
خوش بحال شما جناب آقای حداد که برای شما شغل زیاد است و همین که وارد مجلس نشدید و باعث شدید یکی از کارهای شما به یک فرد که احتمالا باندازه شما شغل زیاد نداشته بشود از شما تشکر می کنیم و انشالله در روزهای بعد چند تا از شغلهای زیاد را به چند نفر بیکار واگذار نمایید تا کمی از بیکاری مردم کاسته شودو حتی اگر بازنشسته شوید بیشتر خوشحال می شویم چون فکر کنم سنتان از سن متعارف بازنشستگی گذشته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
0
به خودتون بیاید جناب حداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
ناراحتی و عصبانیت اندازه اي داره آقا ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
خدا حافظ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
شما نگرانید !! خوب همه نگران هستند بنظر آقای دکتر چه باید کرد ؟ نشست و تماشا کرد تا تحریم ادامه یابد تا کی؟ بدبختی اینجاست که همه نگرانها و از جمله آقای دکتر میگویند نگرانیم دلواپسیم !!ای کاش راه حل شان را هم بیان میکردند!!
ناشناس
|
Poland
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
مردم می دانند شما نگران چی هستید!
از خدا بترسید و به فکر آخرت باشید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
آقای حداد عزیز پیشنهاد می کنم چند روزی برین مسافرت برای اعصابتون خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
اقای دکتر شما بیخیال
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
خدامی داند مردم ایران باید تاکی چوب ندانم کاری این افراد را بخورند!!!چرا آقای عادل و دوستانشان خود را عالم مطلق میدانند و کارهای دولت را برضد مردم فقط خدا میداند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
اوضاع مالیت چطوره دکتر...مثل ما وخیمه یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
سناتوری گرون شده؟
مرتضی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
حضرت امام علی هم معتدل بود ، مرد اعتدال بود ( مبهم ) نبود آقای حداد .
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
معتدل یعنی عاقل
معتدل یعنی گره ایی که با دست باز میشود با دندان نبایستی باز کرد .
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
به نظر من نا امیدی از خصلتهای شیطان رجیم میباشدو هر کس مردم را ناامید کند گناه بزرگی را مرتکب شده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
آقای حداد انصاف داشته باشید
بهداد
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
جناب حداد شما فقط حق دارید از مردم تعریف ، تشکر و تمجید کنیدحق ندارید به جای مردم حرف بزنید ! این مردم خیلی صبور بودن شما رو تحمل کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
با توجه به اینکه خدمت در جمهوری اسلامی منحصر در یک شغل خاص نیست، برای ما که توفیق نمایندگی و حضور در مجلس را پیدا نکرده‌ایم کار زیاد است که بتوانیم وظیفه‌مان را نسبت به نظام انجام دهیم. خوشا به حالتون که براتون کار زیاد است. آخه امثال شما ابوالمشاغل بودید و همه جا پست و سمت داشتید حالا چندتاشون هم کم بشه اتفاقی نمی افته. غصه را باید جوانی بخورد که لنگ یک شغل برای حفظ آبرو و زندگی آبرومندانه باشد. بله برای شما که شغل زیاد است. همین که هر یک از شما ها چند شغل را اشغال کرده اید، این شده وضع مملکت و بیکاری جوانان. وگرنه اگر هر کسی به حق خود یک شغل است قانع بود ، هیچ کس بی کار نمی ماند آقای حداد.
عین اله با
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
اصلا اشکال ندارد اقای دلواپس و نگران شما همچنان دلواپس و نگران باش!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
معتدل کلمه مبهمی است اما کش لقمه که شما باب کردی کلمه روشن و صریحی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
ببخشيد آقا منظورتون از ما يعني كيا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
ساکت باش عزیز
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
آقای حداد: مردم بر منافع سرشارتان در تحریم صحه گذاشتند و به شما و همه دلواپسان رای نداده اند. پس اجازه بدهید مردم عمر شون را در سایه آرامش(گرچه با مشکلاتی که برای کل مملکت و مردم از بابت عملکرد بد همفکرانت درست کردید هیچ آرامش خاطری نمانده است) بگذرانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
خوش به حالش چندتا شغل داره ما هنوز ی یک شغل هم نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
یعنی تو تهران اینهمه ادم که رای دادن نفهمیدن به کی وچرا رای دادن .آقای حدادعادل مردم شمارو نخواستن اگه امام رو قبول داری ایشان فرمودن میزان رای ملت است پس سکوت اختیار کن وبه زندگیت برس
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
همین که قبول کردید مردم توی این دوره به شما رای ندادند باز جای شکرش باقیه،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
3
اقای حداد دنبال چی هستی چرا فکر میکنی شما درست میگین .چرا همیشه باید شماها باشین و هزارها چرا ... اصلا دو باره چرا حرفهای قبل از انتخابات را شروع کردی فقط بدان و بدان مردم میفهمند و قیم نمیخواهند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
بروید مدتها استراحت کنید مردم شما را برای خدمت!؟ نمیخواهند!
جاوید
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
اینکه اصولگراها مدام از اصلاح طلبان انتقاد می کنند و از شرع و قانون و اسلام برای حرف خودشان دلیل تراشی می کنند این یک روش معمولی است که رقیب سعی در پایین کشیدن رقیب داردودر اکثر کشورها حتی در آمریکا نیز شاهد آن هستیم.ولی چیزی که باعث تعجب است این است که کسانی که شکست خورده و مردم آنرا کنار گذاشته اند باز در راس تصمیم گیری های کشور حضور دارند.پس جایگاه رای مردم کجاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
چی چی حق با شما بوده یه زمانی قدرت منطقه بودیم حتی با داشتن بمب اتم هم مشکل عیجب و غریبی نداشتیم الان این وضع ماست پسورت ما اندازه یه ارزن ارزش نداره بعد میگید حق با ما بوده؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
اقای حداد عادل اگر شما بگذارید و چوب لای چرخ دولت نگذارید دولت میتواند کار را خیلی بهتر از الان پیش ببرد.
ساسان
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
با سلام و احترام
زمانی که مردم بیچاره در هشت سال دولت قبل فرش زیر پایشان ، خونه و ماشین و.... رو حراج می زدن تا پول دارو و شیمی درمانی عزیزشان را که جلوی چشمشان پرپر می شد بپردازن !!!!! جناب عادل کجا تشریف داشتین ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
حق با شما بوده است ؟عجب سخن طنزي !!!!! اگر حق با شما بود ازقبول برجام تا 7اسفند مدت زيادي گذشته بود پس چرا مردم اصول گرايان را رد صلاحيت كردند. ايكاش انتخاب رئيس فرهنگستان هم با انتخابات بود.ضمنا به لحاظ مخالفت با اصول گرايان سعي مي كنيم لغات اختراع شده فرهنگستان را به بازي نگيريم و كماكان به كامپيوتر بگوئيم كامپيوتر
نمي دانم چزا اگر اصول گرايان بگويند الان روز است يقين داريم كه شب است و انان دچار توهم شده اند. ايا رياست فرهنگستان مادام العمري است ؟؟؟؟؟و كسي بهتر از ايشان براي تصدي اين پست نيست.!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
قرارنیست هرچه که شما قبول کردید مردم بله بگویند . بهتره به فکر خود و ... باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
حداد جان تا که میخوای حرفهای لج در اور بزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
خداحافظ آقا! دیگه مجبور نیستم نطق گوش کنیم.
این آخرین نقطقتان را هم تحمل می کنیم.
هیچوقت حق با شما نبوده اما ما تریبونی جز رای نداریم که این را به شما حالی کنیم. البته حرف هایتان نشان می دهد که حالیتان نشده. در آینده هم نخواهید آمد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
در اظهارات شما چیزی جز ابهام و محافظه کاری و حق به جانبی مطلق دیده نمیشود.برای یک بار هم که شده لااقل با خودتان روراست باشید.بپذیرید که خطا کردید.بپذیرید که جایگاه و پایگاه اجتماعی ندارید و بپذیرید که حرف شما حرف دل مردم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
گفتی اصلاح طلبی و اعتدال کلمات مبهمی هستند
قبول

ولی شک نکنید اصولگرایی اصلا مبهم نیست و مصداقش رفتار شما و دوستانتان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
آقای حداد فقط شما و افراطیها نگرانید و به فکر خودتون هستید خواهشا به رای ملت احترام بذارید خواهشا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
خوب حق داره بنده خدا
اونها دوم شدن ما اول
خیلی اختلافی نیست
از نتایج مردم آزاری اینه که آدم تو همین دنیا خسارت میبینه !
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
کلمه اعتدال مبهم است و در قضیه برجام کاملا حق با شماست ولی ما مردم دوست داریم از اعتدال مبهم و برجام حمایت کنیم !
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
جناب حداد برا ریاست جمهوری ثبت نام کنی حتما برنده ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
همه چیز در جامعه روشنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
خودت نگاه کن داری چی می گی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
شما نگران از دست رفتن مقام و موقعيت خود هستيد و گرنه آنچه را برزبان مي رانيد كه نگران كشور و مردم هستيد ظاهراً شعار به نظر مي رسد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
ما که قبول نداریم تو بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
چطور مجلس با اکثریت اصولگراست ولی رییس فراکسیون اصولگرا از ورود به مجلس بازمانده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
سلام آقاي حداد از جناب نصر چه خبر
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
به جمع دلواپسان خوش اومدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
معتدل کلمه مبهمی است اما افراطی کلمه روشنی است
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
هر موقع کمی مردم امید به زندگی پیدا می کنند شماها نگران می شوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
آقای حداد عادل ، به نظر خودتان ، طیف مقابل شما ، با تاریخ عملکرد امریکا نسبت به انقلاب اسلامی ، آشنا نیست ؟! مسلما رد احتمال نقض عهد و پیمان از سوی امریکا و متحدانش ، هیچ عقل سلیمی قبول نمیکند ، اینکه مرتب حرف از احتمال نقض عهد امریکایی ها ، زده میشود که هنر ی نیست ، و قطعا طیف مقابل شما هم میداند ، باید قبول کنید که در این شرایط ، باید به همین روش رفتار کنیم و چاره ای نداریم ، آنچه مهم و خواست مردم است تلاش برای حل مشکلات و دوری از ایجاد تنش و درگیری ، لااقل بیشترش میباشد. در ضمن اینکه در مورد داشتن مشاغل متعدد شما ، مگر دروغی گفته شده ، خودتان هم بخوبی اذعان دارید که غیر از نمایندگی ، عهده دار کارهای دیگری هم بوده اید که مسلما ، بدون مزد و پاداش هم نبوده! و اینکه بعد از رای نیاورن ، به خانه نشینی متهم شده اید ، آیا طرح موضوع ، دلیلی بر حقانیت و اصل موضوع که جنابعالی متصدی مشاغل متعددی هستید که نیست ، جناب اقای حداد عادل ، آیا در عرصه فرهنگ ، تنها فرزند برومند شما ، دارای تحصیلات.هستند و یا اینکه فرزندان این ملت هم ، کم نیستند که توانایی ارايه خدمات مشابه هستند. آیا دانا تر و باسابقه تر و ادیب تر از خودتان کسی دیگری نبود و نیست ؟! آقای حداد عادل مردم بحمدالله روز بروز آگاهتر و هوشیارتر میشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
اقاي حداد تاحالا فقط خسته كننده بوديد ، خسته شده بوديم از دستتون .ولي حس مي كنيم ديگه خطرناك شديد..................
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
انتخاب عزیز . واقعا شما هم دنبال رو رئیس جمهور سابق جلیلی وحداد عادل وغیر شدید سعی کن مخاطبین خود را از دست ندهید . راهی را که میروی بسوی اصول گرای بی اصول است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
جناب حداد عادل كاش ميگفتن به نظر ايشون اگه ما برجام انجام نميداديم دقيقا بايد چيكار ميكرديم با اوضاع تحريم ها و اقتصاد كشورمون؟ به شيوه احمدى نژاد به سير پيشرفت اقتصادى ادامه ميداديم؟
ببخشيد جناب حداد عادل كى بود كه باعث شد ما تحريم بشيم كه حالا بخوايم براى لغو تحريم مزاكره كنيم؟
..
آملی ریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
عجب فکرکردید تا ب این جواب برسید ،ملت دیگه خسته شدن برید دنبال بیزینستون ،سیاست رها کنید دیگه این حرفا برای تو دهنی زدن رقیب وخودتون موجه جلو دادن سودی نداره ،!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
جناب بابت اینکه مردم نمی خواهند شما وکیلشان باشید باید به شما پاسخگو باشند چرا اینقدر ناراحت هستید که فکر می کنید خداوند مسئولیت اصلاح و اداره دنیا را به شما واگذار کرده است
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
اقای حداد فرض کنیم صد در صد حق با شما، اقا اگه برجام را قبول نداری مملکت را میبری تو شرایط دوره احمدی نژاد ، قبوله

متاسفانه دعوی سر قدرته ، ما ملت گیر شما ها افتادیم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
11
من برات نگرانم
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
10
باسلام زمانی کهما دانش آموز بودیم در صفحه عنوان کتابها نام غلامعلی حداد عادل را میدیدیم ذهنیت چهره فرهنگی داشتن از ایشان خیلی دلچسب بود کاش در سیاست دخالت نمیکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
13
خوش به حالت که شغل داری خیلی ها بیکارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
اون هم چندین شغل !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
6
نگرانی سودی نداره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
9
عجب حرفهای از جناب آقای حدادعادل می‌شنویم: "کار دنبال من بوده تا این که من دنبال کار باشم."نه!فقط شانس به شما روی آورده است.
همدانیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
7
میگم مگه نه اینطور است که باید یک نفر بعد 30سال بازنشسته بشه وجاشو به یه نیروی جون بده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
11
آقاحدادازوقت باقیمانده حداکثراستفاده راببرچون درسراشیبی هستی وهرگزاین روزهای طلائی برایت تکرارشدنی نیست
حسین
|
United States of America
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
12
مردم اعلام کردند به شما اعتمادندارند
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
8
نگران نباش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
10
خوب نیست ادم دنبال قدرت باشد . معاذالله
بسيجي از تبريز
|
Germany
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
12
آقاي حداد ، اشتباه نكنيد معني راي مردم تنها به خاطر برجام و ... نبود شماها بود .
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
3
3
امیدوارم زودتر ناراحتیتون برطرف شه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
12
من فقط یه چیز را فهمیدم اونم اینکه مردم به اصولگرایان گفتن نمیخوایم نماینده مون باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
9
هنوز ناراحتید
محمد
|
United States of America
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
11
یه کم نگزان گرانی و تورم و اعتیاد و طلاق و بیکاری و وضعیت اسفبار علمی دانشگاه ها و ورزش و کشاورزی و محیط زیست و ....باش
پاسخ ها
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
حرف خوبی زده یک کم به فکر بی کاری جوانان /بالا رفتن سن ازدواج/گرانی/اعتیاد/جرم و فساد که بی داد میکنه باشید تو این چند ساله چه کاری برای مردم کردید ؟؟؟
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
12
ما خیر مملکتمون رو می خواهیم
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
13
اگر ترامپ بیاید قدر اوباما را خواهید دانست.
ناشناس
|
Syrian Arab Republic
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
9
تا مرد سخن نگفته باشد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
15
نتیجه8سال نگرانی شمابر سر برنامه ی هسته ای را مردم بخوبی لمس کردند.
ناشناس
|
Finland
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
9
خداحافظ اقای رییس!!!!!!!!!!!!
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
11
بالاخره پذیرفتیدکه پیام دولت تدبیر و امید به مردم امید داده و مردم رو امیدوار کرده


اقلیان دولتی به خاطر امیدواری موجود ازتون سپاسگزاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
10
امید هر روز بیشتر پرفروغ تر
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
15
شما هشت سال چه چیری تحویل دادید؟
پاسخ ها
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
میشه بگید چه چیزی که تو هشت سال تحویل دادید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
10
جدال بی مورد هیبت آدمی را از بین میبرد. حضرت علی ع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
12
یه توضیحی درباره عملکرد 16 ساله در مجلس لطفا
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
8
با ناراحتی چیزی درست نمیشه
پاسخ ها
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
از ادبیات رفیقتون استفاده کنم
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
8
اقای حداد اعتدال مبحث خوبیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
8
آقای حداد یه سوالی دارم از شما اقای یانی که خاوری را به وجود آوردند از بستگان شما بودند یا خیر؟
پاسخ ها
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
حداد جان غمت نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
10
سخته پذیرش شکست سخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
9
نظرت درباره اعتدال را کمی معتدل کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
10
نماینده شدن خیلی سخت شده ..نظر شما چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
7
فک می کنی برای رییس جمهوری پا پیش بزاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
10
هرچقدرسوادودرک وآگاهی جامعه بالاتربرود رئیس شدن تماینده شدن مسول شدن سخت ترمیشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
8
گفتیم از حال و هوای رای نیاوردن در اومدید ...دارید تجدید قوا می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
9
میشه واضح تر صحبت کنید..صدا نمیاد ..دارید دور میشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
9
متوجه عرایضتون نشدم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
8
چرا کارهای با سود کلان برای ما نیست
نخود همه آش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
10
اعتدال در وجه سیاسی آن یعنی پایبندی به قانون و معتدل کسی است که به قانون پایبند باشد. ابهامی نیست؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
18
اقای حداد عادل میشه یک سوال از شما پرسید چرا موقعی که مردم به شما وهمفکرنتان رای میدهند شعور انقلابی خود را به نمایش گذاشته اند ولی وقتی به غیر شما رای بده دچار کج روی و اشتباه در انتخاب شده اند
سوشیانس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
9
معتدل مبهم نیست . معتدل یعنی بهاری
اما تندرو واژه کاملا مشخصی هست. لذا مردم بهار را انتخاب کردند نه زمستان را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
11
باید همپشه به دیگران امید داد و آدمی به امید زنده است.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
8
جناب حداددلواپس نباشید..میشه چند صباحی برید استراحت خارجه؟:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
16
0
خداییش حرفهاش منطقیه فعلا که مسولین فرانسوی هم از عدم اجرای تعهدات برجام توسط آمریکا اظهار نگرانی کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
11
حاصل 35 سال کار وتلاش را لطفا تشریح کنید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
13
جناب حداد واژه اعتدال را حضرت علی علیه السلام بنیان گذاشتند باحدیث خیرالامور اوسطها.......لطفا کمی درسیره امامان بزرگوار مطالعه نمایید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
9
حدادجان آرامشت رو حفظ کن
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
13
حق بامردم است و خدمتگذار مردم باشید نه خادم یک جناح سیاسی
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
12
معلومه تازه از شوک انتخابات درآمدید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
12
شماها مملکت را بدین جا رسوندید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
13
دولت روحانی باید حالا حالاها خسارات کارهای شماهارو درست کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
12
آقای حداد مناظره های انتخاباتی سال 92یادتون می اد..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
4
10
در انتخابات 96 معلوم می شود حق با کیست.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
14
هشتاد میلیون نفر اشتباه کردند..یعنی به واژه مبهم رای دادند
مسعود
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
14
میزان رای ملت است . جناب آقای حداد عادل به رای و نظر مردم احترام بگذارید
احمد
|
United States of America
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
12
فرموده اند که معتدل کلمه مبهمی است.لطفا شما شرحی از ان بدهید
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
9
جناب دکتر حداد عزیز لطفا بیاید در میان ما
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
13
آیل اقایون اصولگرا نگران وضعییت مردم هستند ؟؟؟!!!
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
16
کرسی سبزبهارستان خداحافظ
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
15
چرا تحمل شكست را نداري مگر مردم حتما به شما راي بدهند
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
15
ما دوست داريم معتدل باشيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
16
به سلامت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
18
اقاي حداد مردم به شماراي ندادن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
15
بسیاری از نابسامانیهای گذشته وحال ناشی از طرزتلقی وتفکر عده ای است که فکر می کرده اند حق با آنهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
2
13
ناراحت ارای داده شده هستید ..متوجهیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
2
متاسفانه شما و همفکرانتان عامل وضعیت موجود هستید ولی شهامت عذرخواهی و مسئولیت پذیری را ندارید.
اسفندیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
دور است ولی به سلامت باز آید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
هر چه بیشتر حرف میزنی ما هم بیشتر ناراحت میشیم
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
3
جناب آقای حداد این قدرت مگر چقدر ارزش دارد شما به سخنان علی ع در باره قدرت ومقام مراجعه نمایید ببینید واقعا این دنیا چیه بخاطر همین شما اگر مردم ایران را دوست دارید بروید مثل سابق دنبال تدریس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
4
دنیا رو ببین
انگار همین دیروز بود احمدی بود و حداد سرمست از ریاستهای به آنها رسیده
زمانشون تموم شد
البته اعتقاد دارم دوره این دولت هم میگذره
ولی واقعا عبرت اموزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
دنبال این که نیستم که بخواهم سمتی یا شغلی بگیرم اما از این جمله خنده ام می کیره خوشبختانه من بیکار نیستم و هیچ گاه هم جویای پست و سمت نبوده‌ام همیشه، کار دنبال من بوده تا این که من دنبال کار باشم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
3
قبول كن كه شما ها باختيد و در بين مردم جایگاهی نداريد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
1
اقای حداد ما که میدونیم وضع مالی خوبی داری لطفا برای مردم حرف نزن
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
2
سرکار حداد عادل درست میگه نیاز ی به کا ر نداره ...
پدرام
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
1
من خودم با موضع حداد عادل کاملن مخالفم ولی از اینکه با حفظ موضعش برخلاف خیلی از افراد تو حرفاش میزان زیادی از ادب و منطق رو رعایت می کنه خیلی لذت می برم و اتفاقن با وجود موضع گیری مردم به نظرم اگر تو صدا و سیما سیاسی عمل نمی کرد می تونست گزینه ی خوبی باشه
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
1
انتخاب. بین این سی منتخب و امثال حداد تفاوته تفاوت
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
1
از قضا شما همیشه ازتسهیلات استفاده کرده اید..بورسیه تحصیلات در انگلیس تا رسیدن به نمایندگی مجلس با ابطال 600 هزار رای وحذف رجایی مظلوم وگرفتن وام های کلان برا ی تاسیس مدرسه خصوصی
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
2
آقای حداد: سالی که(16 سال پیش) وارد مجلس شدی و سالی که از مجلس باید تشریف ببری از نظر رای ملت هیچ تغییری حاصل نشد. چون در آن سال هم امتیاز چنابعالی به میزان 7 اسفند 94 بود!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
3
جناب حداد عادل این مشکلات زاییده مدیریت اشتباه شما بر مجلس است،می دانی چرا؟برای اینکه زمانی که جنابعالی ریاست مجلس را بر عهده داشتی بر کار دولت کریمه احمدی نژاد هیچگونه نظارتی نداشتید و همه چیز را گل و بلبل فرض می کردید،جمع دوستان و یاران شما و احمدی نژاد جمع جمع بود و بخاطر کوتاهی های دیروز شما امروز مشکلات اقتصادی زیادی داریم،بر باد دادن منابع مالی به دلیل نبود نظارت از طرف مجلس شما ریشه تمامی مشکلات امروز است،روزی که قطعنامه ها کاغذ پاره خوانده شد هیچ آینده نگری از طرف مسئولان آنروز نشد،هیچ ریاست جمهوری نمی تواند خرابه ای را که احمدی نژاد تحویل داد به سرعت و ظرف چند سال آباد کند،الآن قیمت نفت 1/3 دوران احمدی نژاد است و با کوهی از مشکلات اقتصادی و بدهی و طرح های نیمه کاره،انصاف داشته باشید و منافع شخصی و گروهی و حزبی را به منافع ملی ترجیح ندهید،شما اصولگرا باشید همه پست هایی که با انتخابات در اختیار افراد قرار می گیرد بخاطر عملکرد افراد از آنها گرفته خواهد شد و در اختیار نیروهای جدید گذاشته می شود،به رای مردم احترام بگذارید .امروز بخاطر وجود شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی تمامی تلاش ها و صحبت های سياسيون ظرف چند ثانیه و دقیقه در اختیار مردم قرار می گیرد و آنرا بهتر از هر فرد سیاسی تجزیه و تحلیل می کنند می دانید چرا؟چون مردم منافع ملی را می بینند ولی بعضی از سياسيون و مخالفین شکست خورده دولت نه.
رضا
|
United States of America
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
8
تا مرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشد
آقاي حداد چرا اينقدر اصرار داري كه طرفدار داري فرض براينكه داري اينقدر گفتن نداره يك نيم نگاهي به اراي خودت بيانداز متوجه ميشي
ناشناس
|
Finland
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
2
مردم خواهشا بهش کاری نداشته باشید.چندسال دیگه اگر خدای ناکرده دوباره رای بیاره چند تا طرح مثل کنترل نامحسوس از درب منزل یا مثلا حصارکشی جنسیتی در خیابانها یا ..میده به مجلس
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
راستی از ژاپن اسلامی چه خبر!!!؟
ذره بین
|
United States of America
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
نگرانی اصلی اقای حداد و دوستان اینه که میدونن با پایین اومدن ازصحنه حتی با ذره بین هم قابل دیده شدن نیستن .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
از اقای باهنر بیاموز نه ثبت نام کرد نه حرف میزنه واقعیت را پذیرفته
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
آقای عادل ،کاش خودتان درک می کردی که اکثریت مردم دیدگاه وافکار شما راقبول ندارند
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
شما فقط به فکر منافع شخصی خودتان است نه ملت بیچاره واین را مردم خوب می فهمند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
كنترل نا محسوس مردم اصلاً مبهم نيست !!!! ولي معتدل مبهمه !!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
بازنشستگی هم چیز خوبیه پیرشدید دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
1
با سلام اینجانب برای معلمین و استادان همیشه احترام قائلم اما اگر مجلس ما و دولت ما و تمام ارکان نظام معدل افکار مردم را درک نمایند قطعا صاحب رای خواهند بود این یک اصل است
امروز تحلیل مردم بسیار دقیق تر از گذشته است
کلید این تحلیل از اتفاقات رخ داده در دولت گذشته کلید خورد مردم رکن اصلی تصمیم گیری در این کشورند پس مواظب باشیم سیاست ما حرکتی در دایره دین انجام دهد و گرنه سیاستی که از محیط دایره دین تجاوز کند و خدای ناکرده متوسل به دروغ و ریا و تهمت و قدرت طلبی باشد قطعا عمر کوتاهی دارد و مردود است با هم متحد باشیم و از کوبیدن بر طبل نفاق دوری کنید اگر دلسوز اسلام میباشید
در ارتباط با سیاست خارجی ما باید بدانیم ظلم جغرافیا ندارد در هر گجای عالم محکوم و منفور است چه ظالمی در مکه مکرمه ظلم نماید و یا در آفریقا پس شعار ما باید ضد ظلم و حامی مظلوم باشد نه شعار های جغرافیائی و منطقه ای این منش و خوی امامان معصوم بوده و هست والسلام ان وعده ا... الحق
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
0
اگر حق واقعی نه تفسیری با تو وامثال باشد وای به خون های که پای درخت حق ریخته شده می دانی چرا چون خود را حق ومحور می دانی نه واقعیت جامعه را
نظرات بینندگان