صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۱ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۶۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
«ایلان ماسک» در تلاش برای رقابت با یوتوب و افزایش تمرکز ایکس بر محتواهای ویدیویی، قصد دارد به‌زودی یک اپلیکیشن برای تلویزیون‌های هوشمند آمازون و سامسونگ عرضه کند. در این اپلیکیشن می‌توان ویدیوهای طولانی شبکه اجتماعی ایکس را مستقیماً در تلویزیون مشاهده کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیجیاتو: ایلان ماسک قصد دارد به‌زودی یک اپلیکیشن به‌منظور تماشای ویدیوهای طولانی پلتفرم ایکس برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و آمازون عرضه کند.

«ایلان ماسک» در تلاش برای رقابت با یوتوب و افزایش تمرکز ایکس بر محتواهای ویدیویی، قصد دارد به‌زودی یک اپلیکیشن برای تلویزیون‌های هوشمند آمازون و سامسونگ عرضه کند. در این اپلیکیشن می‌توان ویدیوهای طولانی شبکه اجتماعی ایکس را مستقیماً در تلویزیون مشاهده کرد؛ به‌نظر می‌رسد که کارکرد این اپ مشابه اپلیکیشن یوتوب برای تلویزیون‌های هوشمند باشد.

براساس گزارش فورچون، ایلان ماسک در ایکس، در پاسخ کوتاهی به پست یک کاربر مبنی بر اینکه ویدیوهای طولانی‌مدت این پلتفرم را می‌توان مستقیماً در تلویزیون‌های هوشمند تماشا کرد، گفت که «به‌زودی» این قابلیت ممکن خواهد شد. اپلیکیشن ایکس برای تلویزیون احتمالاً شبیه به اپ تلویزیونی یوتوب خواهد بود. فورچون به نقل از یک منبع آگاه می‌گوید که ماسک قصد دارد با یوتوب رقابت کند.

ویدیوهای شبکه اجتماعی ایکس در تلویزیون‌های هوشمند

ایلان ماسک پیش‌ازاین گفته بود که می‌خواهد شبکه اجتماعی ایکس را به یک سوپراپ تبدیل کند. ماسک برای تحقق‌بخشیدن به این موضوع، برنامه‌های مختلفی در سر دارد؛ برای مثال، مدتی پیش این پلتفرم قابلیت تماس تصویری و صوتی را برای کاربران فراهم کرد و همچنین این میلیاردر می‌خواهد پرداخت‌های همتابه‌همتا را در ایکس ارائه دهد.

ماسک برای تبدیل‌کردن ایکس به یک پلتفرم ویدیومحور، قصد دارد افراد مشهوری مانند «تاکر کارلسون»، مجری و مفسر شبکه فاکس‌نیوز و «دان لمون»، مجری سابق CNN را به ایکس بیاورد. او همچنین از یوتوبر مشهور، «مستر بیست» دعوت کرد تا در این پلتفرم ویدیوهای خود را منتشر کند.

البته ایلان ماسک صرفاً به انتشار ویدیو اکتفا نکرده است و به محتواهای متنی نیز توجه دارد. امروز شبکه اجتماعی ایکس قالب جدید «مقالات» را معرفی کرد که در آن کاربران پریمیوم و سازمان‌های تأییدشده می‌توانند مقالاتی با 100 هزار کاراکتر همراه با تصاویر و ویدیو منتشر کنند.