صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۳۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن؛
به طور متوسط هر بیمه شده آزاده جامعه هدف، در سال گذشته ۱۱ بار از خدمات درمانی شرکت بیمه دی بهره‌مند گردیده است. ۸ درصد از خدمات ارائه شده مربوط به پرونده‌های بستری و ۹۲ درصد مربوط به پرونده‌های سرپایی می‌باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت بیمه دی افتخار دارد، برای ششمین سال متوالی در قالب قرارداد بیمه‌های مکمل درمان ایثارگران خدمات رسان این عزیزان باشد.

به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ طی این قرارداد تعداد کل بیمه شدگان ایثارگران شرکت بیمه دی در حدود ۱ میلیون و ۶۵۵ هزار نفر است که تعداد ۵۵ هزار نفر به عنوان آزادگان ارجمند تحت پوشش خدمات تشخیصی، درمانی و توانبخشی قرار دارند. گفتنی است بسیاری از آزادگان عزیز ما در گروه جانبازان گرامی نیز قرار دارند که صرفا در یک گروه قرار داده شده اند.

مجتبی عابد مدیر درمان بیمه دی در این رابطه گفت: شرکت بیمه دی جهت خدمات رسانی به ایثارگران معزز در حال حاضر با ۸۹۹۱ مرکز درمانی در کل کشور طرف قرارداد می‌باشد که اهم این مراکز شامل ۲۵۵۰ داروخانه، ۱۴۱۱ آزمایشگاه، ۱۱۵۰ پزشک، ۹۵۶ مرکز توانبخشی،۹۱۶ درمانگاه و ۳۷۵ مرکز تصویربرداری و ۷۹۶ بیمارستان است.

همچنین تحلیل توزیع استفاده از مراکز درمانی نشان دهنده این است که ۷۵ درصد خدمات درمانی به آزادگان از مراکز طرف قرارداد بیمه دی و ۲۵ درصد از مراکز غیر طرف قرارداد ارائه گردیده است.

همچنین لازم به ذکر است که در حال حاضر ۵۰ شعبه بیمه گری و ۳۱ شعبه جبران مختص ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و تعداد ۱۰۲۰ محل جمع آوری اسناد خسارت در کشور در حال ارائه خدمات هستند.

در مجموع، در سال گذشته بیش از ۲۱ میلیون خدمت درمانی به جامعه معزز ایثارگری ارائه شده است که از این خدمات بیش از ۵۰۰ هزار خدمت درمانی مختص آزادگان و خانواده‌های معزز ایشان بوده است.

به طور متوسط هر بیمه‎ شده آزاده جامعه هدف، در سال گذشته ۱۱ بار از خدمات درمانی شرکت بیمه دی بهره‌مند گردیده است. ۸ درصد از خدمات ارائه شده مربوط به پرونده‌های بستری و ۹۲ درصد مربوط به پرونده‌های سرپایی می‌باشد.

به روز رسانی پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران محقق شده‌است

وی در خصوص توسعه و افزایش کیفیت خدمات این شرکت توضیح داد: تمامی تلاش ما در شرکت بیمه دی جبران سریع هزینه‌های انجام شده برای بیمه شدگان و توسعه کیفیت خدمات در مراکز طرف قرارداد می‌باشد.

از این در سال جاری کاهش مدت زمان رسیدگی و پرداخت خسارت‌های بیمه شدگان معزز بنیاد شهید و امور ایثارگران از برنامه‌های اصلی شرکت بوده است. به نحوی که از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا کنون بیش از یازده هزار میلیارد از خسارت‌های بیمه شدگان پرداخت شده است که در طول چندسال گذشته بی سابقه بوده است.

همچنین، از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا کنون بیش از سی هزار میلیارد ریال خسارت مراکز درمانی طرف قرارداد واریز شده است.

قطعاً با ادامه روند تسریع وصول مطالبات حق‌بیمه که با همت و پیگیری مدیرعامل محترم شرکت بیمه دی و همکاری مدیران ارشد بنیادشهید و امور ایثارگران محقق شده است، شرایط همکاری با مراکز درمانی و ارائه خدمات درمان بسیار بهتر از گذشته ارائه خواهد شد و عقد قرارداد و ادامه همکاری با مراکز درمانی جدید یا تمدید قرارداد‌های فعلی در صورت رضایتمندی بیمه شدگان از خدمات دریافت شده می‌باشد.

علاوه بر اقدامات توسعه‌ای در راستای ارائه خدمات الکترونیک و آنلاین، اقدامات موثری در راستای افزایش رضایتمندی بیمه شدگان در حال انجام است که ابعاد مختلف آن در آینده گزارش خواهد شد.

همچنین شرکت بیمه دی با هدف پاسخگویی و افزایش رضایت مشتریان خود، نرم افزار دی‌دار را طراحی و پیاده سازی نموده است.

از مهمترین خدمات بیمه‌ای این اپ می‌توان به مشاهده سوابق بیمه‌ای و درمانی، انواع خدمات قابل ارائه درمان و … اشاره نمود. علاوه براین در صورت وجود هر گونه ابهام و یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر، بیمه شدگان می‌توانند با مرکز تماس مشتریان با شماره تلفن ۱۶۷۱ تماس حاصل نمایند.