پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ۲ روز گذشته مرد میانسالی که بهعلت درمان به بیمارستان میلاد مراجعه کرده بود خود را از طبقه اول اورژانس به طبقات زیرهمکف پرتاب و خودکشی کرد.
مدیر روابط عمومی بیمارستان میلاد ضمن تایید این خبر گفت: متاسفانه این اتفاق رخ داده است اما ماجرا آنگونه نبوده که در برخی رسانهها منتشر شده است و به اجبار در اخذ هزینههای درمانی ارتباطی ندارد.
او ادامه داد: اکنون این حادثه از مراجع قانونی و قضایی در دست بررسی است.
رحمتی با بیان اینکه در روز جمعه این فرد به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه میکند و ویزیت اولیهاش انجام میشود و سپس برای انجام آزمایشات به سونوگرافی بیمارستان ارجاع داده می شود. اما از آنجا که دفترچه اش فاقد اعتبار بوده، از او و همراهش میخواهند که به سوپروایزر بیمارستان مراجعه و پشت برگه اش را امضا کند تا درمانش به صورت رایگان ادامه پیدا کند.
مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد گفت: این فرد به سوپروایزر مراجعه نکرده و خود را از طبقه اول اورژانس به زیرهمکف پرتاب کرده است و اکنون در کماست.
او در پاسخ به اینکه آیا بدرفتاری پرسنل موجب وقوع این حادثه شده است ؟ گفت: هیچ بدرفتاری با وی صورت نپذیرفته و فیلمهای دوربینهای مداربسته گواهی بر این مدعا هستند.
این در حالی است که برادرزاده این بیمار در تماسی مدعی شد: عمویم دچار درد شکمی شدید شده بود و در بوئین زهرا درمانش به خوبی انجام نشد و به همین خاطر به بیمارستان میلاد تهران مراجعه کرد اما چون اعتبار دفترچه بیمهاش تمام شده بود از او طلب 300 هزار تومان پول کرده بودند و علی رغم آنکه بستگان ما در مسیر بودند تا پول برسانند بیمارستان از بستری وی ممانعت کردند.
چطوراست که این حالت طلب کاری از کادر در مانی در مکانیکی و نانوایی ندارند
دیگه خسته شدم دارم این هفته می رم بیرون آزاد پر کنم.
اونی که نداشته باشه بره بیرون خب اشکش درمیاد.دیوونه می شه دیگه.فشار توی زندگی امروزه تهران خیلی زیاده
چرا این بابا قبل از اینکه براش مشکلی پیش بیاد نرفته دفترچه خودش تمدید کنه
اگر قرار باشه همه بیان تهران که تمام امکانات ایران باید در تهران جمع بشه
تازه مردم فکر میکنند بعد مراجعه به بیمارستان باید سریع خوب بشن فکر میکنن امدن تعمیرگاه که قطعه ای عوض کنن وبرن ورسانه ها همیشه بیمارستانها رومقصر میدونند
باید نگاه کرد وتحقیق که مشکل دقیقا چی بوده وناآگاهانه به پرسنل بیمارستانها توهین کرد
مردم برای سلامتی خود هیچ وقت نمیگذارن.وهمیشه برای هرکاری وقت دارن
ولی در مورد وظایف خود در مقابل سلامت خود ودیگران طلب کار می باشند
من از بیمارستان میلاد جز مسئولیت و خوبی به بیماران ندیدم.
انتقاد درسته و حقه اما، بعید به نظر میرسه کوتاهی از طرف بیمارستان باشه.
من سه تا بچه دارم ومدام برای درمان خودم، بچه ها و همسرم به این بیمارستان مراجعه میکنم، باید عرض کنم که بیمارستان میلاد بهترین خدمات رو میده در مقایسه با بیمارستانهای شهرستان.
توی شهرستان بیمارستان خصوصی وجود نداره بیمارستات دولتی هم که چه عرض کنم اگه بگم به چی شبیه است سانسور میشه
بهتر است در بیمارستان ها صندوق قرض الحسنه ای باشد برای کسی که پول ندارد به او قرض بدهد
البته در ایران پزشک یافت میشه...اما تو ایتالیا خیر.....!!!!!!
دقیقا همین اتفاق برای دخترم که دوهفته پیش دستش شکسته شده بود افتاد وچون دفترچه بیمه تامین اجتماعی تمام شده بود با دست شکسته قبول نکردند و400 هزارتومان آزاد دادم تا دکتر نگاه کردوبیمه تهران گفت اینجاتمدید نمی شود با تشکر
همانطور که فرمودید مشکل اصلی از ناحیه تأمین اجتماعی
است زیرا تأمین اجتماعی تعمداً دفترچه بیمه را با تعداد برگه
های کم به دست مردم می دهد تا مردم مجبور باشند مدام
از وقت و کار و زندگی خود بگذارند تا دفترچه بیمه شان را تمدید
کنند
بنده چند بار شاهد بودم مُراجعین به پرسنل توهین میکرد اما کسی به ایشون تعرض نکرده و کارش رو انجام دادن.
انتقاد کنید اما منصفانه.
حق نیست که این بیمارستان این همه خدمات تقدیم مردم کنه و الان که یک نفر متأسفانه دچار مشکل شده همه کاسه کوزهها سر بیمارستان بشکنه.
و دوم دخالت دولتها در این صندوق و افزایش بار مالی سازمان.