صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۲۲۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
به بهانه اجرای دو کمپین موفق توسط بانک الکترونیکی همه مردم ایران
این بانک، از آغاز سال تاکنون در کنار دو کمپین موفق مربوط به «خرید تضمینی گندم» و «خدمات الکترونیک» به تبلیغات مناسبتی و موردی در خصوص سالگرد تاسیس و همچنین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پرداخته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اخبار بانک: بانک کشاورزی ایران که به‌تازگی بر اساس اعلام نشریه بنکر در ردیف ۱۰۰۰ بانک برتر جهان و شش بانک برتر ایران قرار گرفته، چند صباحی است که با در پیش گرفتن رویه‌ای نوین در حوزه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات، مورد توجه قرار گرفته‌است.

این بانک، از آغاز سال تاکنون در کنار دو کمپین موفق مربوط به «خرید تضمینی گندم» و «خدمات الکترونیک» به تبلیغات مناسبتی و موردی در خصوص سالگرد تاسیس و همچنین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پرداخته است.

بانک کشاورزی که با شعار «بانک همه مردم ایران» شناخته می‌شود، به دنبال استقرار تیم مدیریتی جدید خود و در راس آن «دکتر مرتضی شهیدزاده» به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، در صدد توسعه فعالیت‌ها و حمایت جدی از بخش کشاورزی کشور است که انتخاب‌های مناسب و آگاهانه در حوزه‌های فرهنگی، اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی در این راستا کاملا مشهود است.

یادآور می‌شود، بانک کشاورزی مهرماه امسال میزبان نمایندگان ۲۳ کشور حوزه آسیا و اقیانوسیه در قالب «‌شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه بین المللی آپراکا و همایش تعالی زنان» خواهد بود.



بانک کشاورزی و طلوعی دوباره
بانک کشاورزی که در روزهای پایانی فصل بهار، هشتاد و دومین سالگرد تاسیس خود را با شعار «ایران ما با شما سبز می‌شود» گرامی داشت، سال ۹۴ را با بازگشت عاملیت خرید تضمینی گندم آن هم پس از ۱۰ سال آغاز کرد و از این رو بود که با شعار «طلوعی دوباره...» نسبت به اطلاع‌رسانی این مهم پرداخت.

در باره این کمپین، «رضا لیاقت ‌ورز» مدیر روابط عمومی بانک کشاورزی گفته‌است: «هدف کمپین معرفی خدمات، اطلاع‌رسانی به مخاطب و البته برندینگ است که در این راستا علاوه بر نخبگان حوزه‌های اقتصادی و کشاورزی، کشاورزان و فعالان حوزه گندم و در نهایت عموم مردم به عنوان مخاطب مد نظر بوده‌اند.»

ذکر این نکته ضروری است که این بانک در کنار تبلیغات قابل قبولی که در حوزه خرید تضمینی گندم به‌کار بست، در حوزه اطلاع‌رسانی نیز با تعیین یکی از اعضای هیات مدیره به‌عنوان سخنگو و فراهم‌سازی امکان خبررسانی گسترده برای خبرنگاران از یک مجرای متمرکز، شرایط مناسبی برای تولید اخبار لحظه‌ای در خصوص این رویداد بزرگ را فراهم آورد.

در یکی از جدیدترین خبرهای منتشر شده در این باره «حشمت‌الله نظری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی و سخنگوی خرید تضمینی گندم» با اعلام این خبر که خرید تضمینی گندم از کشاورزان به حدود ۷میلیون تن رسید، گفته‌است: «از حدود ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم خریداری شده از کشاورزان به ارزش ۷۹ هزار و ۳۸ میلیارد ریال تاکنون مبلغ ۵۷ هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده است.» البته در باره پروژه خرید تضمینی گندم، لازم به یادآوری است که سامانه ویژه خرید تضمینی گندم بانک کشاورزی در راستای سرعت بخشیدن به عملیات خرید گندم و واریز پول به حساب کشاورزان گندمکار توسط بانک کشاورزی طراحی شده است.

مثل آب خوردن، بانکداری کنید
آب در عین حال که عنصری مهم و حیات‌بخش است و صد البته مدیریت مصرف آن نیز امری بسیار ضروری است اما نوشیدن و بلع آن به قدری ساده‌است که ترکیب کنایی و کهن «مثل آب خوردن» در زبان و ادبیات پارسی، حکایت از آسان بودن کار است. بانک کشاورزی با طراحی کمپین بانکداری الکترونیک خود بر مدار به تصویر کشیدن پیوند میان این عبارت معروف و سادگی خدمات الکترونیکی خود، به نظر می‌رسد تبلیغی متناسب با فصل تابستان انتخاب کرده باشد. این بانک که چند سالی است با افزودن عبارت الکترونیکی به شعار خود، اکنون به عنوان «بانک الکترونیکی همه مردم ایران» شناخته می‌شود، با خدمات گسترده‌ای که در حوزه‌های اینترنتی و الکترونیکی ارائه می‌کند، یکی از پیشگامان این بخش محسوب می‌شود.



خاطرنشان می‌شود که شعار «مثل‌ آب خوردن!» برای این کمپین طراحی شده که نشانه‌ای از سهولت خدمات الکترونیک بانک کشاورزی است. تصویری هم که برای این تبلیغات، در نظر گرفته شده لیوان آبی است که به صورت گوشی موبایل طراحی شده و پر از آب است که باتوجه به قابل دسترسی بودن موبایل برای مالک آن، می‌تواند بازهم تداعی‌گر سادگی استفاده از خدمات باشد.