arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۸۹

پاسخ شدیداللحن سایت هاشمی رفسنجانی به ادعای خبرگزاری فارس

شما همان روزی که با تحریک نماینده ای از زبانش تیتر زدید: «هاشمی! اکبر شاه است» شرمسار روح امام و روی رهبری شدید چون واضح و مبرهن است با داشتن آن تیتر در دست اگر فردای محشر با روح امام و یا امروز دنیا با رهبر معظم انقلاب روبرو شوید قطعا جز شرمساری نصیبی نخواهید برد هر چند ممکن است روزی در نهاد ریاست جمهوری مورد تجلیل و قدر دانی هم قرار بگیرید!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری فارس در روز گذشته در خبری با تیتر «ارشاد: سایت هاشمی مجوز ندارد» آورده بود که سایت هاشمی رفسنجانی مجوز ندارد. سایت هاشمی امروز در پاسخی تند ادعای خبرگزاری فارس را رد کرده است.

متن کامل این جوابیه در پی می آید:

شما همان روزی که با تحریک نماینده ای از زبانش تیتر زدید: «هاشمی! اکبر شاه است» شرمسار روح امام و روی رهبری شدید چون واضح و مبرهن است با داشتن آن تیتر در دست اگر فردای محشر با روح امام و یا امروز دنیا با رهبر معظم انقلاب روبرو شوید قطعا جز شرمساری نصیبی نخواهید برد هر چند ممکن است روزی در نهاد ریاست جمهوری مورد تجلیل و قدر دانی هم قرار بگیرید!

بر شما اطمینان می دهیم که هویت آیت الله هاشمی از هیچ رسانه دیداری شنیداری مکتوب و مجازی از جمله همین «سایت بی هویت»! حاصل نیامده که شما بخواهید سلبش کنید این مجتهد سیاسی هویتش را از نیم قرن تاریخ انقلاب، همراهی امام و رهبری، تکریم مراجع و تعظیم مردمان صاحب انقلاب کسب کرده که به یقین سلبش از عهده شما خارج است همانطوریکه از عهده صداوسیمایی که در روزهای پیروزی انقلاب هم از پخش تصاویر هاشمی معذور مانده خارج است بیش از هاشمی نگران هویت جریانی باشید که هویتش را نه از مبانی اهل مکتب اهل بیت (ع) و تاریخ انقلاب بلکه از بازیهای رسانه گرفته و چون ریشه ندارد اگر روزی رسانه نیابند از رسوب هویتشان هم در تاریخ انقلاب اثری باقی نخواهد ماند

برادران! شما همان روزی که با تحریک نماینده ای از زبانش تیتر زدید: «هاشمی! اکبر شاه است» شرمسار روح امام و روی رهبری شدید چون واضح و مبرهن است با داشتن آن تیتر در دست اگر فردای محشر با روح امام و یا امروز دنیا با رهبر معظم انقلاب روبرو شوید، قطعا جز شرمساری نصیبی نخواهید برد هر چند ممکن است روزی در نهاد ریاست جمهوری مورد تجلیل و قدر دانی هم قرار بگیرید! مگر گستاخی به خرج دهید و چشم در چشم این بزرگان براق کنید و بگویید :«در دفاع از کیان ولایت فقیه و نظام اسلامی» چنین کردیم و امروز حق ما بی مهری و عتاب نیست که آنوقت این بزرگان حتی شما را لایق شماتت هم نخواهند دانست چرا که قالو سلام جواب تاریخی تمام بزرگان دین بر جاهلان است جاهلانی که گاه در حضور امام عصرشان هم مدعی بصیرت فراتری شدند و در جهالت خویش پوسیدند و نامی هم از شمارگان عظیم آنها در تاریخ نماند.
 
پس ای برادران اگر عهدی با جریانی غیر از ولی فقیه دارید فاش بگویید تا لااقل از تیغ تیز نفاق در امان بمانید و اگر بر ولایت رهبری معظم انقلاب هستید چنین بر روی ایشان چنگ نزنید مگر شما از الفت متقابل این دو یار دیرین انقلاب خبر ندارید؟ مگر نمی دانید این دو دست توانای انقلاب را دست امام بر هم نهاده و کین داخل و خصم خارج را توان گسست آن نیست؟ مگر خبر نداری که ان برادر منتقد تیز هاشمی وقتی از میزان مهر رهبری به هاشمی خبر دار شد چنان از خود به خشم امد که فردای اش حلالیت طلبید؟

سخن آخر هم اینکه همانطور که زخم مکتب ایران را فریاد کیهان علیه بیانیه هاشمی دوا نکرد زخم کیهان از روشنگریهای سایت هاشمی را هم فریاد شما از بی هویتی سایت هاشمی دوا نمی کند؟ بر شما اطمینان می دهیم که هویت آیت الله هاشمی از هیچ رسانه دیداری شنیداری مکتوب و مجازی از جمله همین «سایت بی هویت» حاصل نیامده که شما بخواهید سلبش کنید این مجتهد سیاسی کم نظیر هویتش را از نیم قرن تاریخ انقلاب، همراهی امام و رهبری، تکریم مراجع و تعظیم مردمان صاحب انقلاب کسب کرده که به یقین سلبش از عهده شما خارج است.
 
همانطوریکه از عهده صداوسیمایی که در روزهای پیروزی انقلاب هم از پخش تصاویر هاشمی معذور مانده خارج است شاید بهتر آن باشد بیش از هاشمی نگران هویت جریانی باشید که هویتش را نه از مبانی اهل مکتب اهل بیت (ع) و تاریخ انقلاب بلکه از بازیهای رسانه گرفته و چون ریشه ندارد اگر روزی رسانه نیابد از رسوب هویتش هم در تاریخ انقلاب لکه ای برجای نخواهد ماند.

برچسب ها: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
5
هاشمی زنده است تا اسلام زنده است . آقایان می خواهند سخنان امام را هم تحریف کنند؟
محموذ احمذی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
0
0
اقای هاشمی اطمینان ذارم روزی با تمام وجوذ به قذرت بر می گردی اون روز روز پیروزی اسلام می باشذ ذوست ذارم بیست چهار سالم اصول گریان مانند ذوران مشروطیت همان بلای سر امیر کبیر اورذنذ سر شما بیارنذ هواست باشه امیر کبیر ایران
نظرات بینندگان