arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۱ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱

سناريوي زن خيانتکار براي قتل شوهرش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن خيانتکار که با همدستي مردي همسرش را به قتل رسانده بود، در شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران به صورت غيرعلني محاکمه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اوايل مهر سال گذشته زني در تماس با پليس پاکدشت از قتل همسرش خبر داد. پس از اين تماس تيمي از ماموران با حضور در خانه اين زن با جسد همسرش روبرو شدند که با ضربه هاي کارد به قتل رسيده بود. بهم ريختگي خانه از درگيري قاتل با مرد جوان حکايت داشت.

کارآگاهان در ادامه به تحقيق از همسر مقتول پرداختند. زن جوان که سعي مي کرد خود را ناراحت نشان دهد به ماموران گفت: امروز وقتي از خريد به خانه بازگشتم متوجه بهم ريختگي خانه شدم. در ابتدا تصور کردم دزد آمده به همين خاطر به جستجوي خانه پرداخته و با جسد غرق در خون همسرم روبرو شدم. سريع خودم را به تلفن رسانده و موضوع را به پليس اطلاع دادم.

در ادامه جسد براي تعيين علت اصلي مرگ به پزشکي قانوني منتقل شد. تيم جنائي که به اظهارات زن جوان مشکوک شده بودند تحقيقات را روي او متمرکز کردند. در جريان بررسي ها مشخص شد زن جوان با مرد غريبه اي به نام حامد ارتباط پنهاني دارد. با کشف اين سرنخ مونا همسر مقتول دستگير و به اداره آگاهي منتقل شد.

او در بازجوئي ها ابتدا حرف هاي قبلي خود را تکرار کرد اما درادامه لب به اعتراف گشود و گفت: چندي قبل با حامد در خيابان آشنا شدم. او به من ابرازعلاقه مي کرد و به دليل اختلافاتي که با همسرم داشتم به اين ارتباط ادامه دادم. روز حادثه همسرم متوجه اين ارتباط شد و ما مجبور به قتل او شديم.

درادامه حامد نيز دستگير شد که در بازجوئي با اقرار به قتل مدعي شد، از سوي مونا اغفال شده و دست به اين جنايت زده است.

پس از تحقيقات مقدماتي و بازسازي صحنه قتل پرونده با صدور کيفرخواست به دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد.

دو متهم پرونده سرانجام در شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران پاي ميز محاکمه قرار گرفتند. در جلسه دادگاه که به صورت غيرعلني برگزار شد متهم اصلي پرونده با ويلچر وارد شعبه شد و ادعا کرد در جريان تحقيقات اين اتفاق براي او رخ داده است.

در ادامه نماينده دادستان کيفرخواست پرونده را قرائت کرد و دو متهم به دفاع از خود پرداختند.

رئيس دادگاه و چهار قاضي مستشار سپس وارد شور شده و پرونده را براي رفع نقايص آن به دادسرا بازگرداندند.
نظرات بینندگان