arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱

فرمانده ناجا: تا زمان بازگشت مردم به شهرهايشان حضور پليس ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امسال نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: عليرغم افزايش 10 تا 15 درصدي سفر در سال‌جاري شاهد کاهش 15 درصدي تصادفات و 12 درصدي تلفات رانندگي بوده‌ايم.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سردار اسماعيل احمدي مقدم درنشست خبري كه در شيراز برگزار شد با تاکيد بر قانونمند رانندگي کردن مردم در تعطيلات نوروزي 91، گفت: حفظ امنيت و آرامش مردم اولويت اول ناجاست که در اين راستا تا زمانيکه مردم به شهرهاي خود برگردند حضور پليس همچنان ادامه دارد.

ورود روزانه يك‌ميليون نفر به استان فارس

وي با اشاره به وضعيت استان فارس درايام نوروز اظهار كرد: بر اساس آمار روزانه شاهد افزايش 25 درصدي تردد خودرو در استان فارس بوديم که اين رقم بيانگر اين است که روزانه حدود يک ميليون نفر وارد استان فارس شده‌اند.

فرمانده ناجا همچنين درباره وضعيت تصادفات و تلفات در استان فارس گفت: خوشبختانه عليرغم ورود روزانه يک ميليون مسافر به استان فارس شاهد کاهش 21 درصدي تصادفات و تلفات در اين استان هستيم.

اعلام پنج استان با بالاترين تعداد مسافر

احمدي مقدم با بيان اينکه استان فارس يکي از پرترددترين استان کشور است، افزود: استان‌هاي خراسان رضوي، فارس، مازندران، گيلان و خوزستان از جمله استان‌هايي هستند که بيشترين تعداد مسافر را در خود جاي داده‌اند.

ورود سه و نيم ميليون نفر به استان خوزستان تا هشتم فروردين

وي تصريح کرد: در دو سال گذشته استان خوزستان نيز با استقبال مردم مواجه شده و تا دو روز پيش حدود سه و نيم ميليون مسافر به استان خوزستان سفر کرده که اين رقم تا چهار ميليون نفر نيز خواهد رسيد.

واژگوني ناشي از خستگي راننده از مهم‌ترين علل تلفات جاده‌اي

فرمانده نيروي انتظامي همچنين درباره وضعيت جاده‌هاي کشور و دليل تلفات جاده‌اي گفت: به‌دليل تردد و ترافيک در جاده‌هاي مختلف، تردد با سرعت بالا مقدور نيست اما واژگوني خودرو به دليل خستگي از مهمترين دلايل تلفات در جاده‌ها است.

به گفته احمدي مقدم راه‌هايي که به آزاد راه و بزرگراه تبديل نشده‌اند نيز از جمله محل‌هايي اند که تصادفات در آنها روي داده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
0
0
حضور پلیس در شهر تهران فقط جنبه نمایشی داشت و بجای اینکه در خیابانها حضور داشته باشند در پارکها مستقرشده و اتومبیلها و موتورها را هم بعنوان دکور پارک کرده اند و در محله ما واقع در خیابان دولت خیابان سنجابی جندین سرقت صورت گرفت از جمله از خود من
نظرات بینندگان