arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰

اقدام عجیب مربی تیم ملی کشتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در اقدامی عجیب از امضای قرارداد با تیم نفت تهران امتناع کرد و راهی تیم ثامن الحجج مشهد شد.

عصر دیروز (سه شنبه) محسن کاوه سرمربی تیم نفت تهران جلسه ای با دست اندرکاران این تیم برگزار کرد تا پس از انجام هماهنگی های نهایی به کمیته لیگ فدراسیون کشتی برود و ثبت رسمی قراردادها را آغاز کند.

ظاهرا در خلال این جلسه کاوه نسبت به مبلغ دستمزدش با مسئولان نفت به شدت دچار مشکل می شود و کار به جایی می رسد که این جلسه بدون حاصل و با ترک قهرگونه کاوه بدون نتیجه به پایان می رسد.

کاوه که از این قضیه ناراحت به نظر می رسید و از قبل هم با دست اندرکاران تیم ثامن الحجج مشهد به توافق رسیده بود (!) کشتی گیرانی که قرار بود با آنها برای نفت قرارداد امضا کند را به فدراسیون کشتی برد، اما آنجا تصمیم دیگری گرفت و با آنها برای تیم ثامن الحجج مشهد قرارداد بست!


کاوه: هنوز هیچ چیز قطعی نیست!

محسن کاوه در واکنش به خبر منتشر شده مبنی بر ثبت قرادادش با تیم مشهد اظهار داشت: واقعا نمی دانم از چه چیز صحبت می کنید؟! هنوز تصمیم نهایی نگرفته ام و مشخص نیست با چه تیمی قرارداد می بندم!

وی افزود: فعلا سیاست کاری ام بر این است که کمتر صحبت و بیشتر کار کنم تا در فصل نقل و انتقالات عقب نمانیم و بتوانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.


توکلیان: حرکت کاوه برایم قابل هضم نیست

امیر توکلیان، سرمربی سابق تیم کشتی آزاد ثامن الحجج مشهد در واکنش به انتخاب محسن کاوه به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: نخستین بار از زبان فخار رئیس هیات کشتی خراسان رضوی این خبر را شنیدم و حسابی شوکه شدم.

وی افزود: واقعا برایم جای سوال است که چرا بدون هماهنگی و یا حداقل اطلاع رئیس هیات استان و حتی بنده که با این تیم قرارداد امضا کردم، با کاوه و کشتی گیران نفت قرارداد امضا شد.

توکلیان خاطرنشان کرد: به واقع نمی دانم در مورد این اتفاق عجیب چه واکنشی باید نشان بدهم. فقط امیدوارم کاوه و تیمش موفق باشند.


مربی تیم کشتی نفت: واقعا برای کاوه متاسفم

یعقوب نجفی جویباری مربی تیم کشتی آزاد نفت تهران اظهار داشت: حرکتی که کاوه انجام داد، هیچ ارتباطی با روح جوانمردی ورزش ندارد. واقعا از حرکت او تاسف خوردم و به شخصه از این اقدام کاوه بی نهایت متعجب و شگفت زده ام.

وی افزود: این که کاوه به خاطر مبلغ قراردادش دست به این کار زد، چندان جالب نبود به هر حال او مربی تیم ملی است و دست اندرکاران نفت آنقدر حرفه ای هستند که وی را به لحاظ مالی راضی نگه دارند.

نجفی جویباری خاطرنشان کرد: با وجود همه بی مهری هایی که کاوه انجام داد، مطمئن باشید برای اثبات خیلی چیزها با قدرت در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت می کنیم تا جواب خیلی ها را بدهیم.


رییس هیات کشتی خراسان رضوی: اقدام کاوه توجیه اخلاقی نداشت

جواد فخار، رئیس هیات کشتی استان خراسان رضوی نیز گفت: بنده هم به مانند توکلیان از شنیدن این خبر و حضور کاوه در تیم ثامن الحجج بسیار متعجب شدم.

وی افزود: در ورزش حرفه ای اتفاقات این چنینی قابل پیش بینی است و محتمل به نظر می رسد، اما باید قبول کرد که اقدام کاوه به لحاظ اخلاقی و روح جوانمردی و پهلوانی هیچ توجیهی ندارد.

فخار خاطرنشان کرد: من در عین حال که مسئولیت هیات کشتی استان را دارم ،یک معلم ساده نیز هستم و باید شان خودم را حفظ کنم؛ از این رو پایم را کنار کشیدم تا جزو متهمان نباشم و کسی از من دلگیر نشود.


نمازیان: از ثبت قرارداد کاوه بی خبرم

عباس نمازیان، رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی اظهار داشت: افراد زیادی برای ثبت قرارداد به کمیته لیگ مراجعه می کنند و ممکن است من لحظاتی را در اتاق کارم نباشم و از ثبت چند قرارداد بی‌اطلاع بمانم.

وی در مورد وضعیت قرارداد محسن کاوه با نماینده مشهد که تقریبا همه آن را تایید می کنند، افزود: باور کنید از این موضوع بی اطلاعم!
نظرات بینندگان