arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصمیمات جدید سایبری مشاور دونالد ترامپ تا فناوری تشخیص چهره در مراسم ازدواج سلطنتی نوه ملکه بریتانیا

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

 

کاخ سفید در اقدامی تامل برانگیز نقش مشاور و هماهنگ کننده امور سایبری را حذف کرده است.نقشی که به نظر می رسد از دید مشاور امنیت ملی دولت دونالد ترامپ از اهمیت چندانی برخوردار نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کمپانی اپل در تلاش است تا یک پردیس جدید را در شمال ویرجینیا افتتاح کند. این موضوع در شرایطی اتفاق می افتد که آمازون نیز اخیرا در همین منطقه شعبه ای جدید افتتاح کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مراسم ازدواج نوه ملکه انگلستان یعنی پرنس هری و بازیگر آمریکایی مگان مارکل در شرایطی برگزار خواهد شد که از فناوری تشخیص چهره در طول این مراسم استفاده خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی  از کارکنان سابق سیا که در گروهی موسوم به «Vault 7» حضور داشتند، مشکوک به نشت اطلاعات دولتی به ویکی لیکس هستند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهشگران دانشگاه واشنگتن، نوعی ربات هوشمند حشره ای طراحی کرده اند که می واند برای پژوهش های علمی بسیار کاربردی باشد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهشگران گرجستانی،  نوعی ربات طراحی کرده اند،که می تواند به افراد کمک کند تا در محیط بیمارستان بدون نیاز به پرستار لباس بپوشد و یا دستبندهای سلامتی/پزشکی را استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سامسونگ پالت رنگی  گل سر سبد محصولاتش را تکمیل کرد و رنگ های قرمز و طلایی را نیز به رنگبندی های خود افزود .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان