arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶

رحیمی خطاب به لاریجانی: مایه گذاشتن از رهبری سوءاستفاده از اعتقاد نمایندگان است / اجازه ندهید در مجلس دهم بدعت ایجاد شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: اینکه از رهبری مایه گذاشته و بگویند نظر رهبری این است و آن است، سوءاستفاده از اعتقاد نمایندگان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رحیمی خطاب به لاریجانی: مایه گذاشت از رهبری سوءاستفاده از اعتقاد نمایندگان است / اجازه ندهید در مجلس دهم بدعت ایجاد شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: اینکه از رهبری مایه گذاشته و بگویند نظر رهبری این است و آن است، سوءاستفاده از اعتقاد نمایندگان است.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی در تذکری خطاب به لاریجانی با بیان اینکه چند لایحه از قبیل پالرمو و کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در کمیسیون امنیت مطرح است، مدعی شد که بدعتی که در مجالس قبلی بوده این است که از رهبری برای بررسی لوایح مایه می گذارند.

وی تاکید کرد: اگر در مجالس گذشته بدعتی بوده، آقای لاریجانی شما اجازه ندهید این بدعت در مجلس دهم ایجاد و تکرار شود، اینکه از رهبری مایه گذاشته و به صورت نجوایی و در گوشی پیام جابه‌جا کنند که فضای کمیسیون‌ها را درباره بررسی لوایح و رای به آنها تحت‌الشعاع قرار دهند که نظر رهبری این است و آن است، این سوء استفاده از احترام و اعتقاد نمایندگان است.

لاریجانی که اداره جلسه را برعهده داشت، گفت: بحثی در این مورد مطرح نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به صورت مکتوب نظرات رهبری از دفتر ایشان اعلام می‌شود یا توسط شخص معظم‌له بیان می‌شود.

لاریجانی نیز در پاسخ به این تذکر گفت: الان که چنین بحثی نداریم. پالرمو هم در کمیسیون قضایی و هم در کمیسیون امنیت تصویب شده است. لذا چند لایحه وجود دارد که احتیاج به بررسی‌های دیگر دارد.

برچسب ها: رحیمی
نظرات بینندگان