arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۶

راهپیمایی در روز انتخاب ترامپ/ بازیگران به صف مردم می‌پیوندند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ناتالی پورتمن، آلیسون جنی و وایولا دیویس اعلام کردند به راهپیمایی زنان در لس‌آنجلس می روند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، وایولا دیویس، ناتالی پورتمن و آلیسون جنی به هزاران زن و مردی پیوستند که قرار است در راهپیمایی روز شنبه زنان در لس‌آنجلس شرکت کنند.

الیزابت بنکس، کانی برایتون، سارا هایلند، میلا کونیس، اوا لانگوریا، الن بارکین، راب راینر، کمالا هریس و مری استین‌برگن نیز از جمله چهره‌هایی هستند که روز چهارشنبه اعلام کرده بودند در این تظاهرات شرکت می‌کنند.

این گروه پیشتر اعلام کرده بود اسکارلت جوهانسون، سوفیا بوش، لاورنی کاکس، لیا دلاریا، تونی گولدوین، پاریس جکسون، مگان مولالی، اولیویا مان، نیکول ریچی، کت سدلر، آدام اسکات، الیویا وایلد، لری وایلدمور و آفری وودارد از جمله حاضران و سخنرانان این راهپیمایی خواهند بود.

راهپیمایی زنان لس‌آنجلس بخشی از جنبش وسیع ملی برای حمایت از حقوق زنان، انسان‌ها و عدالت اجتماعی است. قرار است راهپیمایی‌های گسترده‌ای در سراسر آمریکا در تاریخ ۲۰ ژانویه صورت بگیرد. این تاریخ دقیقا یک سال پس از رییس جمهور شدن دونالد ترامپ است.

این تظاهرات در اعتراض به شیوه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز هست و قرار است سخنرانان بر مسایلی چون رای دادن نیز تمرکز کنند.

سال پیش در اعتراض به انتخاب شدن ترامپ، بیش از ۷۵۰ هزار نفر در این راهپیمایی شرکت کردند. این گردهمایی از هشت و نیم صبح در میدان پرشینگ آغاز و راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود و ساعت ۳ بعداز ظهر در گرند پارک خاتمه می‌یابد.

نظرات بینندگان