arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۶

نتانیاهو: عباس چهره واقعی‌اش را نشان داد / بدون تغییر موضع، هیچ صلحی صورت نخواهد گرفت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد، اظهارات اخیر محمود عباس به نفع اسرائیل است چراکه از موضع واقعی فلسطین در روند صلح پرده برداشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد، اظهارات اخیر محمود عباس به نفع اسرائیل است چراکه از موضع واقعی فلسطین در روند صلح پرده برداشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سفرش به هند گفت: من اظهارات محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را که چهره واقعی‌اش را آشکار کرد، شنیدم. او پرده از حقیقت برداشت و در مقابل همگان واقعیت ساده‌ای را فاش کرد که من از سال‌ها پیش تلاش می‌کنم تا آن را در دل مردم جای دهم. واقعیت این است که ریشه درگیری میان ما و فلسطینی‌ها به مخالفت دائم فلسطین با به رسمیت شناختن "کشور یهود" با هر حد و مرزی برمی‌گردد.

وی افزود: اظهارات عباس بیش از هر چیز دیگری خدمت به منافع سیاسی اسرائیل است. بدون تغییر موضع عباس هیچ صلحی صورت نخواهد گرفت. عباس نگران صلحی است که آمریکا رهبری آن را برعهده دارد و برای لغو جایگاه آمریکایی‌ها به عنوان میانجیگر و تبدلیشان به طرف دیگر تلاش می‌کند.

محمود عباس اخیرا در نشست شورای مرکزی فلسطین ضمن انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در قبال مناقشه فلسطین و اسرائیل تاکید کرد که فلسطینیان هرگز نمی‌پذیرند که آمریکا میانجی در هرگونه درگیری و مناقشه باشد.

برچسب ها: نتانیاهو
نظرات بینندگان