arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۶

شورای تامین مخالف برگزاری بازی‌ها در استادیوم امام رضا(ع) است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: خواسته ما برگزاری تمام بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) است و امیدواریم شورای تأمین بطور کلی اجازه برگزاری مسابقات در این ورزشگاه را صادر کند.

محمدمهدی برادران با اشاره به سخنان فرماندار مشهد در خصوص موافقت شورای تأمین با برگزاری مسابقات در استادیوم امام رضا(ع) و اینکه هیأت فوتبال و اداره ورزش و جوانان استان باید محل برگزاری مسابقات را مشخص کنند، توضیح داد: من تعجب می‌کنم چگونه فرماندار و معاون وی از مصوبه شورای تأمین در خصوص بازی پرسپولیس و مشکی پوشان بی‌اطلاع باشند، جلسه‌ای که ریاست آن برعهده او بوده است. هیات فوتبال، باشگاه‌های ورزشی، آستان قدس رضوی و هواداران همواره خواستار برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام رضا(ع) بوده‌اند.

وی ادامه داد: قرار بود دیدار پدیده و استقلال در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) برگزار شود اما با توجه به صحبت‌های اخیر فرماندار مشهد مبنی بر موافقت شورای تأمین با برگزاری دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) هیئت فوتبال و باشگاه پدیده درخواست خود را برای این دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) به فرمانداری ارائه کرده است و امیدواریم شورای تأمین تا فردا موافقت خود را اعلام کند تا بتوانیم اقدامات لازم در خصوص بلیط فروشی و برگزاری بازی در این ورزشگاه آغاز کنیم.

برادران با بیان اینکه مستندات عدم موافقت شورای تأمین برای برگزاری مسابقات قبلی در ورزشگاه امام رضا(ع) وجود دارد، گفت: خواسته هیات فوتبال برگزاری تمام بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) است و امیدواریم شورای تأمین بطور کلی اجازه برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام رضا(ع) را صادر کند تا نیازی نباشد برای هر بازی تأیید شورای تأمین اخذ شود.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی با تأکید بر اینکه مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز نگاه مثبتی به برگزاری دیدارهای خانگی تیم‌های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) دارد، ابراز کرد: ورزشگاه امام رضا(ع) از حیث چمن، امکانات، رفاه و دسترسی تماشاگران شرایط بسیار ایده آل تری نسبت به ورزشگاه ثامن الائمه(ع) دارد و از نظر ترافیک نیز در روزهای جمعه ترافیک مسیر ورزشگاه امام رضا(ع) از مسیر ورزشگاه ثامن الائمه(ع) کمتر است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان